leukkk, ben benieuwd! en ga idd in het midden lopen haha.
Ik ben één keer geweest (10 jaar geleden of zo) en toen heb ik alleen maar gejankt omdat ik het zo eng vond. Wilde ook per se de hele tijd de hand van een vriendin vasthouden. Wel heel lief dat ze dat deed want ik had van angst ook gigantische zweethanden
Toen ik mijn vriend leerde kennen in het buitenland (hij was daar op vakantie) nodigde hij mij uit om een paar dagen in zijn hotel te blijven, een heel mooi, luxe resort. Elke dag bij het ontbijt had ik zo’n zin in lekkere pancakes of een uitgebreid ontbijt, maar ik koos elke keer het verse fruit omdat dit het goedkoopst was. Ook bij de andere maaltijden ging ik steeds voor de goedkoopste optie en dronk alleen water (ik wist dat hij wilde betalen en wilde geen profiteur lijken). Bij het uitcheken kwam ik erachter dat hij een all-inclusive deal had dus voor het eten en drinken niet extra hoefde te betalen. Nu nog steeds spijt van
Wat heb jij met oude laptops gedaan?
- Weggegeven
- In de vuilnisbak
- Ingeleverd bij inzamelpunt/winkel
- Bewaren
- Anders
0 stemmers
Indien je je laptop hebt weggedaan, wat heb je van tevoren met de gegevens gedaan?
- Niets
- Alle bestanden gewist
- Harde schijf geformatteerd
- Harde schijf met geweld kapot gemaakt
- Iemand anders heeft ervoor gezorgd dat er geen gegevens met op staan, weet niet hoe
- Anders
0 stemmers
Ik heb er ooit eentje verkocht voor onderdelen, de volgende aan mn moeder gegeven en de derde heb ik nu
Ik weet niet wat ik met die dingen moet en ook niet wat ik met de gegevens die erop staan moet dus dat is precies de reden dat ik al jaren oude laptops heb slingeren waar ik niks meer mee doe maar die ik toch maar steeds weer meeverhuis.
Mijn vader heeft mijn twee oude laptops van de afgelopen tien jaar overgenomen om ermee te kloten. Ik heb geen idee of mijn gegevens er nog op staan of wat hij met de laptops gedaan heeft.
Ja dat heb ik dus ook. Maar nu wil ik ze weggooien maar ik begrijp niet helemaal hoe ik alles eraf krijg. En ik krijg ze ook niet open geschroevendraaierd dus ik kan ook niet echt makkelijk de harde schijf aan gort slaan.
Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk haha thanks voor de tip
Wat doe jij met oude, versleten bh’s?
- Weggooien
- In zo’n kledingbak gooien
- Bij een winkel inleveren voor kortingsbonnen oid
- Gewoon thuis bewaren want ik heb ook geen idee wat ik ermee moet
- Anders
0 stemmers
Same!
Gelukkig. Ik ben dus niet de enige
Ook niet die vuilnisbakken voor textiel? Dan maken ze oa isolatie van je kleding.
Oh ik heb altijd gedacht van wel? Dacht dat ze altijd wel weer iets aan textiel hadden en heb dus ook regelmatig oude bh’s of versleten schoenen in de kledingbak gedaan.
Oh doen ze dat daarmee? Hier mag je oude en kapotte kleding ook in die bakken gooien. Had alleen geen idee wat ze er precies mee doen.
Bij ons mag idd ook alleen ‘goede’ kleding in die textielbakken. Dingen met verfvlekken of gaten of whatever gooi ik ook bij het gewone afval. De tweedehands kledingmarkt is ook volledig overspoeld trouwens dus het niet zo dat ze altijd aan alles iets hebben.
Pin me er niet aan vast, maar zoiets heb ik ooit gelezen. En iets over auto-onderdelen
FF opgezocht:
Oh ik gooi kapotte dingen en ondergoed ook altijd gewoon bij het vuilnis.
Ik lever alle textiel bij H&M in. Volgens mij mag daar ook kapotte kleding in, omdat het gaat om de stof en nog dat het kledingstuk op zichzelf nog draagbaar is.
Je luistert een playlist, R. Kelly komt voorbij. Skip jij naar het volgende nummer?
- Ja
- Nee
- Huh, waarom zou ik dat moeten doen?
0 stemmers