Stel je persoonlijke vraag #12

Ik heb er ooit eentje verkocht voor onderdelen, de volgende aan mn moeder gegeven en de derde heb ik nu

Ik weet niet wat ik met die dingen moet en ook niet wat ik met de gegevens die erop staan moet dus dat is precies de reden dat ik al jaren oude laptops heb slingeren waar ik niks meer mee doe maar die ik toch maar steeds weer meeverhuis.

5 likes

Mijn vader heeft mijn twee oude laptops van de afgelopen tien jaar overgenomen om ermee te kloten. Ik heb geen idee of mijn gegevens er nog op staan of wat hij met de laptops gedaan heeft.

1 like

Ja dat heb ik dus ook. Maar nu wil ik ze weggooien maar ik begrijp niet helemaal hoe ik alles eraf krijg. En ik krijg ze ook niet open geschroevendraaierd dus ik kan ook niet echt makkelijk de harde schijf aan gort slaan.

Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk haha thanks voor de tip

Wat doe jij met oude, versleten bh’s?

• Weggooien
  • In zo’n kledingbak gooien
  • Bij een winkel inleveren voor kortingsbonnen oid
  • Gewoon thuis bewaren want ik heb ook geen idee wat ik ermee moet
  • Anders

0 stemmers

Same!

1 like

Gelukkig. Ik ben dus niet de enige

Ook niet die vuilnisbakken voor textiel? Dan maken ze oa isolatie van je kleding.

1 like

Oh ik heb altijd gedacht van wel? Dacht dat ze altijd wel weer iets aan textiel hadden en heb dus ook regelmatig oude bh’s of versleten schoenen in de kledingbak gedaan.

Oh doen ze dat daarmee? Hier mag je oude en kapotte kleding ook in die bakken gooien. Had alleen geen idee wat ze er precies mee doen.

Bij ons mag idd ook alleen ‘goede’ kleding in die textielbakken. Dingen met verfvlekken of gaten of whatever gooi ik ook bij het gewone afval. De tweedehands kledingmarkt is ook volledig overspoeld trouwens dus het niet zo dat ze altijd aan alles iets hebben.

Pin me er niet aan vast, maar zoiets heb ik ooit gelezen. En iets over auto-onderdelen :open_mouth:

FF opgezocht:

2 likes

Oh ik gooi kapotte dingen en ondergoed ook altijd gewoon bij het vuilnis.

Ik lever alle textiel bij H&M in. Volgens mij mag daar ook kapotte kleding in, omdat het gaat om de stof en nog dat het kledingstuk op zichzelf nog draagbaar is.

1 like

Je luistert een playlist, R. Kelly komt voorbij. Skip jij naar het volgende nummer?

• Ja
  • Nee
  • Huh, waarom zou ik dat moeten doen?

0 stemmers

maar met als eerste reden dat ik zijn muziek toch niks vind haha

18 likes

Chris Brown
Michael Jackson
R Kelly
etc skip ik altijd.

Ook bepaalde bands op spotify playlisten waarvan de zanger iemand wilde inhuren om zijn vrouw om te brengen of bepaalde lullo’s die nogal anti LGBTH zijn. of KeRkEn In De FiK HeBbeN GeStoKeN.

8 likes

Biecht: “do What You want (with my body)” van R. Kelly en Lady Gaga is ongeveer mijn favoriete nummer ooit en na de ophef had Lady Gaga m overal gedelete en vervangen door een (veel slechtere) versie met christina Aguilera.

Sinds dien Check ik wekelijks of iemand m stiekem heeft geüpload op YouTube en 3 weken geleden was het eindelijk zo ver :sob::heart:

Heb m direct gedownload en heb m nu in bezit als mp3 en ik ben er echt super content mee en luister m elke dag.

Ik heb illegaal verkregen dus heb R. Kelly er niet mee gesponsord, maar toch de tekst is wel heel fout als je bedenkt wat hij heeft gedaan maar sorry het boeit me te weinig over die heerlijke beat en stem heen.

18 likes

Sorry, ik voel me nu heel erg wereldvreemd, maar wat heeft John Lennon dan gedaan?

14 likes