Stel je persoonlijke vraag #12

maar met als eerste reden dat ik zijn muziek toch niks vind haha

18 likes

Chris Brown
Michael Jackson
R Kelly
etc skip ik altijd.

Ook bepaalde bands op spotify playlisten waarvan de zanger iemand wilde inhuren om zijn vrouw om te brengen of bepaalde lullo’s die nogal anti LGBTH zijn. of KeRkEn In De FiK HeBbeN GeStoKeN.

8 likes

Biecht: “do What You want (with my body)” van R. Kelly en Lady Gaga is ongeveer mijn favoriete nummer ooit en na de ophef had Lady Gaga m overal gedelete en vervangen door een (veel slechtere) versie met christina Aguilera.

Sinds dien Check ik wekelijks of iemand m stiekem heeft geüpload op YouTube en 3 weken geleden was het eindelijk zo ver :sob::heart:

Heb m direct gedownload en heb m nu in bezit als mp3 en ik ben er echt super content mee en luister m elke dag.

Ik heb illegaal verkregen dus heb R. Kelly er niet mee gesponsord, maar toch de tekst is wel heel fout als je bedenkt wat hij heeft gedaan maar sorry het boeit me te weinig over die heerlijke beat en stem heen.

18 likes

Sorry, ik voel me nu heel erg wereldvreemd, maar wat heeft John Lennon dan gedaan?

14 likes

En @ de rest; in Tilburg bijvoorbeeld krijg je een gele kaart als je textiel in de zwarte bak gooit en bij een aantal gele kaarten krijg je een boete, dus daar mag dat absoluut niet.

Oh, nog nooit over gehoord allemaal! Ik ga eens Google deepdiven

Wie was ook alweer die smeerlap die met z’n eigen adoptiedochter getrouwd is

Woody Allen

Ah jaa :face_vomiting:

Terwijl ik heel graag naar zijn muziek luisterde. Nu refereer ik veel van de documentaire aan z’n repertoire

Anders: Nee omdat ik zijn films sowieso niet leuk vind.

6 likes

The term off -the- grid (OTG) can refer to living in a self-sufficient manner without reliance on one or more public utilities. … Off -the- grid homes aim to achieve autonomy; they do not rely on one or more of municipal water supply, sewer, gas, electrical power grid , or similar utility services.

Zou jij off the grid kunnen leven in Nederland (als je een paar hectare grond zou krijgen en 1 ton om alles te realiseren)? Je mag dit uiteraard met iemand anders doen.

• Ja, ik zou die uitdaging aankunnen
  • Alleen voor een korte periode (bijv. enkele maanden)
  • Nee

0 stemmers

Ik vind zijn films dus echt zo goed en vraag me dan dus altijd af of je dat nog mag kijken.
Ik vind dus eigenlijk dat je de kunst los van de kunstenaar moet zien maar zolang iemand er nog geld mee verdient is het wellicht anders.

@Pendule
Wow ik dacht altijd dat John en Yoko echt het beste liefdeskoppel ever waren. Vooral super hecht. Maar misschien kwam dat vanuit obsessief gedrag dan?
Ik heb wel ooit een docu over hem gezien toen hij al dood was en daar spreken Yoko en zijn zoon echt vol liefde over hem.

1 like

Ja weetje we houden allemaal verschrikkelijke types in stand met wat we consumeren (bijna alle CEOs van grote bedrijven hebben sowieso wel problemen als in uitbuiting van medewerkers en gebruik maken van kinderarbeid/gedwongenarbeid, het onttrekken van natuurlijke bronnen en vervolgens de locale bewoners daarvoor laten betalen, belastingontduiking, machtsmisbruik, weet ik veel en dan op enorme schaal) plus achter de deuren gebeurt er van alles waar we geen weet van hebben tot er weer zo’n Epstein verhaal opduikt.

Als je overal over na moet denken, kan je ook geen Nestlé of Unilever producten gebruiken, geen films of series geproduceerd door zowel alle grote studio’s kijken, etc etc. Vind het dan zo selectief om dan ongeveer 2 acteurs, 3 regisseurs en 10 muzikanten te boycotten, alleen omdat je van hun mogelijke misdaden toevallig wel op de hoogte bent.

18 likes

Waar heb je een abo op? (Parasietaccount telt mee)

• Netflix
  • NPO plus
  • NLziet
  • Disney+
  • Videoland
  • Storytel
  • Spotify
  • Deezer
  • Apple Music
  • Tidal
  • Bol select
  • Kobo plus
  • Readly
  • Blendle
  • Topics
  • Een krantenabo online
  • De correspondent

0 stemmers

Maar deel ze allemaal haha! Moeder betaald netflix, broertje Spotify, Videoland ikzelf en Disney+ een vriendin. Super chilll zo!

1 like

Ja zet er el even bij parasietaccount telt ook :grin: heb ik zelf ook met veel

Wat onderneem jij liever alleen of samen (of gewoon niet) van onderstaande activiteiten?

Bioscoop

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Museum

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Vakantie

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Shoppen

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Wandelen in de natuur

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Wandelen in een stad

• Alleen
  • Samen
  • Niet

0 stemmers

Vraag weg- geen persoonlijke vraag

1 like

Hm, dit is toch geen persoonlijke vraag?