Oh shit zit ik verkeerd haha. Oké dan ga ik m ergens anders zetten
Amazon Prime video
Gaan we weer. Ik zag grijsgroen en opeens kan ik alleen maar rozewit zien.
Ik heb het wel ingevuld maar wanneer is het een echte crush? Is wel met bijna iedereen wat gebeurd.
En ik had ooit een studentenpsycholoog (io? weet ik eigenlijk niet zeker meer) waarbij er onderling wat spanning was. Maar daar is nooit iets mee gebeurd en we hebben samen besproken dat het misschien niet zo’n goed idee was dat hij mij bleef behandelen.
Beiden/soortement van mix? Sowieso is het wit niet zuiver als ik de wit roze zie
Met die jurk een paar jaar geleden kon ik het allebei zien, maar ik snap bij deze echt niet hoe je iets anders dan grijs/groen kan zien, haha.
Haha precies, ik snap ook niet hoe je er iets anders in kan zien. Is overduidelijk een roze schoen met witte veters
Het lukt me ook niet meer om terug naar grijsgroen te gaan. Ik zie nu overduidelijk een roze met witte schoen. Zo apart!
Zag van het weekend iemand op insta die in Jakarta een tattoo had laten zetten van een VOC-schip met als caption iets van: ja ben in Jakarta, of Batavia zoals het vroeger heette…
Een dag erna postte hij iets van: was dit wel een goed idee?
Dus: hoe bizar is die tattoo???
- Ja wtf super bizar
- Nee niet bizar hoezo
0 stemmers
Wow vanochtend vroeg zag ik roze en wit en nu grijs en groen. Heb ik tot een bepaald uur dan rechts en daarna links als dominant hersengebied?
Dit had ik ook, maar vanochtend keek ik in een donkere kamer en nu in het licht, dus dat maakt het verschil denk ik?
Ik zie dus alleen maar dat de roze schoen met een flitser met blauwe waas op de foto is gezet, net als de hand die het vasthoudt Kan er echt geen grijze schoen van maken.
Ja klopt er bestaan ook geen grijs met groene vans.
Ik kijk nu op m’n telefoon met zo’n geel scherm en nu zie ik ook alleen maar roze met wit en een blauwe waas. Identiteitscrisis!!!1!!1!
Ik zie nog steeds geen roze
Niet super bizar, wel aandachtsgeil sneu gedrag. Beetje niveau Jake Paul in een Japans bos.
Zo vaak jonge mannen gezien met tattoos waarvan je denkt hoezo
Heb jij ook zo raar gedroomd vannacht?
- Jaa
- Nee / niet dat ik weet
0 stemmers