Stel je persoonlijke vraag #12

Ik vond het vooral bizar dat hij dat DAAR had laten doen
Kreeg er een beetje een gevoel bij alsof je naar een tattooshop in Alabama gaat en daar een slavenschip laat zetten ofzo haha

1 like

Haha oké! Dat was hier inderdaad ook zo, die donkere kamer. @Puzzelmeiske

Ik denk, dat soort mensen doen het erom. Juist daar want anders ook geen ophef, en dus minder aandacht. Want waarom ook nog de volgende dag vragen of het een goed idee is?

Ah zo!
Ik denk dat hij dat deed omdat iemand het had gerepost met iets van ‘wtf is er met deze tattoo’ en dat hij toen aan zijn volgers is gaan vragen of het wel of niet oke was

IK ZIE INEENS WEL ROZE. WAT IS DIT.

edit: denk omdat ik eerst de hand er niet bij zag.

Ik kan het er allebei in zien, maar naar mijn idee is het wel gewoon overduidelijk een roze met witte schoen die in gek licht is gefotografeerd

5 likes

Vooral heel veel, denk iig 5 dromen.

1 like

Het heeft niks met je linker of rechter brein helft te maken maar met het licht.
Hier komt een hele slechte uitleg dus correct me if i am wrong.
Maar ben je ergens waar het licht wat meer blauwig is (niet perse onder een fel blauwe lamp ofzo) dan zie je blauw en grijs.
Ben je ergens waar het licht wit is dan zie je wit en roze.
Maar het heeft ook te maken met hoe jouw hersenen het licht doorgeven en bla bla.

Wel alleen voor wassen, knippen en goed föhnen. Met verven zou het veel duurder zijn, maar doe ik (nog) niet.

Hier zou ik sowieso op afknappen

39 likes

Haha ik doelde op het huwelijk met een minderjarige! Flauw grapje.

8 likes

Maar ik word / ben echt grijs, dus ben bang dat kleuren er binnenkort bijkomt en de prijs flink omhoog gaat

Hahahaha oeps :redface:

1 like

ik heb weer zo’n fucking irritant recruiters bericht op linkedin. “hoi unglaublich, uit onderzoek is gebleken dat blablabla en wij willen jou graag een gesprek aanbieden. horen we snel van je?”

1. ik woon niet in NL
  2. ik ben niet werkzaam in de sector waar ik voor gestudeerd heb
  3. kijk gewoon eerst eens op m’n profiel (waar punt 1 en 2 duidelijk vermeld staan) voordat je mij dit soort bullshit stuurt.

nu heb ik echt heel veel zin om een bericht terug te sturen van hallo kijk eerst eens even naar het profiel van degene die je een zogenaamd persoonlijk bericht stuurt. zal ik dit doen?

• ja, doen! zet die irritante recruiter op z’n plek (vertel me in een reactie wat jij zou sturen)
  • nee, besteed er geen aandacht en energie aan

0 stemmers

Ik zou iets sturen van:
Hoi! Hartstikke bedankt voor je vriendelijke bericht maar zoals je had kunnen zien als je mijn profiel had gelezen, ben ik hier niet in geĂŻnteresseerd. Ik wil je aanraden om voortaan iets beter te kijken of er animo is voor een bericht., Groetjes joeeeeee

18 likes

Volgens mij zijn dit gewoon nieuwsbrieven die persoonlijk lijken omdat de afzender een persoon is, maar in werkelijkheid naar 100-en tegelijkertijd worden verzonden. Ik krijg ze ook vaak en ze kloppen echt nooit.
Edit: oh sorry linkedin zie ik. Maar ook daar is het vaak copy-paste

1 like

Ik kreeg dit ook. Had een uitnodiging voor een inhouse, helemaal enthousiast en ze zei dat dit héél goed bij mijn opleiding paste. Pas toen ik mijn cv stuurde had ze denk ik pas door wat mijn opleiding inhield en toen was het opeens geen match meer :roll_eyes:

Ik mis geloof ik even waarom dit zo erg zou zijn (even afgaand op die ‘iel doen mensen dit’). Niemand ziet dat je geen ondergoed aan hebt toch? Dus dat maakt mijns inziens dan weinig uit?
Als iemand zonder onderbroek aan boodschappen wil doen merk ik daar precies niets van.

3 likes

Heb me hier ook over verbaasd. Ik ga in de zomer vaak genoeg zonder onderbroek en bh boodschappen doen. Loop niet in mn blote kut want trek heus wel kleren aan. Als je aan de schijt bent ofzo ja dan is het ew maar zie het probleem ook niet. En al helemaaaaal niet als je gewoon thuis in joggingsbroek zit.

1 like

Mij lijkt het vooral niet lekker zitten zonder onderbroek? Zonder bh doe ik wel vaak genoeg. Wat een ander moet moet ie natuurlijk zelf weten.