Mijn ouders zijn ook getrouwd omdat er een baby onderweg was. Niemand heeft niemand gevraagd, het was gewoon in overleg en handig omdat er dan wettelijk iets geregeld was voor de baby. Ze hebben wel nog samen ringen gekocht.
Als ze een huwelijk wereldwijd zouden afschaffen, zou jij dit dan erg vinden?
- Nee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Mijn ouders zijn ook super traditioneel pas gaan samenwonen na het huwelijk. Maar dat had meer te maken met het feit dat ze zo jong waren volgens mij (20 en 22).
Mijn moeder klaagt nu (bijna 40 jaar later) nog steeds over het aanzoek, of liever gezegd gebrek daaraan. Mijn moeder is de grootste romanticus die er bestaat (schreef mijn vader liefdesbrieven dat hij de aller- aller- allerliefste ter wereld was) en mijn vader is de kille afstandelijkheid zelve (beantwoordde die brieven met âbedankt, groetjes Janâ). Dus hij kreeg een brief dat hij in dienst moet, maar hij had daar geen zin in. Dus mân moeder (19 jaar) zei: âzullen we anders dan gaan trouwen !!â en mân vader is een paar secondes stil en zegt dan âis goedâ.
En dat was het haha, arme mama
Ik ben een aantal maanden geleden getrouwd, twijfelde van tevoren of ik boeket ging gooien, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Was heel grappig. De vrouwen gingen opstellen, ondertuseen riepen ongeveer ALLE mannen tegen mij âniet naar mijn vriendin hoor!â En uiteindelijk gooide ik hem veel te hard, waardoor die keihard op straat belandde de vriendin die m uiteindelijk pakte is nu wel verloofd
Ja zoooooooo flauw
Mijn ouders zijn alleen maar getrouwd omdat het toen makkelijker was ivm mijn zus en ik. Ze hebben geen trouwringen en volgens mij weten ze niet eens de precieze datum meer hahah.
Heeeeeel flauw, maar zou je je hier echt zo kwaad om maken op het moment zelf? Mwah, ik vind het nou alleen maar grappig wetende wat ik niet wil.
Ik zou het wel stom vinden van mijn vriend als ik op dat feest stond en dus een trouwwens heb. Dat zou me wel kwaad maken. Op hem :â) Andere stellen moeten zelf weten wat ze ok vinden in hun relatie, maar dat âik zit vast hierin en heb niks te zeggenâ in mijn eigen relatie? Bleg. Kinderachtig.
Hahaha ik gooide de eerste keer middenin een statafel die vol stond met drankjes.
Raap jij wel eens afval op van straat om het in de vuilbak te gooien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik spreek andere mensen er wel op aan als ze dingen op de grond gooien.
En wat voor reacties krijg je dan?
Ik denk dat ik het wel heel leuk zou vinden om getrouwd te zijn, maar ik vind de meeste traditionele dingen niet echt leuk. Ik zou sowieso niet gevraagd willen worden omdat ik echt kriebels krijg van romantische gebaren haha. En het lijkt me echt niet chill om dan op zoek te moeten gaan naar een locatie en dat dan een onbekend iemand van de gemeente ons moet trouwen en allemaal dingen over ons gaat zeggen terwijl ze ons helemaal niet kent. Lijkt me echt zoân raar idee? Mijn ideale bruiloft zou denk gewoon in het park in de stad zijn zodat iedereen op de fiets kan komen en lekker in het gras zit en dan daarna een tour door onze favo plekjes in de stad waar we altijd samen komen, dus favo koffietentje en dan daarna Indisch bestellen waar we altijd afhalen en dan naar de kroeg. Maar dan wel alles in een witte jurk. Haha opzich wel leuk om hier over na te denken, misschien moet ik hem gewoon vragen.
Vaker dan verwacht rapen mensen het toch op en soms wordt je genegeerd .
Als ik mensen erop aanspreek dat je eendjes beter geen brood kan voeren omdat het niet goed voor ze is, reageren mensen veel gemener.
Mag dat nou tegenwoordig ook al niet meer??!!??
het valt me op dat het deze week echt heel rustig is in dit topic gister had ik de hele dag gewerkt en dacht ik 's avonds yassssss forum en toen waren er er maar 12 nieuwe berichten in dit topic. dus tijd voor wat polls!
vind jij ook dat het deze week rustig was hier?
- ja, ik viel ook bijna in een zwart gat
- hmm, nu je het zegt ja
- nee, is me niet opgevallen
0 stemmers
ga je dit weekend:
- eten bestellen
- een baby knuffelen
- je nagels lakken
- pizza eten
- je huis opruimen
- werken
- in bad
- een belangrijke beslissing nemen
- op vakantie/weekendje weg
- uitslapen tot minstens 10.00u
- gin tonic drinken
- uitgebreid koken
- bij familie op bezoek
- meer dan drie afleveringen van een serie kijken
- naar een verjaardag
- ergens een abonnement afsluiten (bijv. sportschool of telefoon-/krantenabonnement)
0 stemmers
wat voor besturingssysteem op je telefoon heb jij?
- iOS
- android
0 stemmers
kijk je uit naar de feestdagen?
- ja, helemaal zin in! heb de kerstboom al bijna staan
- nee, totaal niet. kunnen we de feestdagen niet gewoon cancellen?
- feestdagen? het is 5 oktober dus waar heb je het over
0 stemmers
Wat eet je wel eens? (Naast brood)
- Beschuit
- Cream Cracker
- KnÀckebröd
- Matze
- Cracotte
- Vitalu
- Crackers met zaden
- Je bent mijn fave belegbodem vergeten, dat is namelijk:
0 stemmers
horen maiswafels hierbij?
Ben echt fan van cracotte van LU. Ik vroeg of iemand die wilde meenemen toen kreeg ik van die hele volkoren crackers van Matze ofzo. En het is met niks te vreten omdat het gewoon naar een potje zaad smaakt, en nee dan geen sperma. Gewoon die weetikhet zaden overheersen op alle kaas/jam/pindakaas. En mn ouders hebben altijd extreem volkoren beschuiten in huis. Is ook niet te vreten.