Stel je persoonlijke vraag #12

Ja, dan ben ik ineens werkloos :stuck_out_tongue:
Maar anders zou ik het niet erg vinden als het zou verdwijnen.

Niet wel eens, maar heel vaak.
En zo nu en dan ga ik met iemand wandelen en nemen we een plastic zak mee om alles wat we tegenkomen op te ruimen.

1 like

Hahaha die laatste optie :joy:

2 likes

Rijstwafels. Met oude kaas en mosterd. Of met roomboter, pindakaas en hagelslag.

4 likes

Mijn fiets die ik voor de brugklas had gekregen is ooit gejat, toen heb ik een andere gekocht. Anders had ik nu wrs nog steeds mn brugklas fiets gehad.

1 like

Ik fiets nou sinds 2015 op een kaptein omafiets die ik van mn oom kon krijgen die bij de politie werkt. Die stond er maar gewoon ofzo, hadden ze over. Zn buurman heeft nog ff het zadel toen op het laagst gezet en ben weg gefietst. Prima gratis fiets. Daarvoor heb ik er denk ik zeker 10 gehad maar nooit een eerstehands van de fietsenmaker.

2 likes

Mijn fiets (lees: gammel barrel) heb ik al sinds de basisschool, dus zo’n 15 jaar. Ben er ook echt een beetje aan gehecht, een keer vreesde ik dat het einde van mijn trouwe stalen ros nabij was en toen moest ik echt een traantje wegpinken.

4 likes

N.a.v. een ander topic, welke van deze films kijk jij liever?

• Harry Potter
  • The Lord of the Rings

0 stemmers

Ik zit al op fiets 4 in 2019 :unamused: (en nee ik wil geen swapfiets!! wil gewoon m’n eige fietsie)

1 like

Toen ik 16 was kreeg ik een nieuwe fiets en die is deze zomer gejat, sindsdien gebruik ik swapfiets. Ik studeer ook nog wel even, dus ik verwacht niet snel weer een fiets te kopen

1 like

En dan hierop voortbordurend, welke van deze boeken lees je liever?

• Harry Potter
  • Lord of the Rings

0 stemmers

Same, en ik was echt een beetje in de rouw toen die fiets gestolen werd.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

• Mijn fiets
  • Mijn auto
  • Mijn telefoon
  • Mijn tas
  • Mijn jas
  • Mijn portemonnee
  • Mijn zonnebril
  • Mijn camera
  • Een ander kledingstuk
  • Er is ingebroken in mijn huis
  • Een ander voorwerp
  • Niets

0 stemmers

Vinden jullie deze ook zo fantastisch?

• Jaa
  • Wel oke, maar ik heb liever gewone kruidnoten
  • Nee
  • Ik heb dit nog nooit op

0 stemmers

Hahaha wat bizar!

Echt zoooveel lekkerder dan de gewone kruidnoot. Die vind ik zelfs niet eens lekker.

1 like

Nooo alles weg ook echt. Beste buit ever voor die dief.

2 likes

Ik vind het allebei lekker, maar deze zijn wel echt de beste!

Ik rij al sinds groep 8 op dezelfde fiets (een tweedehands Gazelle die al oud was toen ik 'm kreeg) en hij ziet er niet uit maar rijdt nog heerlijk. En toen ik ben gaan studeren heb ik een tweede fiets gekocht die toen ik nog thuis woonde in m’n studentenstad stond, en nu bij m’n ouders staat. Heb dus wel 2 gestemd maar nummer 1 is still going strong

2 likes

Ik krijg het ook niet voor elkaar ondanks dat ik de sfeer/omgeving wel echt kan waarderen maar het verhaal dus geen zak aan vind. En heb het echt genoeg pogingen gegeven. Al is het alleen al voor die smeagol.

1 like