Omg ja! Zip your lip heette het bij ons, maar wat een achterlijk iets was dat eigenlijk. Heel veel mensen hadden chips en golden power in hun kluisje gestopt en gingen dat 's nachts stiekem eten en drinken, super stoer natuurlijk.
Ik voelde me verschrikkelijk, drinken was ook heel moeilijk en pijnlijk, maar probeerde toen vooral bouillion te drinken om toch een beetje iets van zout enzo binnen te krijgen.
Eten daarna viel ook nog zwaar tegen, want het begon gewoon met kleine hapjes die ik weer binnen kon krijgen, maar ik was heel misselijk van het zo lang niet eten en de smaak was ook niet anders haha. dus het was alsnog geen pretje.
Wij hadden een sponsorloop voor weetikveel wat voor land. Dan moest je heel veel rondjes lopen zodat zij een waterput kregen.
Ja het was absurd.
Kennen jullie Rundfunk? Die jongens (of iig Yannick, die andere was toen nog niet bekend dus herriner ik me niet) zaten dus op mijn middelbare, een paar jaar boven mij, en die aflevering over de hongerstaking is sowieso 100% geĆÆnspireerd door onze school. Het is natuurlijk een overdreven versie, maar het komt overeen. Die cringe āwokeā speech, het gevreet voor het begon, het rondlopen in een pyjama op school, het op onderzoek uitgaan op school, is allemaal uitvergrote werkelijkheid van die nacht.
Wij deden ook zip your lip, maar dat was bij ons niet verplicht. Dus de mensen die zich hadden opgegeven waren meestal wel gemotiveerd genoeg om zich eraan te houden.
Oh haha, ik was je voor 

. Maar echt zooo dom was dat op onze basisschool. Ik begreep als kind al niet waarom we zo lang moesten lopen in rondjes. Je kon toch ook gewoon direct geld geven? Dat snapt een kind toch niet. Op de middelbare school zoiets doen vind ik nog veel erger.
Wij moesten wel een keer met de hele school dansen tegen aids, volgens mij heette dat dance4life of zo? Hebben jullie dit ook gedaan?
- Nee nog nooit gedaan
- Komt me vaag bekend voor
- Ja ik moest ook dansen
0 stemmers
Wel een keer een fouteparty van Qmusic dat was volgens mij ook voor het goede doel.
Oh kut, deze poll moest dus opnieuw. Zou jij liever 5 Cm langer zijn of 5cm korter ?
- 5 cm korter
- 5 cm langer
0 stemmers
Dat heette āzip your lipā 
Laf mijn lengte (1.64) maar liever 1.69 dan 1.59.
Anoniem:
Voor wie samenwoont, hoe vaak heb je seks?
- Elke dag
- Een paar keer per week
- Eens per week
- Om de week
- Een paar keer per maand
- Eens in de paar maanden
- Eens in het jaar
- Nooit
0 stemmers
Omdat ik gewoon nieuwsgierig ben wat ānormaalā is ook al weet ik dat je dat gewoon zelf moet weten.
Ik vreet dan echt alles wat los en vast zit en als al het lekker vreten op is dan ga ik gekke combiās maken, augurk met pindakaas ofzo.
Ik noem het griep zonder koorts, want ik ben een dikke twee weken echt ziek van de verkoudheid. Neusspray heb ik langer dan een week nodig. En na 4 weken nog steeds een roggel in mijn keel 
Oh man, zo herkenbaar! ik ben zeker 10 keer per jaar zo intens verkouden dat ik amper kan werken. (Ik ga altijd gewoon maar zo kut dan) Ik ben al zo vaak hopeloos naar de huisarts geweest, maar te vergeefs. Duurt echt elke keer meer dan een week, echt ellende.
Ik ben echt pas 2x verkouden geweest de afgelopen 2 jaar (dus volgende week ben ik waarschijnlijk verkouden).
Ik ga meestal ook werken als ik ziek ben, behalve als ik hoofdpijn krijg van een bijholteontsteking. En daar kunnen ze bij de huisarts ook niks mee. En als er een middeltje is tegen die eeuwige roggel, wil ik dat heel graag weten 
Voor wie ben je?
- Rico
- Badr
- Geen voorkeur
- Wie?
0 stemmers
Als je de bus instapt en in elke tweezits zit al iemand, dan
- blijf je staan
- ga je naast iemand zitten
- dat verschilt omdat ā¦
0 stemmers
Als ik nou een uur met de bus zou moeten, ga ik wel naast iemand zitten. Maar als 't een korte rit is zou ik blijven staan. Tenzij het al druk is trouwens, dan zou ik ook wel gaan zitten als er bijvoorbeeld geen plek is om fijn te staan waar je jezelf goed kan vasthouden.