Stel je persoonlijke vraag #12

De airbag is wel eens uit mijn autostuur gestolen, dat was wel een beetje jammer :sweat:

Nee echt?! Wat ruk :scream:. Mijn autoradio is een x eruit gejat :expressionless:

Volgens mij is september sowieso de Trouwmaand!

1 like

Ik heb wel het gevoel dat er in augustus en september in Nederland er het meest getrouwd wordt.

Haha ja bij mijn nicht was haar ‘‘fietsbel’’ gestolen, ze had zo’n rubberen koeienhoofd waar je in moest knijpen als bel.

5 likes

Haha ik ben deze maand getrouwd en alles was kut omdat we laat waren met regelen en toen was alles al vol etc
Mensen zeiden zelfs meewarig van je weeeet toch dat het een drukke maand is? Ehm nee???

Hadden alleen deze maand bedacht omdat we lekker weer wilden en iedereen had al vakanties geboekt dus de zomer kon niet meer

1 like

Ik heb Harry Potter laatst pas voor het eerst gelezen en LOTR/Hobbit moet ik ook nog. :woman_shrugging:t3: Wil ze ooit wel lezen!

1 like

Ik heb mijn middelbare schoolfiets nog maar nu die op middelbare leeftijd is heb ik een kekke batavus erbij gekocht.

1 like

Vanaf 1 november schijn je alle Harry potter films te kijken maar dat kan alleen in België en Frankrijk en anders moet je het via weetikhet VPN iets blabla omzeilen.

Had je vroeger een walkman? (Cassettebandje)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je vroeger een discman?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je nu nog een apparaat dat cassettebandjes kan afspelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je nu nog een apparaat dat CDs kan afspelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je nu een platenspeler?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Koop je ooit nog CDs of platen?

• Alleen CDs
  • Alleen platen
  • Beiden
  • Beiden niet

0 stemmers

Ik had vorige week een bruiloft op één van de waddeneilanden en daar waren er al drie(!) op dezelfde dag.

2 likes

Ik had ooit een knalroze cassette speler gekregen terwijl ik een jongensmeisje was. En had maar bandje met aan de ene kant kinderen voor kinderen 13 en aan de andere kant de smurfenhouse en nog een smurfenlied of zo. Ik wilde zo graag een zwarte en meer cassettebandjes, maar dat mocht niet.:cry:

1 like

Heb je vroeger wel eens liedjes van de radio opgenomen op een cassettebandje?

• Nee oma
  • Nee kon ik niet/geen behoefte aan
  • Ja
  • Ja en die klote dj praatte er dan doorheen terwijl ik al een halve dag zat te wachten tot Mn fave liedje afgespeeld werd

0 stemmers

Heb je wel eens met een potlood/pen een casettebandje hersteld?

• Nee, hoogbejaarde vrouw
  • Gewoon nee
  • Jazeker wel

0 stemmers

Moest jij ook op kant B vooruitspoelen zodat kant A teruggespoeld werd?

• Nee, ik krijg nog geen veteranenkorting
  • Nee, ik had een chique cassettespeler
  • Ja en dat mislukte altijd
  • Ja en mijn timing was onberispelijk

0 stemmers

Die ligt nog op zolder hier :heart_eyes:

1 like

Ik weet nog zo goed dat ik een keertje een cassettebandje had gekregen van de oudere zus van een klasgenootje van mij, waarop zij speciaal voor mij de eerste CD van Spice Girls had opgenomen (de illegale voorganger van downloaden!!). Die heb ik echt grijs gedraaid, heerlijk.

Sowieso ben ik zo’n super nostalgisch persoon met cassettebandjes, floppies, brievenpost, de vaste telefoon (mét snoer) en los antwoordapparaat etc. Ik zou echt graag (jong)volwassene in de jaren ‘80 en ‘90 geweest zijn. Ik vind de het huidige tijdperk prut.

In welke tijdperk zou jij het liefst je 20/30er jaren doorbrengen (ik doe voor de eenvoud even een decennium per optie haha, terwijl 20/30 natuurlijk twee decennia zijn maar dan moet ik zoveel opties maken #lui).

De jaren:

• Eerder dan ‘20, namelijk…
  • ‘20
  • ‘30
  • ‘40
  • ‘50
  • ‘60
  • ‘70
  • ‘80
  • ‘90
  • ‘00
  • ‘10
  • De toekomst jwz

0 stemmers

1 like

Sowieso in een tijd voor de uitvinding van digitale fotografie en mobieltjes. Dan zou ik me in Mn dagelijks leven net zo kunnen gedragen zoals ik nu alleen op vakantie doe (denken ‘Boeie niemand kent me’ en gewoon doen waar ik zin in heb)

Plus ze hadden toen echt goeie drugs en clubs.

12 likes

San Junipero :black_heart:

4 likes

Die had ik ook! Ik ging iedereen interviewen :rofl:

Ik moest echt nadenken en ik dacht, huh @Eddie?
Maar het is een Black Mirror aflevering (die ik nu ga kijken)

5 likes

Haha, ik dacht dat het best een bekende aflevering/serie was! Maar misschien alleen in het Netflix-topic… :thinking:

2 likes