Precies op de uitgerekende datum aka “de enige keer dat je ooit op tijd was” hi ha ho
ja dit! m’n zusje is met 42w geboren en de placenta was helemaal grijs aldus m’n moeder. alle voedingstoffen waren gewoon “op”. de verloskundige heeft toen ook gezegd dat het niet nog veel langer had moeten duren of dat m’n zusje het anders waarschijnlijk niet gehaald had!
Ik ben op de uitgerekende datum geboren, voor 7 uur in de ochtend. Ben nog steeds uitzonderlijk punctueel
Mijn moeder was op 18 december uitgerekend en ik kwam op 6 januari ter wereld. Zo’n raar idee dat zo ver over tijd(?) tegenwoordig ondenkbaar is! M’n moeder heeft op nieuwjaarsdag nog keukenkastjes staan soppen omdat ze zo chagrijnig was dat ik er NOG STEEDS NIET WAS
Heb jij zo’n HEMA Klantenpas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak je ook gebruik van de acties en voordelen die dat pasje heeft? (als je ja hebt gestemd)
- Ja zeker regelmatig
- Nee
- Soms
- Huh korting??
0 stemmers
Ik heb dus al eeuwen zo’n pasje met 500 punten ofzo dus ik dacht steeds wanneer krijg ik nou eens korting of waar doe ik ‘t eigenlijk voor?? Totdat ik vandaag de app ontdekte. Heb gelijk allemaal vouchers “gekocht” en ben gratis koffie gaan drinken. Morgen ff hotdog en chips fixen (gratissss)
Die punten verlopen vrij snel toch? Dat is volgens mij bij de app pas wel zo.
Ik heb er 6 gratis gebaksbordjes voor gehaald
Jij zoent:
- Met je ogen open
- Met je ogen dicht
0 stemmers
vind af een toe beetje open wel leuk maar vgm vinden sommigen dat echt psycho
Ja af en toe doe ik ze open hoor, maar meestal dicht. Dus misschien ben ik wel de rare en is het heel normaal om je ogen open te houden, en staren die mannen juist altijd naar mijn gekke gesloten ogen. Bedacht ik me laatst tijdens het zoenen
Ja meestal dicht, maar sinds mijn date aangaf dat hij vaak kijkt of ik ook kijk doe ik ze wel eens open!
Huh dan ga je toch sowieso voor de kindermaat? Doe ik sowieso altijd. Ok het gaat dus om het model. Dan zou ik nog gewoon voor de kindermaat gaan.
Serotien, arme mama, het schijnt toch zo te zijn dat al volgroeien baby’s heel snel groeien en aankomen? Omdat er simpelweg in de buik niks meer hoeft te groeien, nou dan had ik daar m’n moeder nog redelijk op bespaard. Maar zwom wel lekker in m’n eigen kak waarschijnlijk al dagenlang.
Ik heb dat ook hier als het een relatievraag/poll is waarbij het geslacht niks uit zou maken, maar zeg er nooit wat van want wil niet zeurderig over komen haha
Oh echt? Dat wist ik niet. Weet wel dat die vouchers maar 2 weken ofzo geldig zijn
Ja maar die is dus uitverkocht in kindermaat, echt overal (althans in alle webshops die ik kon vinden). Dus vandaar het prijsverschil.
Dit doet me denken aan het grote mysterie van mijn tienerjaren dat ik nog steeds niet ontrafeld heb. Grenade van Bruno Mars.
Easy come, easy go
That’s just how you live
Oh take, take, take it all but you never give
Should’ve known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open
Why were they open
Hoe weet hij zo zeker dat ze haar ogen open had tijdens hun eerste kus? Kan hij dat niet alleen weten… door zelf ook zijn ogen open te hebben gehad?
Ik wil niet per ongeluk de verkeerde zoenen!
Ik ben hetero maar maak vaak mee dat mensen vragen heb je een vriend Of vriendin. Of hoe is het in de liefde ofzo. Vind dat wel netjes.
Ik vind het niet irritant op zich alleen als mensen er bepaalde clichés aan hangen. “Je draagt altijd broeken.” Dus? Ik ken ook zat genoeg vrouwen die bi of lesbisch zijn en veel jurken en rokjes dragen.