Stel je persoonlijke vraag #13

Als je een iPhone hebt kan je het vinden als je ‘slim omgekeerd’ intypt bij instellingen

Je moet eigenlijk mensen met hormonale anticonceptie niet mee laten stemmen, want die hebben geen natuurlijke cyclus. Of eigenlijk beter gezegd geen cyclus. Of wil je dit juist in het algemeen weten?

1 like

Omg yesss ik had van lieve sint en barbie exemplaar gekregen, zovaak gebruikt dat ding :heart_eyes:

1 like

Ohhh modewijzer, mijn zus had het gekregen dus eigenlijk had ik jet niet maargoed. Ik vond dat geweldig.

1 like

Ik vreet me vooral een ongeluk voor mn menstruatie. :pizza::taco::fries::spaghetti::hotdog::cheese: X 10

3 likes

Volgens mij heb ik m een keertje gemaakt in een oud topic, mocht je heel geïnteresseerd zijn haha even zoeken

Ohja deze vragenlijst over seks rond je eisprong: https://www.forumfeminarum.nl/t/stel-je-persoonlijke-vraag-12/13372/2430?u=kauai

Ben jij tevreden over jouw anticonceptie?

• Ja
  • Jawel maar ik wil denk ik in de toekomst iets anders
  • Ik gebruik geen anticonceptie
  • Ik ben niet zo tevreden
  • Ik ben niet tevreden en op zoek naar een andere vorm van anticonceptie
  • Ik ben niet tevreden maar ik kan alleen deze vorm van anticonceptie gebruiken

0 stemmers

Ik zou het er wel voor over hebben een koperspiraal te nemen voor minimaal 2 jaar om dan seks te kunnen hebben zonder condoom! Maar dat is voor iedereen weer anders.

2 likes

Broodbeleg: Meestal…

• Hartig
  • Zoet

0 stemmers

Eigenlijk een mix: pindakaas en jam.

Pindakaas valt toch ook onder zoet? :thinking:

4 likes

:thinking: neeeeeeeee.

8 likes

Ik heb hier dus ook discussie over met mijn vriend.

Voor eens en voor altijd. Pindakaas is…

• Zoet
  • Hartig

0 stemmers

1 like

6 likes

Haha :face_with_hand_over_mouth:

Het smaakt zoet :sob:

3 likes

Haha ik was precies dit aan het doen. Mijn antwoord was dus fout. Maar ik laat het lekker staan :slight_smile:

1 like

Dat vind ik dus totaal niet. :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik ging ook twijfelen hoor, dacht het staat wel bij de jam en hagelslag.

Dit doet me eraan denken dat ik op zoek ben naar een bruin, smeerbaar broodbeleg waar geen sterke smaak aan zit (geen bebogeen dus). We combineerden het met honing of iets, dacht ik… Misschien weet iemand het? :woman_shrugging: