Stel je persoonlijke vraag #13

Beide denk ik?

Pantoffel

dames-zachte-dieren-sloffen-leeuw

Sloffen

11 likes

Prima seks. Alleen slaapt me peuter slecht en val ik vaak naast haar in slaap. Mijn vriend probeerde mijn dochter gister nog ‘‘aan te spreken’’, mocht niet baten. Ga alsjeblieft nu slapen in je eigen bed, dan maakt papa ook nog kans vanavond.

1 like

Ik vind het heel anders dan seks met een ander persoon, maar zou het nooit onderdeel van mijn seksleven noemen eigenlijk. Die beschouw ik als non-existent als ik single ben en niet date.
Als ik ook wel eens opmerk van “Mehh het is over met x dus doei seks” zegt een vriendin “Ah lekker met jezelf joh”, maar vind dat zo niet vergelijkbaar. Het is bevredigen, maar voor mij niet in de letterlijke betekenis van het woord.

13 likes

Weet jij wat Spaanse sloffen zijn?

• Ja
  • Nee
  • Ik denk het wel…

0 stemmers

14

Had je bij oma en/of opa ook een paar pantoffels?

(Bij die bovenstaande pantoffels moet ik altijd aan mijn grootouders denken.)

• Ja
  • nee
  • Anders… (Bijv. Ik had geen contact met mijn oma('s) /opa('s) etc…

0 stemmers

Heb je ooit pantoffels gekregen voor:

• kerst
  • sinterklaas
  • verjaardag
  • valentijdsdag
  • nooit

0 stemmers

Zou iemand zien met Spaanse sloffen aan in huis je zin in sex verlagen?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Waar heb jij je sloffen gekocht?

• Supermarkt
  • Goedkope schoenenwinkel (Scapino, Schoenenreus etc)
  • Iets (duurdere) schoenenwinkel
  • Ik heb geen sloffen
  • Ik koop nooit sloffen (voor mijzelf)
  • Warenhuis
  • Anders

0 stemmers

Absoluut en ik kan me ook voorstellen dat bepaalde fysieke/mentale zaken mee kunnen spelen enzo. Ik had niet verwacht dat zoveel mensen het een 1 zouden geven, als in slechter kan echt niet. Ik had meer 2 of 3-en verwacht, zo van “het is wel kut maar in ieder geval kan ik fijn klaarkomen tijdens mastuberen” ofzo. Vind het wel heftig dat zoveel mensen hun seksleven niet slechter kunnen voorstellen, ze/jullie verdienen beter.

@ellegirltalk Als je het zo bekijkt dan snap ik een 1 wel denk ik :sweat_smile:

Ik haat sloffen, zo restrictief. Doe mij maar dikke sokken.

4 likes

M’n moeder heeft sloffen voor me gebreid en die heb ik voor sinterklaas gekregen :heart:

3 likes

Ik heb daar tijdens het stemmen eigenlijk totaal niet over nagedacht! Ik dacht ‘mijn sexleven is niet bestaand, dus laagst mogelijke score’. Maar nu je dit zo zegt denk ik: oh masturberen telt natuurlijk ook. Dus eigenlijk zou ik dan denk ik toch een hogere score moeten geven. Want het is ook niet dat ik het momenteel heel erg vind dat ik verder geen sex heb.

1 like

Maar je stemt een 10. Dat is toch de meest fantastische ik wil nooit meer anders dit verrijkt mijn ZIEL-seks? Ik vind “niks op aan te merken” echt een 7 maximaal.

4 likes

Wat is de context van deze vraag? Ben wel benieuwd

Ik had met een ex echt heel goede seks en zelfs dat zou ik niet hoger dan een 8,5 geven denk ik. Het wordt ja een tijdje toch voorspelbaar ofzo en dan vind ik het persoonlijk ook niet meer onder de noemer fantastisch vallen.

1 like

Rond welke tijd ze ons het beste kan beroven van onze tas natuurlijk.

5 likes

Pinautomaten gaan 's nachts op slot / je kan niet meer pinnen, om plofkraken te voorkomen, denk dat dat de context is haha

2 likes

Ik koop mijn sloffen eigenlijk altijd bij de primark

2 likes

Ik draag m’n oude uggs (voor buiten maar ik draag ze niet meer) als sloffen zoooo fijn.
Tip voor mensen die nog een paar op zolder hebben liggen :thumbsup:

1 like

sloefen, soms pantoffels

Hè wacht, dat droeg je naar school? Dat was bij ons echt geen ding voor zover ik weet.

Ik loop er hoogstens mee naar de berging, maar that’s it. Het moet bij mij wel met normale sokken trouwens, haha :’)

Regenboogsokken en armbandjes van fietskraaltjes :joy:

2 likes

Sloffen, oftewel sloefe, oftewel petoefels maar die laatste 2 alleen bij mensen die limburgs spreken

5 likes

Hierdoor heb ik net 2 paar sloffen besteld. De mijne vallen van ellende uit elkaar en Van Haren had een leuke aanbieding :smile:

Edit: deze:

9 likes