Sloffen, oftewel sloefe, oftewel petoefels maar die laatste 2 alleen bij mensen die limburgs spreken
Hierdoor heb ik net 2 paar sloffen besteld. De mijne vallen van ellende uit elkaar en Van Haren had een leuke aanbieding
Edit: deze:
Haha ja! Ik weet zelfs nog wel waar ik ze gekocht heb, bij de scapino
Ik heb er toch een hele andere associatie bij als iemand dat zo zegt maar good for you! Weet niet of ik ooit een 10 heb gehad voor mijn seksleven in het algemeen (zal wel niet dan), dus ben jaloers! Geniet ervan
Als je iets verkoopt via marktplaats (geen gigantisch meubelstuk ofzo, maar ook geen brievenbus pakketje. Een gemiddeld formaat artikel) en diegene komt het ophalen, wat spreek je dan af?
- Ik geef mijn volledige adres en laat die persoon ook binnenkomen
- Ik geef mijn volledige adres maar handel het verkopen af bij de voordeur/gang
- Ik geef mijn straatnaam zonder huisnummer/globale locatie en kom naar buiten wanneer die persoon er is
- Ik spreek af op een andere (openbare) plek
- Ik breng het liever zelf naar de koper
- Ik verstuur het lieve per post
- Anders
0 stemmers
Ik ga morgen iets ophalen via marktplaats en die persoon heeft alleen zijn straatnaam gestuurd en gezegd dat ik een berichtje moet sturen als ik er ben zodat hij naar buiten komt. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus ik vroeg me af of het gebruikelijk is.
Hangt van het te verkopen product af. Meeste dingen bij de deur, maar wel binnen als iets getest moet worden (elektronische apparatuur bijvoorbeeld).
Ik verstuur het liefst per post met track en trace. Maar als mensen willen ophalen mogen ze van mij binnenkomen en ook passen.
Ik haalde gister ook iets bij iemand op en ik verwachtte eigenlijk dat hij gewoon naar de deur ermee zou komen (was een Pokemon spel dus niet groot of zo) en toen zei die ineens ‘jullie mogen ook wel binnenkomen hoor’ ZO ONGEMAKKELIJK
Het geld overhandigen en dan iets hebben van … nou dan gaan we maar weer. Waarom moest ik daarvoor naar binnen
Hoeveel kerstdiners heb jij dit jaar?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Het houdt niet op, niet vanzelf
0 stemmers
Ik heb een keer een tafel en een andere keer zes stoelen verkocht waarbij de ander me binnen kwam helpen. Eerste keer was het een man die extra geld gaf omdat ie zich niet goed voelde bij de lage prijs en hij precies die tafel wilde. Tweede keer was het een hele lieve man die uit de andere kant van het land kwam gewoon omdat ie het leuk vindt om oude stoelen opnieuw te stofferen. Heb echt geluk gehad geloof ik, geen rare types! Ben er niet zo happig op dat iemand mee naar binnen gaat. Een vriendin van me kreeg een man met een voetenfetisj aan de deur die vroeg of ze sigaretten wilde uittrappen in een paar stiletto’s.
Haha laatst met m’n ouders een heel zware tafel ergens opgehaald (wij moesten mee om te tillen). Nog een kwartier koffie gedronken met die mensen daar etc, gekletst over hun huis enzo haha. Als ik alleen ga haal ik het op op de stoep en dan ga ik weer naar huis hahah
Haha ik hou hem ook niet vast, “klem” het touwtje tussen mijn been en venusheuvel vanwege zithouding.
Dat is de raarste eenwieler die ik ooit gezien heb
Ik vond dit zooooo leuk. Ik had ook zo’n uitgebreidere versie. Wilde toen een tijdje modeontwerpster worden.
Ja echt ik ook! Ik heb die ketting nog wel. Het rammelt zo leuk
Vroeger wilde ik ook Droomtelefoon hebben, want dan kon je met jongens bellen, hihi. Heb ik nooit gekregen. Hadden jullie vroeger het spel Droomtelefoon?
- Ja
- Nee, maar wel gespeeld
- Nee en ook nooit gespeeld
0 stemmers
Ik speel dit nog steeds wel eens met een vriendin
Jaloers!! Is het een leuk spel?
Haha ja kijk als je 12 bent of zo natuurlijk wel want dan zijn er ook knappe jongens die je per se op je feestje wil hebben, maar nu spelen we het meer om nostalgische redenen (+ onze standaard is gelukkig wel wat verbeterd haha) Vorig jaar gingen we samen op vakantie en moest het ook echt op de inpaklijst geschreven worden