Beide denk ik?
Pantoffel
Sloffen
Prima seks. Alleen slaapt me peuter slecht en val ik vaak naast haar in slaap. Mijn vriend probeerde mijn dochter gister nog ââaan te sprekenââ, mocht niet baten. Ga alsjeblieft nu slapen in je eigen bed, dan maakt papa ook nog kans vanavond.
Ik vind het heel anders dan seks met een ander persoon, maar zou het nooit onderdeel van mijn seksleven noemen eigenlijk. Die beschouw ik als non-existent als ik single ben en niet date.
Als ik ook wel eens opmerk van âMehh het is over met x dus doei seksâ zegt een vriendin âAh lekker met jezelf johâ, maar vind dat zo niet vergelijkbaar. Het is bevredigen, maar voor mij niet in de letterlijke betekenis van het woord.
Weet jij wat Spaanse sloffen zijn?
0 stemmers
Had je bij oma en/of opa ook een paar pantoffels?
(Bij die bovenstaande pantoffels moet ik altijd aan mijn grootouders denken.)
0 stemmers
Heb je ooit pantoffels gekregen voor:
0 stemmers
Zou iemand zien met Spaanse sloffen aan in huis je zin in sex verlagen?
0 stemmers
Waar heb jij je sloffen gekocht?
0 stemmers
Absoluut en ik kan me ook voorstellen dat bepaalde fysieke/mentale zaken mee kunnen spelen enzo. Ik had niet verwacht dat zoveel mensen het een 1 zouden geven, als in slechter kan echt niet. Ik had meer 2 of 3-en verwacht, zo van âhet is wel kut maar in ieder geval kan ik fijn klaarkomen tijdens mastuberenâ ofzo. Vind het wel heftig dat zoveel mensen hun seksleven niet slechter kunnen voorstellen, ze/jullie verdienen beter.
@ellegirltalk Als je het zo bekijkt dan snap ik een 1 wel denk ik
Ik haat sloffen, zo restrictief. Doe mij maar dikke sokken.
Mân moeder heeft sloffen voor me gebreid en die heb ik voor sinterklaas gekregen
Ik heb daar tijdens het stemmen eigenlijk totaal niet over nagedacht! Ik dacht âmijn sexleven is niet bestaand, dus laagst mogelijke scoreâ. Maar nu je dit zo zegt denk ik: oh masturberen telt natuurlijk ook. Dus eigenlijk zou ik dan denk ik toch een hogere score moeten geven. Want het is ook niet dat ik het momenteel heel erg vind dat ik verder geen sex heb.
Maar je stemt een 10. Dat is toch de meest fantastische ik wil nooit meer anders dit verrijkt mijn ZIEL-seks? Ik vind âniks op aan te merkenâ echt een 7 maximaal.
Wat is de context van deze vraag? Ben wel benieuwd
Ik had met een ex echt heel goede seks en zelfs dat zou ik niet hoger dan een 8,5 geven denk ik. Het wordt ja een tijdje toch voorspelbaar ofzo en dan vind ik het persoonlijk ook niet meer onder de noemer fantastisch vallen.
Rond welke tijd ze ons het beste kan beroven van onze tas natuurlijk.
Pinautomaten gaan 's nachts op slot / je kan niet meer pinnen, om plofkraken te voorkomen, denk dat dat de context is haha
Ik koop mijn sloffen eigenlijk altijd bij de primark
Ik draag mân oude uggs (voor buiten maar ik draag ze niet meer) als sloffen zoooo fijn.
Tip voor mensen die nog een paar op zolder hebben liggen
sloefen, soms pantoffels
Hè wacht, dat droeg je naar school? Dat was bij ons echt geen ding voor zover ik weet.
Ik loop er hoogstens mee naar de berging, maar thatâs it. Het moet bij mij wel met normale sokken trouwens, haha :â)
Regenboogsokken en armbandjes van fietskraaltjes
Sloffen, oftewel sloefe, oftewel petoefels maar die laatste 2 alleen bij mensen die limburgs spreken