Nou op het moment dat al je fijne ondergoed op is, sparken die strings toch joy!
Ja dit heb ik ook, ik heb zo’n berg strings etc, kan wel 2 maanden door volgens mij maar niet alles zit even lekker dus ik draag en was steeds hetzelfde deel maar anders zijn er altijd die minder lekker zitten
Ik ga 3 dagen naar Parijs. Heb ik een baret gekocht?
- Oh ja zeker
- Nee
- Onbepaald
0 stemmers
Oh maar echt. Die krengen zijn soms zó comfortabel na een hele dag een strakke string in je naad.
Ben zo geen ochtend mens. Dus letterlijk alles kan mijn ochtend verpesten.
Ohhhh waar kan ik me opgeven? Ik zou hier zelfs voor willen betalen.
Ik schijt al als ik een wegwerpaansteker gebruik omdat ik bang ben dat ik mijn vingers verbrand.
De mensen die als antwoord kiezen ‘500k op je rekening en 500k afbetaald aan je huis’ vinden jullie dan ook dat als je 500k op je rekening hebt en een hypotheek van 500k met niks afbetaald dat je dan 0 euro hebt? Of als je 1000 op je rekening hebt en 500k hypotheek dat je dan 499k in de min staat?
Ik heb naast woon- en slaapkamer een inloopkast en een een studeerkamer, maar wel een badkamer van 1m2. Ik zou als het mijn huis was sowieso mijn inloopkast opgeven voor een enorme badkamer met 2 douches, bad en grote ramen met heel veel planten.
Je wordt toch helemaal loco zonder sociaal contact? Ik ben heel introvert en houd er van om alleen te zijn, maar volgens mij gaat elk mens spacen na zo lang geen contact te hebben gehad met iemand. Ik weet niet of ik mezelf helemaal psycho wil maken en dan wel een wereldproblemen te hebben opgelost of geld te hebben op de rekening. De mensen die voor “ja met gemak” hebben gekozen overzien het denk ik niet helemaal :p. Contact met een kassajuffrouw/meneer bijvoorbeeld levert al wat op, dat totaal niet hebben, en dat makkelijk vinden, ik weet niet hoe realistisch dat is. Niet denk ik.
Ik zag het meer als: je hebt het aan vermogen. 500k in een huis is alleen niet erg liquide. Goede vraag die laatste. Het blijft een schuld dus op de balans heb je inderdaad dan (bijna) niks. Toch zou ik het beschouwen als meer hebben in vergelijking met een huurhuis.
Ik zou echt helemaal gek worden denk ik. Ik vind twee dagen zonder sociaal contact al moeilijk, zelfs als ik wel gewoon berichten kan sturen via m’n telefoon, laat staan een jaar.
Ik dacht eerst, ja dat lijkt me heerlijk! Toen bedacht ik me dat ik een dochter heb en zonder haar kan ik natuurlijk sowieso niet.
Mijn redenering is als volgt: als je je huis meetelt met vermogen, tel je dus je huis mee in positieve zin. Als deze afbetaald is, is je huis 100% van jou en dus in dit voorbeeld 500.000 in vermogen. Maar als je huis meetelt voor vermogen, maar je hebt je hypotheek nog niet afbetaald dan is dit een negatief saldo. Je hypotheek is immers een soort schuld. Wel lastig is omdat daar een huis ‘tegenover’ staat.
Ik denk dat als je een jaar geen sociaal contact hebt je absoluut doordraait…
Mensen zijn sociale wezens, ik denk niet dat we daar goed tegen kunnen.
Maar naar welke concerten ga je??
Nee, als waarde huis 500k is en hypotheek 500k (en verder geen bezittingen/schulden) dan is je netto vermogen 0. Als de waarde 500k is en hypotheek 490k dan zie ik dat als een netto vermogen van 10k.
Bestelde net wat bij Z.alando en kwam in het winkelmandje de volgende optie tegen:
Ja, ik wil €0,25 doneren om te helpen mijn CO2-voetafdruk voor deze bestelling te compenseren.
Ik zie dit de laatste tijd steeds vaker voorbij komen bij webshops en het schijnt soms ook een optie te zijn bij het boeken van vliegtickets. Nu ben ik dus heel benieuwd, heb jij wel eens een dergelijke optie aangevinkt?
- Ja
- Nee, wel de optie gekregen
- Nee, optie nog nooit gekregen
0 stemmers
Nee, ik vind het ondoorzichtig welke projecten het geld besteed wordt voor de CO2-compensatie. Maar daarnaast vind ik dit soort compensatie voornamelijk greenwashing en vind ik dat organisaties zélf hun verantwoordelijkheid moeten nemen (en het niet moeten afwentelen op consumenten).
Ik zou er een muziekkamer / -studio van maken!