Stel je persoonlijke vraag #13

Ik kan niet kiezen, ik vind alle kleuren mooi.

Een vriend van mij heeft er wel eens over nagedacht om zn oogkleur dmv een operatie te veranderen, echt pff haha

1 like

Niet ziek, maar wel een heel vervelende hoest die lekker vast zit in mijn bovenste luchtwegen.

Wat een leuk idee

1 like

Ik hoest de longen uit m’n lijf maar ben verder wel fit đŸ€·

Haha, ik heb donkerbruine ogen maar vind dat echt saai. Bij lichtere ogen zie je veel meer kleurschakeringen en helemaal als je een donkere rand hebt vind ik dat zoooo mooi

3 likes

Had jij vroeger

• Een Hi telefoonabonnement
  • MSN
  • Een Nokia 3310
  • Een lavalamp
  • Een agent
  • Een flippo verzameling
  • Iets van Diddle
  • Een Game Boy
  • Een stapelbed
  • Een pakje Wicky drinken mee naar school
  • Een CU2 profiel
  • Een Sugababes profiel

0 stemmers

2 likes

Oke autocorrect heeft van iets de optie ‘agent’ gemaakt en ik weet niet meer wat het moest zijn

23 likes

Heb jij ooit een knappe agent(e) gezien die jou wel in de boeien mocht slaan?

• Ja
  • Nee
  • Anders
  • telt Henk AnGeNenT ook?

0 stemmers

Ik heb blauwe ogen met een bruine ster erin

2 likes

Ik had de 3330 en kon daarmee w@p’en (wap’en? Heb ik dat @ zelf erbij verzonnen?).

Ik heb andere associaties bij ‘bruine ster’

61 likes

Haha ik twijfelde al om daar een disclaimer bij te zetten

3 likes

Ohnee hoop niet dat iedereen nu zn oogkleur in detail gaat uitleggen.

Echt het allersaaiste ooit.

66 likes

Ik vind dat donkerbruin juist zo mooi, beetje mysterieus ofzo

1 like

Het lijkt vaak een ring, maar hij is niet helemaal rond, heeft meer ‘spikes’ erin. Maar misschien ben ik wel een van die mensen die @anon94840299 bedoelt haha

4 likes

Wil je liever horen wat ik vannacht gedroomd heb?

22 likes

Ik dacht echt dat verreweg de meeste mensen bruine ogen hebben, maar dat lijkt dus hier niet het geval te zijn. Grappig

1 like

Nou oprecht ja!!

Luister liever de hele Ikea catalogus dan nog 1x in mn leven te moeten luisteren naar de zoveelste bit h met slootkleutige ogen waarin echt stukjes grijs blauw en goud zitten, KIJK MAAR.

9 likes

we kunnen ook een wedstrijdje wie het slechtst ziet houden en dan bij iedereen met meer dan -4 vragen “wow ben je niet bijna blind dan”

9 likes