Ja, vind het ook echt onlogisch! Ik ben in NL niet anders gewend dat er een slot op zit.
Ik woon niet in BelgiĆ« maar mijn badkamer/toilet heeft niet eens een deur š¤·
Hoe kan datš? Is het gewoon een gat waar een deur in hoorde te zitten ooit?
Ja snap het zelf ook niet helemaal, er zit wel een deurvormig gat maar geen deur en er is ook niks wat er op wijst dat die er ooit in heeft gezeten? Er is ook geen houten deurpost of iets, was nou eenmaal zo toen we erin kwamen en het is huur dus we gaan er zelf ook geen deur inzetten :ā)
Heb je er wel iets ingehangen ofzo? Zonder een beetje privƩ zou ik echt nooit kunnen plassen
Nee, maar de badkamer grenst alleen aan de slaapkamer en dan is er een deur die dichtkan naar de woonkamer. En de wc zit āom de hoekā als je de badkamer binnenloopt dus vanaf de slaapkamer zie je eigenlijk niks. Is dus wel prima te doen haha
Oh dat scheelt!
Omg borrelhapjes zoo erg. Ik kan mezelf dan niet inhouden. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik ff niet meer het stokbrood oid. Moest vreten omdat ik anders straks bij het hoofdgerecht geen honger meer had. Maar blijkbaar is dat dus helemaal mijn ding.
Een oppaskind van mij in het verleden vroeg of hij een borrel mocht. Hij was toen 8, en had 1 tweelingzus en een zusje van 5. Ik was nog maar een jaar of 20 en ik zei eh nee je mag geen borrel. Al ging ik er al wel vanuit wat hij bedoelde met borrel. Die moeder was aan het werk en het was ook totaal dacht ik geen geschikt moment om te bellen. Nou, ik kreeg die moeder eraan (Wat nog steeds mijn huisarts is dus ik vind het ook awkward) dat een borrel bij hen dus betekende : gooi maar wat stokjes chips kaasstengels in een bakje.) Maar ik kreeg daar nooit enkele voor-informatie. Nouja long story short.
Ik Google tijdens / na
nouja niet āweet ik het liefstā maar ik kan de verleiding nooit weerstaan
Nee je hebt gelijk, ik heb bijv. bij die docu over Ivan the terrible dingen opgezocht en toen ben ik na de tweede aflevering gestopt omdat hij onschuldig bevonden werd uiteindelijk
Nee, geen last van eigenlijk!
Heb jij nog een slaapkamer bij je ouder(s)?
- Ja, mijn oude slaapkamer
- Ja, maar niet mijn oude slaapkamer
- Nee, geen slaapkamer, maar wel een andere plek waar ik kan slapen
- Nee, en geen mogelijkheid om er te slapen
- Ik slaap nooit bij mijn ouder(s)
- Ik slaap nog wel eens bij mijn ouder(s)
- Ik woon nog bij mijn ouder(s)
- Anders
0 stemmers
Mijn ouders hebben nog extra bedden, maar maak er echt nooit gebruik van.
Mān bed staat er nog wel, maar verder is het nu de werkkamer van mān moeder. Wel chill dat ik als ik wil ik hier vrij makkelijk kan blijven slapen! Maar verder had ik mān kamer ook niet echt nodig daar natuurlijk haha
Bij mān moeder mijn oude kamer nog. Bij mān vader zou ik of een hotel moeten boeken (al vaak gebeurd), of in de camper op de oprit slapen , tsja.
Ik heb mān eigen kamer nog met een bed maar dat is een eenpersoons. Dus ik slaap meestal in de oude kamer van mān zus, die nu een logeerkamer is.
Nadat ik het huis uit ben gegaan zijn mijn ouders gescheiden en dus verhuisd. Dus geen eigen slaapkamer of een plek om te kunnen slapen.
Ik google:
BHAG stands for Big Hairy Audacious Goal, an idea conceptualized in the book, āBuilt to Last: Successful Habits of Visionary Companiesā by James Collins and Jerry Porras. According to Collins and Porras, a BHAG is a long-term goal that changes the very nature of a businessā existence.Sep 17, 2009
Is dit het @Wonderland?