Stel je persoonlijke vraag #13

Als mijn vader mij belt en het eerste wat hij zegt is “dag Ireth”, dan weet ik dat hij belt om een afspraak door te geven voor bijv. een etentje. Die hij dan ook drie keer herhaalt, en dan is het gesprek afgelopen haha. Vraag me elke keer weer af waarom hij dat niet gewoon appt.

2 likes

Was het een goede keuze? Leuk gehad? :grinning:

1 like

Ja kom net thuis! Druk gemaakt om niks. Nu snel slapen voor dat het licht van wordt #geengordijnen

7 likes

Fijn! Slaap lekker!

1 like

Ik neem zelf op (als ik weet wie het is, anders neem ik niet op) met ‘ja hallo?’. Zo nam mijn grootmoeder de telefoon altijd op en sinds die overleden is vind ik het leuk om dat te doen. M’n zus en moeder doen het ook.

4 likes

Maak jij aan het einde van het jaar een jaaroverzicht? Of ga je ervoor zitten om het afgelopen jaar te overdenken?

• Ja
  • Nee
  • Misschien dit jaar wel

0 stemmers

Ik zie niet helemaal wat het met de dag na kerst te maken heeft. Zelf zou ik niet om 8:45 gaan boren (tenzij in verbouwing oid), maar het is ook niet zo vroeg dat ik het niet vind kunnen.

2 likes

Op elke dag zou ik 08:45 uur associaal vinden. Ik houd meestal voor zulke klussen vanaf 10 uur aan.

9 likes

Snap alleen niet helemaal wat het laatste punt van Chandler te maken heeft met zn partystijl?

2 likes

Vroeger Joey nu Phoebe. Wij hadden met de vriendinnen echt nooit een avond/nacht dat we de hele tijd bij elkaar waren. Maar wel weer aan het einde.

@voortaan onze buren zijn aan het klussen sinds 8u. Zijn gepensioneerd en zouden dit op iedere dag in de week kunnen doen. WAAROM ZO VROEG NA KERST.

Denk dat ik serieus vanavond als het schemert meteeen al naar bed ga haha!

1 like

Want onacceptabele tijd en dus het klagen waard :cheer:

1 like

Eet jij de korst op van een pizza?

• Ja altijd
  • Het ligt aan de pizza
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik was laatst in een pizza restaurantje en toen kon je een dipje voor de korst bestellen. Hemels!! Dat zouden ze op zoveel plekken meer moeten doen.

17 likes

Jaa de korst dippen in knoflooksaus is the best part haha

2 likes

Meestal niet tot groot onbegrip van mijn man. Maar ik houd gewoon meer van het beleg en zit snel vol dus die stukken deeg laat ik dan liggen.

2 likes

De korst is mijn lievelingsdeel van een pizza :yum:

4 likes

De pizza’s die ik doorgaans het lekkerst vind zijn van die pizza’s die in zo’n loeihete steenoven worden gebakken en er echt maar zo’n 60 tot 90 sec. Erin hoeven. Het nadeel is wel dat die korst vaak dan veel verbrande stukken heeft.

images

8 likes

Welke kleur ogen heb je?

• Bruin
  • Blauw
  • Groen
  • Grijs
  • Hazel
  • Anders, namelijk (weet niet of dat kan?)

0 stemmers

Welke oogkleur vind je doorgaans het mooist?

• Bruin
  • Blauw
  • Groen
  • Grijs
  • Hazel
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik ben benieuwd want ik hou echt van bruine ogen, maar naar mijn idee vinden veel mensen dat saai.

Hahahaha ja dat vind ik ook zo gaar, iedereens ogen zijn feller in de zon dus hou maar weer op

6 likes