Stel je persoonlijke vraag #13

Ik zou ook echt niet weten welke kleur ogen sommige van mijn vrienden hebben. Als ze niet heel erg opvallen let ik er gewoon niet op.

4 likes

In mijn omgeving heerst het nogal dus ik vroeg me af:

Ben jij op dit moment ziek?

• Ja
  • Nee
  • Ik voel iets opkomen…
  • Ben juist net beter (max. een week geleden nog ziek)

0 stemmers

Ja ik ook en het verschilt ook door de hoeveelheid licht die ik in mn ogen heb gekregen. Maar heb wel 0 groentint erin.

Het hele jaar door doe ik briefjes in een doosje, dat doe ik samen met m’n beste vriendin. Daar schrijven we dan leuke dingen op die ons overkomen is met de datum erbij. Grote dingen zoals vakanties, festivals enzovoorts onthoud je wel. Maar we schrijven dingen op als: lunchen bij X en toen viel Elsa van haar stoel. Op oudejaarsavond halen we het doosje tevoorschijn en lezen we alles door. Er zitten altijd dingen bij wat we vergeten waren. Het is een soort van mini jaaroverzicht.

92 likes

Ik kan niet kiezen, ik vind alle kleuren mooi.

Een vriend van mij heeft er wel eens over nagedacht om zn oogkleur dmv een operatie te veranderen, echt pff haha

1 like

Niet ziek, maar wel een heel vervelende hoest die lekker vast zit in mijn bovenste luchtwegen.

Wat een leuk idee

1 like

Ik hoest de longen uit m’n lijf maar ben verder wel fit 🤷

Haha, ik heb donkerbruine ogen maar vind dat echt saai. Bij lichtere ogen zie je veel meer kleurschakeringen en helemaal als je een donkere rand hebt vind ik dat zoooo mooi

3 likes

Had jij vroeger

• Een Hi telefoonabonnement
  • MSN
  • Een Nokia 3310
  • Een lavalamp
  • Een agent
  • Een flippo verzameling
  • Iets van Diddle
  • Een Game Boy
  • Een stapelbed
  • Een pakje Wicky drinken mee naar school
  • Een CU2 profiel
  • Een Sugababes profiel

0 stemmers

2 likes

Oke autocorrect heeft van iets de optie ā€˜agent’ gemaakt en ik weet niet meer wat het moest zijn

23 likes

Heb jij ooit een knappe agent(e) gezien die jou wel in de boeien mocht slaan?

• Ja
  • Nee
  • Anders
  • telt Henk AnGeNenT ook?

0 stemmers

Ik heb blauwe ogen met een bruine ster erin

2 likes

Ik had de 3330 en kon daarmee w@p’en (wap’en? Heb ik dat @ zelf erbij verzonnen?).

Ik heb andere associaties bij ā€˜bruine ster’

61 likes

Haha ik twijfelde al om daar een disclaimer bij te zetten

3 likes

Ohnee hoop niet dat iedereen nu zn oogkleur in detail gaat uitleggen.

Echt het allersaaiste ooit.

66 likes

Ik vind dat donkerbruin juist zo mooi, beetje mysterieus ofzo

1 like

Het lijkt vaak een ring, maar hij is niet helemaal rond, heeft meer ā€˜spikes’ erin. Maar misschien ben ik wel een van die mensen die @anon94840299 bedoelt haha

4 likes