Wil je liever horen wat ik vannacht gedroomd heb?
Ik dacht echt dat verreweg de meeste mensen bruine ogen hebben, maar dat lijkt dus hier niet het geval te zijn. Grappig
Nou oprecht ja!!
Luister liever de hele Ikea catalogus dan nog 1x in mn leven te moeten luisteren naar de zoveelste bit h met slootkleutige ogen waarin echt stukjes grijs blauw en goud zitten, KIJK MAAR.
we kunnen ook een wedstrijdje wie het slechtst ziet houden en dan bij iedereen met meer dan -4 vragen âwow ben je niet bijna blind danâ
Ben ze onmiddellijk vergeten
Your eyes boring
Zo lief!
Sorry dubbelpost, maar jep je bent een van die mensen. Je ogen zijn normaal net zoals 99,9999% van de ogen
Verbaas me wel dat 21% vindt groene ogen te hebben. Ik zie dit echt zelden in het echt!
Wat is (of komt het dichtste bij) je natuurlijke haarkleur?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
- En dat heb ik ook nu, maar ik wil van de lente naar 9 of 10 (en de âwarmteâ eruit) denk ik.
- Zoân net niet blond en niet bruin. Ga gelukkig ik januari weer lichter!
Op dit moment is mijn haar veel te lang en ik heb uitgroei.
Qua structuur mooi maar werd al jong grijs en dat vind ik zonde. Moet het nu altijd verven en na 2 weken zie je alweer uitgroei. Kost ook nog veel geld. Dus dat vind ik stom.
Het haar dat ik heb vind ik echt lelijk. Ik heb een personal kapper nodig die elke dag zân magie gebruikt
Dik, krullend en droog
Ik vind het vooral irritant dat ik nu zo grijs word. En dan weer niet grijs genoeg om het bijvoorbeeld gewoon grijs te laten
Je komt een man tegen op een dating app waarvan je weet dat ie getrouwd is (duidelijke en recente fotoâs, wel 2 jaar jonger dan werkelijkheid). Je weet niet of de vrouw hier vanaf weet en je weet ook niet of ze bijvoorbeeld een open relatie hebben. Wat zouden jullie doen?
- Haar een berichtje sturen om het te laten weten
- Niks doen
- Anders
0 stemmers
Ligt eraan of ik haar ook ken
Ik heb alleen heel af en toe een grijze wenkbrauwhaar, vind dat zo fascinerend
Iets tegen hem zeggen, denk ik