Stel je persoonlijke vraag #13

Wil je liever horen wat ik vannacht gedroomd heb?

22 likes

Ik dacht echt dat verreweg de meeste mensen bruine ogen hebben, maar dat lijkt dus hier niet het geval te zijn. Grappig

1 like

Nou oprecht ja!!

Luister liever de hele Ikea catalogus dan nog 1x in mn leven te moeten luisteren naar de zoveelste bit h met slootkleutige ogen waarin echt stukjes grijs blauw en goud zitten, KIJK MAAR.

9 likes

we kunnen ook een wedstrijdje wie het slechtst ziet houden en dan bij iedereen met meer dan -4 vragen “wow ben je niet bijna blind dan”

9 likes

Nee ik denk het niet!
Gelukkig is de optie alsnog toepasbaar, zie @jojo

Ben ze onmiddellijk vergeten

Your eyes boring

4 likes

Zo lief!

Sorry dubbelpost, maar jep je bent een van die mensen. Je ogen zijn normaal net zoals 99,9999% van de ogen :joy:

Verbaas me wel dat 21% vindt groene ogen te hebben. Ik zie dit echt zelden in het echt!

13 likes

Wat is (of komt het dichtste bij) je natuurlijke haarkleur?

afbeelding

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1. En dat heb ik ook nu, maar ik wil van de lente naar 9 of 10 (en de ‘warmte’ eruit) denk ik.
1 like
  1. Zo’n net niet blond en niet bruin. Ga gelukkig ik januari weer lichter!
1 like

Op dit moment is mijn haar veel te lang en ik heb uitgroei.

1 like

Qua structuur mooi maar werd al jong grijs en dat vind ik zonde. Moet het nu altijd verven en na 2 weken zie je alweer uitgroei. Kost ook nog veel geld. Dus dat vind ik stom.

1 like

Het haar dat ik heb vind ik echt lelijk. Ik heb een personal kapper nodig die elke dag z’n magie gebruikt

1 like

Dik, krullend en droog :-1:t2:

1 like

Ik vind het vooral irritant dat ik nu zo grijs word. En dan weer niet grijs genoeg om het bijvoorbeeld gewoon grijs te laten :stuck_out_tongue:

1 like

Je komt een man tegen op een dating app waarvan je weet dat ie getrouwd is (duidelijke en recente foto’s, wel 2 jaar jonger dan werkelijkheid). Je weet niet of de vrouw hier vanaf weet en je weet ook niet of ze bijvoorbeeld een open relatie hebben. Wat zouden jullie doen?

• Haar een berichtje sturen om het te laten weten
  • Niks doen
  • Anders

0 stemmers

Ligt eraan of ik haar ook ken

2 likes

Ik heb alleen heel af en toe een grijze wenkbrauwhaar, vind dat zo fascinerend

1 like

Iets tegen hem zeggen, denk ik

1 like