Stel je persoonlijke vraag #13

Mijn doel is om een paarsharig oud vrouwtje te worden. Vandaag zag ik een dame lopen die mijn levensambitie vervuld had en dat vond ik echt heel leuk.

27 likes

Nee gewoon knalpaars, daarom dat ik voor lichtgrijs kies. Mijn eigen haarkleur is donker en ik heb geen zin om te blonderen.

1 like

Liever lichtgrijs, maar is het niet zo dat mensen met een donkere natuurlijke haarkleur, i heb nummer 3, misschien nog iets donkerder. Later donkergrijs worden en mensen met een natuurlijke lichte haarkleur juist lichtgrijs worden? Of is dat een fabeltje.

1 like

Hmm dat klopt niet denk ik. Mijn moeder had eerder donkerbruin haar en is nu lichtgrijs.

Ik ben echt een kind maar heb hier om gelachen.
Of zoals Hans Teeuwen het zei: een bruine anjer.

@Monstertruck verf jij je haar :o wat voor verf gebruik je? Wilde pas zeggen dat je haarkleur op mijn haarkleur leek en misschien wil ik ooit wel de grijze haren wegwerken dus ben wel benieuwd welk merk je gebruikt?

Ik probeer hier echt over na te denken maar moeilijk man. Twijfel je zelf? Als ik heel heel graag naar die concerten zou willen zou ik denk ik gewoon betalen wat het kost zegmaar, er niet per se een budget aan hangen.

2 likes

En gegeven! Happy socks was populair dit jaar

Nee, klopt niet. Mijn opa had zwart haar en werd witgrijs.

Ik hoop later (als bejaard iemand) wit haar te hebben. Mijn oma had echt prachtig wit haar.

3 likes

Ja mijn opa had ook witgrijs haar bedenk ik me nu en van zichzelf zwart haar. Mn Oma had donkerbruin/zwart haar en een lelijke grijze haarkleur. En mn overgrootoma was op haar 90e nog niet grijs. We zullen zien haha.

Ha ik dacht dus dat het geverfd was in je eigen haarkleur, maar thanks!

Dit lijkt me echt heel heftig, wat rot voor je zeg :heart:

6 likes

Ik vind het dus stom dat als je een donkere haarkleur hebt het zo lastig en slecht voor je haar is om het lichter te maken, want dat had ik wel graag gedaan anders. Iig iets lichter. Dit hele stuk is sowieso uitgegroeid en vind het soms zo hard ogen.

IMG-20191224-WA0036~2
Die foto is trouwens van bovenaf gemaakt anders ziet het er volgens mij heel raar uit lol

1 like

Hoeveel oliebollen / appelbeignets / andersoortige oud-en-nieuwachtige vette zooi eet jij op 31-12 en 1-1 bij elkaar? Dus niet al het hele jaar door, maar echt met oud en nieuw.

• 0
  • 0-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25-30
  • Meer dan 30
  • Zelfgebakken
  • Van de oliebollenkraam / bakker
  • Door vrienden / familie gebakken
  • Oliebollen met rozijnen / krenten
  • Oliebollen zonder rozijnen / krenten

0 stemmers

Ik hoop 5-10 maar denk eerste 0-5

Ja viel mij ook op, denk dat het komt omdat ie is bijgesneden maar dit is iig recent. Ontkleuren heb ik als puber ook gedaan. Geeen gezicht gewoon. Wordt het van Henna niet oranje? Ik kleurde het eerst wel met van dat John Frieda foam color maar dat was eigenlijk alleen om er wat warmte in te brengen. Mn haar is van zichzelf ook droog dus het lichter maken raden ze altijd af.

@Nachtburgemeester jouw wenkbrauwen though! :ok_hand:t3:

Zo grappig die polls over haarkleur en opgekleurd want @Eddie in mijn hoofd heb jij lang donker krullend haar en donkere ogen en is @ellegirltalk zo’n meisje met (natuurlijk) superblond haar en blauwe ogen. Nu moet ik m’n verwachtingen bijstellen!!!
En @Jumpsuit jij had in mijn hoofd juist krulhaar en op deze foto lijkt het stijl!

2 likes

Voor mensen die Tinderen/ooit geTinderd hebben:

• Ik wacht altijd tot de ander mij aanspreekt (en ik ben hetero)
  • Ik wacht altijd tot de ander mij aanspreekt (en ik ben (les)bi)
  • Ik spreek soms een ander aan (en ik ben hetero)
  • Ik spreek soms een ander aan (en ik ben (les)bi)
  • Ik spreek meestal de ander aan (en ik ben hetero)
  • Ik spreek meestal de ander aan (en ik ben (les)bi)

0 stemmers

Als je hetero bent en je wacht tot de ander je aanspreekt, waarom?

• Ik vind dat de man dat hoort te doen
  • Ik ben bang een blauwtje te lopen
  • Ik wil niet te eager overkomen
  • Het is mij om het even of er een gesprek tot stand komt
  • Ik like ook jongens die ik niet superleuk vind
  • Ik vind het belangrijk dat de ander meer interesse heeft in mij dan andersom
  • Anders

0 stemmers

Dit naar aanleiding van een discussie met m’n zusje die altijd wacht tot een man haar aanspreekt ‘want zo hoort het’ terwijl ik daar absoluut niet het geduld voor heb, maar volgens haar knappen jongens daar dan op af.

Haha zo typisch! Jouw beeld van mij klopt overigens wel!

1 like