Stel je persoonlijke vraag #13

Eten is alleen asociaal als het stinkt of kraakt.

1 like

Hoeveel oliebollen heb jij vandaag al gegeten?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5
  • Meer dan 10

0 stemmers

Ik vind het altijd bovenmenselijk als iemand 1 of 2 oliebollen voor zichzelf haalt :grin:

3 likes

haha ja he. ik heb er 2 op en twijfel over de 3e, vandaar mijn poll ook.

1 like

Ik wilde er twee halen, werden er vijf.

2 likes

Ik moet nog beginnen

1 like

Neen en geen bad, maar dankzij @Zemraluani , @Dombo en @Huismus weet ik wat me volgende keer te doen staat om het een positieve ervaring te maken

4 likes

Is het bij jullie ook super mistig buiten?

• Ja niks meer te zien
  • Ja een klein beetje
  • Nee kan alles nog zien

0 stemmers

Ik steek zelf geen vuurwerk af dus kijk altijd bij anderen maar ik kan gewoon NIKS zien buiten echt heel eng. Normaal loop ik een klein rondje maar nu durf ik niet.

Niet meer :disappointed:

1 like

Gelderland hier is echt drama!

Hoe was jouw Oud & Nieuw?

• Ik ga nog steeds als de brandweer
  • Super!
  • Mwah
  • Leuk
  • Stom!
  • Ik sliep al

0 stemmers

Ben nog steeds helemaal aaaaan

5 likes

Ben nog steeds aan het werk en het is echt de meest hectische avond ever, een grote kutzooi

1 like

Lees het nu pas, hoe is het gegaan? Nogal jammer dat ze jou ondanks je angst hebben laten rijden.

Tweede gedeelte van de avond bood mijn vriend me aan om met me mee te gaan, was ik met die mist heel blij mee. Je zag op een gegeven moment letterlijk niks meer, zelfs de weg niet.

Deze foto heeft mijn vriend gemaakt toen hij op me moest wachten (dat ik bij een cliënt binnen was). Hij stond hier vlak voor zijn auto. :sweat_smile:

2 likes

Ja mee eens. Mensen moeten natuurlijk ook gewoon kunnen eten in de train. Patat vind ik ook prima. Al zou ik dat zelf niet snel doen/durven. Doet me denken aan dat ik jaren geleden in zo’n vierzits ging zitten met een klasgenootje en tegenover ons gingen daarna ook 2 meiden zitten. Allebei met een bak patat. Ik zei toen tegen dat klasgenootje dat ik zo’n honger had en ook zin had in patat. Ik zei dit niet hard ofzo, maar dat meisje tegenover mij schoof toen zo haar bakje patat naar mij toe en zei “neem maar 1 hoor!” Ik zei weer van oh nee dat hoeft niet! En zei zij weer ja neem maar! Ik hoorde dat je zo’n honger had! En toen heb ik maar heel ongemakkelijk zo’n patatje uit dat pakje gepakt hahaha. Ok, dit wijkt helemaal van de vraag af :’) Ik snap wel dat al die voedselgeuren en geluiden heel erg irritant kunnen zijn maar eigenlijk gaat het wel ver als mensen daarom bijv. Niet eens durven te eten in de trein.

Ik vind het niet minder of meer asociaal tussen 1e of 2e klas. Maar om het asociaal te noemen om patat in de trein te eten weet ik ook niet.

8 likes

Vind jij het asociaal als mensen patat eten in de trein? Ongeacht of het druk is, het tijdstip, of dat het 1e of de 2e klas betreft.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Beetje dubbel want ik neem het soms mee en dan durf ik toch niet :joy:

1 like

Ja ik vind het ook dubbel. Ik kies dus dan ook altijd maar voor een broodje ofzo en stel ik zou kinderen hebben zou ik ze aanleren dat ze geen patat in de trein mogen eten.

Ja helemaal mee eens. Ik zat me net al af te vragen over hoe het over 10 jaar zal zijn. Dat er dan misschien op alleen nog bepaalde plekken in de coupés mag worden gegeten ofzo.

1 like

Ik kies dan vaak maar voor iets wat minder herrie en geur geeft maar daar baal ik dan wel van

1 like