Ik moet me nou wel afvragen of het niet erg is dat 1persoonshokjes me wel wat lijkt. :’)
Heb jij je wel eens onveilig gevoeld door een ruzie die buiten jou ontstond in de trein?
- Nee nog nooit
- Ja een enkele keer
- Weet ik niet
- Ja meerdere malen
0 stemmers
Waar ik trouwens echt van schrik is hoe er gezopen wordt in de treinen in Duitsland. Echt gewoon prullenbakken vol bierflesjes en het is al helemaal naar als ze naar een voetbalwedstrijd gaan en je staat in de drukte.
Wel als het die ranzige friet van de Smullers is, wat het praktisch altijd is. Snap niet dat mensen dat vrijwillig eten, het is een belediging voor de frituurindustrie.
Ik keek er niet tegenop, maar keek er ook niet al dagen naar uit. Het viel dus niet mee of tegen.
Zin in het nieuwe jaar heuj!
Hoe voel jij je nu?
- Fris en fruitig
- Niet anders dan normaal
- Kleine kater
- Enorme kater
- Moe
- Hongerig
- Ik voel nog niks, ik slaap nog
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik heb zelf een aantal keer ruzie gehad in de trein. Een keer met de conducteur erbij, maar ze gad mij gelijk.
omg sterkte!
Vind ik ook, ik vind het ook echt onzin dat mensen zich er druk om maken. Voor de mensen die er aanstoot aan nemen eet ik het altijd op in zo’n tussenstuk bij de deuren op een klapstoeltje, maar zeker wel dat mn Smullers patatje mee gaat de trein in.
En Julia’s en broodjes pindakaas en mandarijntjes.
Maar het zou mij oprecht niet deren als iemand in de coupé een driegangen curry naar binnen gaat werken ofzo.
Is het ok om vanaf 12.00u te klussen op Nieuwjaarsdag? Zonder boren / schuren o.i.d.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik las eerst ‘kussen’, en dan krijgt ‘boren’ en ‘schuren’ een heel andere betekenis hoor
Ik stemde nee gebaseerd op mijn eigen staat nu, maar ik hoor eigenlijk nog niks na die harde muziek van vannacht dus wat mij betreft toch wel prima
Het viel 100% mee! Maar hier was ook geen mist, verschrikkelijk die verhalen van die mensen die middenin zo’n kettingbotsing stonden. Wat fijn dat je vriend mee ging, lief!
Ik kan me er wel aan ergeren maar moet toch gewoon kunnen, soms kom je er gewoon niet onderuit om iets te eten in de trein als je rond lunchtijd moet reizen ofzo. Ik vind wel echt dat het tolerantielevel steeds lager wordt, maar ik ben zelf net zo haha.
Nou idd als je nog niet eens mag eten in een trein…
Ik had wel 1x dat een jongen naast me zijn wok to go noodles aan het slurpen was en dat de spetters saus op mijn broek en jas zaten. Dat moet wel verboden worden.
Ik vind het vooral kut als mensen patat eten in de trein omdat ik er dan zelf ook zo’n trek in krijg. Vooral in de avondspits
Vind het niet asociaal maar ik word er dus wel jaloers van.
Hoe leuk ik Baby Yoda ook vind, Baby Groot blijft de beste
Precies. Fuck baby Yoda!
Vind jij jezelf een one-issue forummer?
- Ja
- Soms/een beetje
- Nee
0 stemmers
Echt alleen jij kan dit typen