Stel je persoonlijke vraag #13

Ah lijkt me echt cool om Amalia’s leven van dichtbij te zien, en zou haar best willen mentoren en zorgen voor een mooie eerste keer stomdronken zijn. Vaca in Argentinië, kom maar door.

Maar even: hoe tering awkard zou het zijn als Amalia thuis zou aankomen met mij, haar 28 jarige beste vriendin. Kom je daar haar ouders tegen,

“Wie ben jij?”
“Leeuw, ik kom chillen met jullie tiener”.

Wat de hel moet je met haar doen? Altijd beveiliging mee, ze zit nog op de middelbare, moet ik haar dan aan het schoolhek afhalen om een maccie te gaan klappen? Of wat doet een 16 jarige gymnasiast zoal?

Misschien moet ik even aan Giel Beelen vragen hoe je dat doet, hangen met een middelbarescholier.

41 likes

Jaaaa, gésiers is zo lekker! Dat is de enige uitzondering die ik nog wel in huis zou halen (koop geen vlees meer voor thuis), maar ik kan het hier nergens vinden. Vroeger hadden ze nog een ganzen-versie bij Galeries Lafayette, maar tegenwoordig ook niet meer…

1 like

Met welk van deze Dames zou je het liefste gaan high tea’en?

• Julie Andrews
  • Julie Walters
  • Emma Thompson
  • Judi Dench
  • Helen Mirren
  • Maggie Smith
  • Joan Collins

0 stemmers

Van naam ken ik er geeneen, oeps

6 likes

Shame on you!

4 likes

Oh, zonde. Vast wel als je ze ziet. Het zijn iconen :star_struck:

Wat zeg jij?

• Lasagna
  • Lasagne
  • Ik zeg dit woord nooit

0 stemmers

Ik heb nog geen dm’s ontvangen volgens mij heeft het forum een error

7 likes

Ik zeg lasagna maar ik schrijf meestal lasagne. Geen idee waarom :sweat_smile:

2 likes

Ja same here maar ik wil graag aanleren lasagne te zeggen. De moeder van mijn oppaskinderen zei altijd zo vreselijk kakkineus lasagna. Nou vraag je je misschien af hoe je dat kakkineus kunt uitspreken maar dacht dan altijd eeewl.

1 like

Ik zou ook zó graag willen weten of oma Bea op zondagavond gewoon lekker in haar joggingbroek HHB zit te kijken.

8 likes

Deze kan voor mij in het ‘dingen waar je pas heel laat achter kwam’. Ik wilde laatst een recept voor lasgne zoeken, dus ik toetste overal ‘lasagna’ in en kon echt nergens wat vinde. Toen ontdekte ik dus dat het lasagne is

3 likes

Één blad is lasagna, meerdere is lasagne. Maar volgens mij verschilt het per taal hoe het gezegd wordt, al zeggen Italianen wel lasagne.

5 likes

Wordt een dictatuur.

24 likes

Daar steekt Prinses Bubbelien wel een stokje voor.

Hoe heet dat ook weer als je experts laat doen waar ze het beste in zijn? In plaats van incompetente mensen? Dat lijkt me wel wat.

7 likes

Volgens mij een zakenkabinet?

Ik heb geen idee wat dit allemaal is maar weg met de koning

No king no king lalalalaaaa

4 likes

Mijn vriend en ik willen komend jaar een stedentrip maken naar een plek waar we allebei nog niet geweest zijn. Zo rond april/mei (denk ik), het moet er aangenaam zijn qua temperatuur (rond de 20-25 graden, liever niet bloedheet), het moet een gezellige stad zijn waar je leuk kunt winkelen, mooie dingen kunt zien en lekker kunt eten. Architectuur of musea boeien ons niet zo. Het is wel fijn als het geen mega dure stad is. Wat zouden jullie kiezen? Tips zijn ook welkom!

• Madrid
  • Sevilla
  • Valencia
  • Florence
  • Lissabon
  • Boedapest
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Oh, dat zou kunnen. Maar op het puntje van mijn tong ligt een intelligente van het Grieks-afgeleide term met -cratie aan het einde, maar heb geen idee meer wat er voor moet komen. Expertcratie ofzo? Nee, ik weet het niet.

3 likes