Voor alle oma’s: heb jij een papieren rijbewijs gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ok, maar technisch gezien wel een ‘schuld’
Ik heb nooit zin om ineens veel geld te dokken en ben al jaren gewend aan de hoge tefoonrekening
Tot september 2006 uitgegeven, toen had ik volgens mij al drie jaar m’n papieren rijbewijs. Haha wat een onhandig ding was het
Ik was zo verdrietig toen mn portemonnee gestolen was en ik een plasticen moest aanvragen, voelde me zo cool met mn papieren nog.
Ja oké dat wel, maar ik dacht echt een schuld die bij BKR geregistreerd staat
Ik vind bakken heel erg leuk, dus ik zou zelf iets maken voor de afdeling. Dat scheelt ook weer in de kosten natuurlijk. Daarnaast ben ik zelf stagebegeleider en heb ik tot nu toe van mijn stagiaires wel een cadeautje gekregen, vaak was het iets van Rituals o.i.d. Ik denk dat ze daar 10 tot 15 euro aan hebben uitgegeven, vond ik onwijs lief, maar het hoeft natuurlijk niet!
Oh nee juist heel erg leuk! Dat laat ook zien dat je er echt over na hebt gedacht. Dat zou ik zeker doen! De groene bakplaat vind ik een aanrader, een heel leuk kookboek met allerlei groenterecepten uit de oven.
Volgens mij alleen als je de optie gespreid betalen hebt, anders niet.
Fuck
0 stemmers
Marry
0 stemmers
Kill
0 stemmers
Fuck
0 stemmers
Marry
0 stemmers
Kill
0 stemmers
Vink aan wat voor jou van toepassing is…
Ik vlieg
0 stemmers
Meerderheid wil Phoebe en Ross dood.
De hoop voor ons is nog niet verloren.
Ahhh nee Joey moet dood. Snap niet wat er oke is aan die zwakbegaafde viezerik.
Aangezien ik in deze sector werk moet ik wel.
Kan moeilijk tegen mijn baas zeggen dat ik niet op dienstreis wil vanwege vliegen.
Ja had er wellicht nog een werk optie bij moeten zetten!
Moet je vaak vliegen voor je werk? Ben wel benieuwd wat je doet.
Ik vlieg ook een paar keer per jaar voor mijn werk en ik vind dat ze bij ons veel meer het trein gebruik of de auto kunnen stimuleren. Zeker voor bestemmingen als Parijs of Frankfurt, maar babyboomers
Haal het straks ook weer weg.
Ik vloog tot drie kwart jaar terug vrij veel. In de zomer kwam ‘het besef’ en ben toen met de bus in Europa op vakantie gegaan. Wat wel super onhandig is dat ik afgelopen jaar ook naar het buitenland verhuis ben maar wel elke 2 maanden naar NL ga en ik wil niet vliegen dus nu neem ik elke keer een oncomfortabele nachtbus (die ook nog eens duurder is dan vliegen). Ik hoop echt dat de bus/trein infrastructuur binnen de EU snel uitbreid, verbeterd en goedkoper wordt.
Wat ik ook lastig vind is als vrienden/familie vragen om samen op vakantie te gaan en ik dan aangeef niet met het vliegtuig te willen gaan voor een aantal dagen vakantie. Dan merk ik dat het vaak niet helemaal serieus wordt genomen of dat ik dan als lastig wordt gezien.
ligt er aan of ik stress heb of niet eigenlijk!
Eerst was het voornaam + forumnaam, maar nu gewoon voor + achternaam.