Ik heb wel een paar forummers onder hun echte naam, maar waarvan ik de username niet (meer) ken in m’n telefoon
Onder een vreemde combi van hun voornaam en username
‘Voornaam EGF’
Als ik de achternaam weet, onder voornaam + achternaam. Anders is het onder voornaam + FF username.
Links heb ik echt permanente tinnitus, al een paar jaar. Denk dat het is ontstaan door feestjes waar ik heen ging toen ik 17/18 was en nog geen oordopjes in deed. Het is een soort hoog gezoem, geen piep en het is er 24/7. Rechts weet ik niet precies, omdat het links overduidelijk harder is dat dat het misschien overstemt. Ik kan me ook niet meer herinneren sinds wanneer het was en hoe het was zonder dat constante geluid. Soms kan het ook nog erger worden, bijv wanneer ik ziek ben of wanneer ik heb geblowd.
Uit nieuwsgierigheid. Met ‘echte’ leven bedoel ik offline, én elkaar minstens enkele keren in vlees en bloed gezien hebben. (edit: van EGF telt ook als FF)
- Ik ken 1 FF’er in het echte leven.
- Ik ken 2-3 FF’ers in het echte leven.
- Ik ken 4-5 FF’ers in het echte leven.
- Ik ken tal van FF’ers (meer dan 5) in het echte leven.
- Ik ken geen enkele FF’er in het echte leven. xoxo anoniempje.
0 stemmers
Uit nieuwsgierigheid bis. “Ik ken een FF’er in het echte leven en ken die…”
- Van voor het forum.
- Sinds het forum.
0 stemmers
Graag is een groot woord. Maar het zou eventueel kunnen. Plausibel zijn
Haha ja precies. Of het zou leuk zijn ze een keer te ontmoeten. Vriendinnen is ook een groot woord. Oké, ik stem nee.
Wel van voor FF, maar via EGF, dus heb toch maar sinds het forum gestemd. Verwarrend
Oh ja, ik pas de vraag even aan. EGF telt ook wel mee.
‘schuld’ bij m’n ouders voor rijbewijs en later een verre reis toen ik 18 en 20 was ofzo
Dan zijn alle stemmen weg.
Haha, net ondervonden
Oh, domweg niet bij stilgestaan bij het maken van de poll kwam pas toen ik besefte dat ik hier zelf niemand in het ‘echt’ ken en de resultaten van mijn eigen poll niet kon zien
Heb één keer een meeting gehad, maar “ken” je ze dan?
Ja die anonieme functie is wel gaar. Maak jezelf kenbaar en anders stem je maar niet
Als ik niks aanvink, is de poll anoniem. Ik vergeet soms die extra handeling om aan te vinken dat je kan zien wie er gestemd heeft.
Nah, minstens enkele keren in vlees en bloed gezien hebben (dus mee afgesproken of op een andere manier mee om gaan of kennen uit het echte leven).