Stel je persoonlijke vraag #13

Er staat een volle doos Celebrations op tafel. Alles is nog mogelijk …

Ik ga voor een …

• Milky way
  • Snickers
  • Mars
  • Bounty
  • Twix
  • Dove
  • Malteser
  • Ik ben op dieet
  • Ik hou niet van chocolade

0 stemmers

Ik heb wel forummers op fb maar dat dateert van een ander forum.

Heb wel alles van de lijst wel eens gegeten, maar heb nu alleen aangevinkt wat ik of regelmatiger eet of zoals de hertenbiefstuk toevallig recent (met kerst) gegeten heb.

1 like

Dove caramel natuurlijk :heart_eyes:

11 likes

Jaaah maar dan echt een hele smaakvolle van de markt of boer :drooling_face:

Wie is nu bang dat het over haar gaat?

• Ik
  • Niet

0 stemmers

Ik zou het alleen wel kut vinden als ik een bericht krijg van iemand na 15 jaar met “hey jij bent spaarlamp op het forum toch!”. Ik zou dan liever gewoon een bericht ontvangen hoe het met me gaat en het forum er niet in noemen, stel dat je elkaar dan vaker spreekt zou ik dat zeggen. Of pas over het forum beginnen als zij dat doet.

1 like

Doe maar ja, dan weet ik wie ik geen valse hoop moet geven.

1 like

Ook wie een schurfthekel aan me heeft, ik vind dat wel overzichtelijk als iemand me gewoon tagt of DMt met “ik mag je niet”.

Anders moet ik weer gaan bedenken of iets bedoelt is als sneer, iemand me negeert of andere passief agressieve dingen. Ben meer een fan van regelrechte agressie.

20 likes

Ik hoop dat @Lula jouw inbox meer GB heeft gegeven dan

22 likes

Ik vond je tegenvallen. Maar dat is mijn mening. En die mag er ook zijn. Geen haat verder.

4 likes

@Zemraluani ik ben bij jullie twee toch echt te nieuwsgierig naar wie jullie zijn, maar kan nooit jullie insta’s vinden. Of delen jullie die bewust niet :nerd_face:

1 like

Ze zijn gewoon 1 en dezelfde persoon :yum:

7 likes

Uhuh lijkt me ook wel makkelijk om mezelf af en toe een ban te geven

1 like

Ik heb een vriendin door het forum leren kennen, maar dat is 8 jaar geleden en zij is al lang niet meer actief hier (6jaar geleden toen ik een tijd niet postte zei ze dat mensen het over me hadden gehad, dus ging ik weer kijken en werd ik weer verslaafd:’)), dus weet niet of ik het echt zo zou noemen.
Soms wel grappig dat ze begint over iemand die we van het forum “kennen” en dan vraagt ze of diegene nog actief is.
Oh m’n zusje doet dat ook nog wel eens.

1 like

Haha pff ik zat echt veel te lang na te denken of ik Rachel of Monica wilde trouwen. Maarja het huis is iig altijd brandschoon met Monica.

5 likes

Ik had het alweer lang geleden aan de stok met een troll dus toen heb ik mijn IG naam maar ff gedeleted uit dat topic LOL. Maar ik post sowieso niks over mezelf en vind het wel best zo :woman_shrugging:t4:

2 likes

Behalve je website

Edit: of was jij dat niet?

Met niks over mezelf bedoel ik geen foto’s op IG. Op wat outfits na.

Ik ben (als het goed is) anoniem hier, zo niet wil ik dat ook wel graag weten :yum: