Bij mij is hij niet zo zichtbaar als op de foto. Mijn haar groeit daar in een andere richting als de rest van mijn haar. Ik denk regelmatig dat het leuk zou zijn om een lok/pony te hebben, maar dat gaat dus niet.
Een hartjeshoofd 
Ik heb daar lange haren en ik wou t vroeger altijd wegscheren omdat ik t super lelijk vond, maar ben gelukkig altijd tegengehouden haha. De enige “goede” oplossing is denk ik een pony of een flinke zijscheiding zodat je het verbergt. Ik denk dat je er verder niets aan kan/moet doen, omdat het er niet mooier op wordt. (Dat werd mij verteld door de kapper)
Ohh Ik haatte het ook altijd zo erg vroeger. Verborg het onder mijn enorme emo pony haha.
Inmiddels vind ik er niet zoveel meer van eigenlijk. Behalve dat het soms voelt alsof ik de grote gele M op mijn voorhoofd draag.
Waar haal jij je groente en fruit?
- Supermarkt
 - Groenteboer/kraam op de markt
 - Eigen tuin
 - Familie/vrienden
 - Lokale aanbieder (boerderij, kraampje langs weg etc.)
 - Anders

0 stemmers
Nee maar ik heb daar wel een pigmentvlek in die vorm. 
Ik heb dit ook en vind het zo stom, lijkt net of ik een slechte haarlijn heb. Heb het ook wel eens weggehaald maar dan lijkt mijn voorhoofd zo groot
Liefst bij de markt, maar die is hier alleen op donderdag ochtend… dan ben ik aan het werk 
Sorry voor de miljardste krent gerelateerde vraag, maar komt ie: ik zag net op Pinterest een Amerikaans recept voor “authentic Dutch boerenkool stampot” (lol) en het recept vroeg om twee handen krenten door de boerenkool.
Heeft iemand dat ooit zo gegeten?
- Ja, ik!
 - Nee man

0 stemmers
Hoe voel je je hierover?
- Neutraal
 - Verdrietig
 - Geïnspireerd
 - Woedend

0 stemmers
Klinkt wel lekker 
Krenten moeten sowieso sterven (behalve als ze in een oliebol zitten)
Ooit hahahaha 
Stampot is sowieso niet te vreten, of je er nou wel of geen krenten ingooit
San Marino zodat ik ooit misschien wel Serhat in het wild kan spotten.
Liechtenstein!
Plaats de uitslag op hun forum haha. Gewoon niemand die het zo eet.
Vaticaanstad want feitelijk woon je dan gewoon hartje Rome en vond dat een heerlijke stad!
Ik ken de helft niet eens
Malta is zo mooi, maar het is daar momenteel wel echt een teringbende, dus ben toch maar voor Monaco gegaan.
Ik ben er nog nooit geweest, maar de locatie lijkt me perfect, en dan zou ik eindelijk fatsoenlijk Frans kunnen leren spreken. Het hele protserige staat me ook wel wat tegen, maar dat hebben al die kleine staatjes heb ik het idee. Ga ik daar gewoon een rijke vent aan de haak slaan en wat goeds doen met zijn geld