Oprotten hoor
Hahahhahaha ik ook
Heb wel die van jou vergroot.
Carry Slee als oma lijkt me echt een droom
Denken mensen dit echt?
Ik ook, maar dat heb ik bij hun beiden dan wel weer.
Kleine poll: vind jij iets âniet perfectsâ (scheve tanden, grote neus, moedervlek, scheel oog etc) iemand vaak mooier of minder mooi maken?
- Mooier; een schitterend gebrek
- Minder mooi; doe mij maar perfectie
0 stemmers
Deze perfectionist gaat voor perfectie, ondanks dat ik het een kut eigenschap vind
Als een jongen flaporen heeft, mag hij me bellen Of een lui oog of jampotglazen
Ohja! Hou heel erg van mannen met scheve gebitten, vind dat zo charmant. Of puntje hoektanden, love it.
Bij mezelf baal ik juist dat ik dat heb.
Het lijkt me heel chill als Morgan Freeman je voorleest. Verder heb ik niks met die vent.
Ik vind grote neuzen heel charmant. Vooral als ze een beetje profiel hebben.
David Attenborough! Ik heb in mijn leven nog steeds geen volledige aflevering van Planet Earth en aanverwanten gezien, val standaard in slaap. En niet omdat het saai is, maar omdat hij zoân heerlijk rustgevende stem heeft.
Ah lijkt me echt cool om Amaliaâs leven van dichtbij te zien, en zou haar best willen mentoren en zorgen voor een mooie eerste keer stomdronken zijn. Vaca in ArgentiniĂ«, kom maar door.
Maar even: hoe tering awkard zou het zijn als Amalia thuis zou aankomen met mij, haar 28 jarige beste vriendin. Kom je daar haar ouders tegen,
âWie ben jij?â
âLeeuw, ik kom chillen met jullie tienerâ.
Wat de hel moet je met haar doen? Altijd beveiliging mee, ze zit nog op de middelbare, moet ik haar dan aan het schoolhek afhalen om een maccie te gaan klappen? Of wat doet een 16 jarige gymnasiast zoal?
Misschien moet ik even aan Giel Beelen vragen hoe je dat doet, hangen met een middelbarescholier.
Jaaaa, gĂ©siers is zo lekker! Dat is de enige uitzondering die ik nog wel in huis zou halen (koop geen vlees meer voor thuis), maar ik kan het hier nergens vinden. Vroeger hadden ze nog een ganzen-versie bij Galeries Lafayette, maar tegenwoordig ook niet meerâŠ
Met welk van deze Dames zou je het liefste gaan high teaâen?
- Julie Andrews
- Julie Walters
- Emma Thompson
- Judi Dench
- Helen Mirren
- Maggie Smith
- Joan Collins
0 stemmers
Van naam ken ik er geeneen, oeps
Shame on you!
Oh, zonde. Vast wel als je ze ziet. Het zijn iconen