Stel je persoonlijke vraag #13

maar op zich zijn veel eilanden in de Caraïben ook mini-staten, dus volgens mij is het geen Europees fenomeen maar wat @Zemraluani al zegt meer een kwestie van isolement

2 likes

Bij deze verander ik m’n stem naar Liechtenstein, lijkt me super fijn.

Doe mij maar een prieeltje op een berg in de bossen.

29 likes

ik vind meerdere polls in één post die (vermoedelijk) niks met elkaar te maken hebben altijd intrigerend haha

23 likes

Het maakt mij echt niet uit of ik eerst trouw en dan kinderen krijg of andersom. Echt geen voorkeur

5 likes

Ik wil pas trouwen als ik echt helemaal kan uitpakken (is duur). Dat kan voorlopig niet; dus dan maar eerst kinderen :joy:

1 like

En dan het liefst in de auto op de achterbank, heerlijk!

3 likes

Nog nooit gedaan helaas.

Hoe heb je wel eens gevolgen?

• First class
  • Business
  • Economy plus
  • Economy
  • Prijsvechter zonder vast stoelnummer

0 stemmers

Business cadeau gekregen omdat we door fouten van het grondpersoneel 2 vluchten gemist hebben.

1 like

Als ik op weg naar werk ben, met de trein, denk ik dus altijd: zou hier wel uren kunnen zitten, zal ik gewoon blijven zitten tot Groningen? Lekker muziek luisteren, of lezen of dutten. Love it.
Op de achterbank in een auto is ook prima, maar vaak wil gezelschap dan praten en daar heb ik geen zin in :’) Of het gezelschap heeft onderling gesprekken waardoor het niet stil is. In rust met je ogen dicht of beetje naar buiten turen vind ik dan ook fijn.

6 likes

Heb een keer business gevlogen op een korte vlucht omdat het de enige optie was om twee koffers mee te nemen. Was een ervaring, ik zat daar als guppie naast twee zakenmannen die me uitlachen om mijn hoofd toen ik een rendier-sandwich aangeboden kreeg.

1 like

Ja precies. Auto, maar dat ik zelf niet hoef te rijden, haha.

1 like

Heb jij last van wagenziekte?

• Vaak wel
  • Nee nooit
  • Soms

0 stemmers

Ik heb gekozen voor bus op lange afstand (niet een normale bus die elke minuut stopt, eentje die echt uren doorrijdt) omdat iets in de combi verwarming die altijd te warm staat en schommelbeweging me in 10 minuten diep in slaap heeft.

Val jij ook in slaap in langeafstandsbussen?

• Ja
  • Nee
  • Geen pijl op te trekken

0 stemmers

Slaap je makkelijk in een vliegtuig?

• Voor geen meter
  • Gemakkelijk
  • Geen pijl op te trekken

0 stemmers

En in de auto?

• Makkelijk
  • Moeilijk
  • Soms

0 stemmers

Soms zou ik echt als een baby in een wagentje willen worden rondgereden. De leven toch, beetje dat schuddende. Zou zo in slaap vallen.

16 likes

Ohja heerlijk, in een bus voel ik me altijd zo langzaam in slaap gewiegd.

~op reis~ keek ik altijd als enige uit naar die lange busreizen, heerlijk muziekje, deken van 2 bij 2 die ik dan helemaal over m’n hoofd trok en inrolde en dan lag ik daar rustig uren onafgebroken te slapen, Dan even eten en weer doordutten.

7 likes

Ik val eigenlijk in elk vervoersmiddel binnen twintig minuten in slaap. In een vliegtuig meestal al voor we opgestegen zijn. Maar als ik dan weer wakker word kan ik niet echt weer in slaap vallen. Dus ik hoop altijd dat ik super lang slaap maar soms is het maar een kwartier (en zijn we nog steeds niet opgestegen) en dan baal ik wel

4 likes

Ik ben:

• Omnivoor (eet vis vlees zuivel eieren)
  • Pescotariër (wel vis, geen vlees)
  • Pollotariër (qua vlees alleen gevogelte)
  • Flexitariër (max 1x p/w vlees/vis)
  • Vegetariër (wel ei, geen vlees/vis)
  • Lacto-vegetariër (geen ei, wel zuivel)
  • Veganist
  • Je bent tóch iets vergeten, nl…

0 stemmers

Ik zou altijd de trein boven alles verkiezen, maar ik ben dan ook gek op treinen en alles wat daarmee te maken heeft. Een soort biecht, omg-en mag. Het helpt daarbij ook niet dat ik vliegangst heb. Als ik naar Amerika kon met de trein dan zou ik dat dus ook zeker doen.

2 likes

95% vegan
eet soms ei. (10 keer per jaar ofzo)
en als ik op een bruiloft ben eet ik de bruidstaart zonder te vragen wat erin zit.

17 likes

Ik ben echt heel saai in de auto, val eigenlijk altijd binnen tien minuten in slaap. Als ik wakker wil blijven moet ik rijden (maar dat vind ik stom) of dj spelen.

1 like