Ken jij dit spel?
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja: was jij ook bang voor de heksenhoeden?
- ja
- nee
- ik kan niet lezen en stem terwijl ik het spel niet ken
0 stemmers
Ken jij dit spel?
0 stemmers
zo ja: was jij ook bang voor de heksenhoeden?
0 stemmers
Gezien alle Amerika/Iran ontwikkelingen en een voorspelling die een aantal jaar geleden gedaan is (apparantly). Welke van de volgende uitspraken zijn op jou van toepassing?
0 stemmers
Heb jij op de kunstacademie gezeten?
0 stemmers
Ik wil niet weten hoeveel oorlog er nog gaat komen in deze eeuw… Maak me daar best wel grote zorgen over soms
Oh dit vind ik echt leuk om te weten over jou. Vanwaar de switch naar de zorg?
Oooo mijn god wat was dit ook alweer? Iets met vitamientje ofzo?
Vic de vitaminevreter?!?!
Jaa, Vic de vitaminevreter, echt jeugdsentiment! Ik wil nu bijna dat spelletje weer gaan zoeken zodat ik weer een poging kan wagen dat spelletje uit te spelen, want dat lukte jonge ik nooit.
volgens mij is het mij ook nog nooit gelukt
Fijn dat jij de forummers zo goed kent en de “ik kan niet lezen” toevoeging hebt gedaan bij je tweede poll
ik ben hier zelf ook vaak schuldig aan
Nu ben ik creatief met poep
Nee hahaha ik was zo klaar met de kunstacademie en creatieve sector dat ik iets totaal anders ben gaan doen (human resource management) en in die tijd ook begonnen met bijbaantjes in de zorg. En uiteindelijk zo de zorg in gekomen
Maak jij wel eens screenshots van berichten hier om te delen op whatsapp in een groep met andere forummers?
0 stemmers
En nou met openbare antwoorden, kom kom spill the juice
Brb ff screenshotten en delen
En nu eerlijk. Anoniem dus
0 stemmers
Zag je echt verandering? Haha zou wel erg zijn.
@Eddie geen forummer maar had bijna een screenshot van je post over Free Solo op tv gestuurd naar m’n zusje. Maar toen bedacht ik dat ik ook niet zo lui kon zijn en het ook gewoon zelf kon typen.
Niet in een groep overigens. Daar zit ik niet in.
Nee ik ook niet! Maar wel gewoon soms naar jou bijvoorbeeld. En ik heb een groepsapp met real life vriendinnen die toevallig ook op het forum zitten.