Stel je persoonlijke vraag #13

maar dat is toch gewoon veganist? ik ga mezelf voor die paar dronken bitterballen per jaar niet ook opeens overal als flexitarier ipv vegetariër aankondigen

4 likes

Ja vind ik ook gewoon veganist @Yzile! Ik eet heeeel af en toe nog vis (sushi bijv) maar heb toch vegetariër gestemd.

3 likes

Rail away is echt chill om te kijken. (Voelt ook altijd een beetje beschaamtelijk om dat toe te geven.)

9 likes

ik wil hier een ANWB levensstijl topic

18 likes

Ik denk dus bij van die mooie treinreizen (in Vietnam bijvoorbeeld) van ja zonde, waarschijnlijk lig ik binnen 5 minuten te pitten en zie ik niks van het uitzicht en kan ik mezelf niet wakker houden. In Nederland zie ik hetzelfde uitzicht toch elke dag weer dus dan is ide gewoonte van snel in slaap vallen natuurlijk prima.

3 likes

Wel vlees, zuivel maar geen vis… Daar is geen naam voor volgens mij.

1 like

Ik was hier ook bang voor, maar in Indonesië heb ik de hele rit naar buiten zitten kijken, zo mooi!

1 like

Hahah ik ook. Sliep als baby heel slecht, maar onderweg naar huis viel ik altijd op de hoek van de straat in slaap. Mijn ouders hebben me wel eens in de auto laten liggen zodat ik iig een paar uurtjes slaap kon pakken.

2 likes

Wel vlees/vis/gevogelte/ei maar geen zuivel ivm lactose-intolerantie :upside_down_face:

2 likes

Omnivoor die de diepvries leeg maakt en dan flexitarier word

14 likes

Telegraaf be like “Mensen die rijst eten zijn beter in bed”

39 likes

Hahaha dit is ook zo’n mooi voorbeeld, allemaal seks gerelateerde vragen. Is de laatste “heb je vanavond rijst gegeten” :joy:

11 likes

Ik vind seks zonder dat ik verliefd ben/meer wil altijd chill, dan maak ik me ook niet druk om hoe ik eruit zie, wat voor geluiden ik maak, etc, en ga ik ook vol voor mijn eigen genot. Met iemand die ik echt leuk vind maak ik me toch meer druk om mijn appearance, en vind ik het op de een of andere manier altijd belangrijker dat hij het leuk heeft dan dat ik het leuk heb. Pas als je wat langer samen bent wordt het dan weer echt leuk in mijn ervaring.

6 likes
  • Zara
  • H&M

0 stemmers

• Zeeman
  • Wibra

0 stemmers

• Albert Heijn
  • Jumbi

0 stemmers

• Etos
  • Kruidvat

0 stemmers

• Bruna
  • Ako

0 stemmers

• Xenos
  • Casa

0 stemmers

• Lush
  • The Body Shop

0 stemmers

Biecht: heb ± 50u treindvd’s in de kast staan

Rail Away is echt de parel van de Nederlandse tv, word er helemaal zen van altijd. Lekker even ter afwisseling van het schreeuwen naar al die kutbn’ers op tv de hele tijd.

40 likes

Ik vind dievragen over seks echt niet te beantwoorden. Ik heb heel goede en heel slechte en maar zozo seks gehad met scharrels/one night stands. En heel goed en maar zozo seks in relaties. Echt afhankelijk van de persoon en ook niet per se afhankelijk van mijn gevoel voor iemand. Zou alleen niet weten waarom je zou door blijven seksen met een scharrel als het maar zozo is of ronduit slecht als je verder niks van/met diegene wil. Dan liever geen seks.
Als er gevoelens in het spel zijn en je samen bent draait het niet alleen om de seks en is er veel (als het goed is) wat het kan compenseren.

3 likes

Ik vind in een vliegtuig slapen echt het meest fijne ooit! (maar auto, bus et cetera ook) :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh wat tof! Ik vind Rail Away ook heerlijk om te kijken, soort ASMR :joy: Heb er ook superveel inspiratie voor mooie treinroutes van gekregen.

3 likes

• Waar
  • Niet waar

0 stemmers

Waar. En er staat een heel verhaal bij die ik niet overtyp

Het is zo verschrikkelijk daar nu :pensive: Meer dan de helft van mijn familie woont daar en er zijn elk jaar wel bosbranden, maar nu is het abnormaal. Mijn oma van 80 heeft het in haar hele leven nog nooit zo heftig gezien. Gelukkig wonen ze wel in een relatief veilig gebied aan de kust, maar hun stad kampt wel met hele heftige branden in de berggebieden.

3 likes