Hier! Kan wel alleen met creditcard/Paypal
Love naar iedereen die âopbiechtâ dat ze van treinen houden <3
Ik zag dat het ifaw ook een inzamelingsactie heeft. Heb daar altijd een goed gevoel bij als het om dierenwelzijn gaat en kan ook via iDEAL
Is goed sgat als jij de drank meeneemt! Omg droomweekend gintonics drinken en rail away kijken
Ik wil ook!!!
Kunnen we ook Max Maakt Mogelijk kijken?
Jan Slagter die dan heel hard Nederlands tegen Moldavische opaâs in hutjes praat.
Welja waarom niet, we maken er een doldwaze bijeenkomst van! Jouw programma ken ik niet maar het klinkt goud en ik verbreed graag mijn horizon, vooral richting Moldavië.
Maar ik vind het wel erg en confronterend dat ik niet gesport heb. Baal er van
Anders: ik zag besneeuwde bergen in Nieuw-Zeeland onder een rode stoflaag zitten
Ouders zijn bij elkaar, maar mijn moeder elke dag en mijn vader 3/4 dagen in de week.
Vader (bijna) elke dag want woon nog thuis, moeder woont 15.000 km verderop en bezoek ik om het jaar een maand lang (soms langer, bij het volgende bezoek elkaar 2,5 jaar niet gezien )
Ik wil wel even kwijt dat heel gevoelig zijn niet altijd betekend dat je je intens slecht en intens goed kan voelen betekend. Ik lees dit heel vaak namelijk. Maar aardig wat mensen die heel erg gevoelig zijn, voelen zich ook over het algemeen wat neerslachtig. Voor mij persoonlijk betekend dit dat ik me heel erg slecht kan voelen, maar eigenlijk het gevoel van âgelukkigâ zijn niet en âintens blijâ etc niet ken. Dus ik ben heel erg gevoelig, kan me intens slecht voelen, maar ik voel me nooit intens goed. Ik heb het idee dat dat namelijk een soort âvooroordeelâ is over gevoelige mensen, dat als je gevoelig bent dat je diepe dalen kent maar ook hele hoge toppen?
Vader woont ver weg dus kan ik niet zo makkelijk bezoeken. Vandaar minder dan 1 keer per jaar.
1x per drie maanden ongeveer maar ik woon in het buitenland. dan komen ze een weekend langs dus is wel anders vind ik! het is niet dat ze even op de koffie komen haha
Is het ook maar het went wel, is nu alweer 9 jaar zo (na de scheiding is ze teruggegaan naar haar thuisland). We chatten dagelijks via messenger en een paar keer per maand videobellen inderdaad
Voor degenen die nog aan iets willen doneren. Ik heb gedoneerd aan de Australia Zoo Wildlife Warriors. Dat is het dierenziekenhuis wat hoort bij de dierentuin van de familie Irwin. Steve Irwin was mijn held toen ik opgroeide en zij hebben al meer dan 90.000 dieren behandeld.
Nou het is denk ik ook vooral omdat hun prime minister echt een conservatieve klootviool is die de eerste weken van de crisis lekker vakantie aan het vieren was op HawaĂŻ en niet eerder terug wilde komen. Ook ontkent hij dat de vuren iets met global warming te maken hebben. Dus ik verwacht dat geld naar branden niet heeel hoog op zijn prioriteitenlijstje staat
Ik wacht tot mân vriend hem opruimt want heb zelf geen zin om dat te doen
Ik vind kerst echt heel erg leuk maar vind het ook wel weer fris dat alles gewoon weg is en we weer door kunnen. Bovendien moet ik echt even normaal gaan doen met mân studie en dat lukt niet als ik steeds het gevoel heb vakantie te hebben.
ik kan hem 8 januari inleveren om te laten composteren dus ga dat denk ik doen!
en krijg nog 50 cent ook
Na O&N krijg ik altijd een soort voorjaarsschoonmaakkriebels, gister de boom eruit gedaan en alle kerstzooi opgeruimd. Ik had de smaak te pakken en meteen de schuur en tuin opgeruimd en een kast uitgemest. Vervolgens hebben we ook de zitkamer weer helemaal anders neergezet, tot ongenoegen van de huisdieren. Heerlijk, frisse start.