Stel je persoonlijke vraag #13

Ja maar in de bios! Heb hem aangeraden aan allerlei mensen en hij stond op Netflix maar nu niet meer. Helaas had m’n zusje geen tv.
The Dawn wall is trouwens ook een tip!!! Wel aangelijnd, maar alsnog ook heel spannend en die frustratie (bepaalde stappen lukken niet) en dan toch door kunnen gaan. Zo knap.

2 likes

Hmm nu twijfel ik of ik niet in de war was met Dawn the wall en dat die nu van Netflix is :thinking: Anyway beide goede spannende films en bewonderingswaardige mensen komen erin voor.

1 like

Zoo echt lastig dilemma wel. Ik heb dit nooit meegemaakt en hoop/denk dat ik mijn eigen ding gewoon lekker doe. Maar ik kan me ook voorstellen dat je aantrekkelijk voor je partner wilt zijn/blijven en als diegene iets echt niet leuk vindt? Ik denk dat mijn standpunt verschilt naar gelang het onderwerp en hoe belangrijk ik iets zelf vind om daar mijn eigen ding in te volgen.

Tijdelijke dingen zou ik hoe dan ook doen.

1 like

Ik vond de baard bij mijn ex echt niet mooi. Hij wist dat en liet hem toch staan, prima natuurlijk. Maar hij haalde hem er ook een keer voor mij er weer af want hij vond met en zonder eigenlijk even ok en dat vond ik chill. Over kapsels zei hij altijd (en hoorde ik pas ook een vrouw in de winkel zeggen toen ze outfit showde aan haar vriend): jij moet er vooral naar kijken dus ik wil graag dat jij het ook leuk vindt. Ik kan me daar wel in vinden. Als iemand (vriend) mijn make-up heel lelijk vindt, dan wil ik het best eens laten als ik met hem afspreek.
Lichaamsbeharing kan ook effect hebben op hoe aantrekkelijk je die ander vindt, dus ook daarvan snap ik het als iemand een voorkeur heeft. Ik zou kijken hoe belangrijk ik het zelf vind. Is het iets waarvan ik denk nee no way, dan heeft hij pech. Ik zou nooit mijn haar niet langer laten groeien omdat mijn vriend korter haar mooier vindt.

2 likes

dit vind ik echt moeilijk. zou op nvt willen stemmen.
kan me niet echt voorstellen dat ik ooit iets onconventioneels zou willen doen eigenlijk. als het alleen over kleding gaat heb ik wel echt schijt en doe precies wat ik zelf wil.

3 likes

Ok ik heb geen partner en wil geen tattoos, maar ik denk dat als ik een opvallende reeks tatoeages zou willen, dat ik daar echt té overtuigd van zou zijn om me door iemand tegen te laten houden? Omdat het heel permanent is en waarschijnlijk aardig wat geld kost. Dat zou ik dan sowieso niet doen als ik niet mega zeker van m’n zaak was

3 likes

Ja ik had in m’n hoofd dat het een sleeve zou zijn of iets groots op m’n borst of dijen ofzo!

Voor diegenen die boodschappen bestellen, hoe lang zijn de verse spullen gemiddeld houdbaar? IN DAGEN (Zuivel, gesneden groente, vlees, vega spul, beleg etc etc)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8 of nog langer

0 stemmers

Nav deze vraag realiseer ik me dat ik eigenlijk nooit kijk naar houdbaarheidsdata. Gewoon ruiken en als ik mn neus niet optrek is het goed.

6 likes

Nou mijn vriend heeft duidelijk ook schijt aan mij dus andersom dan ook :joy: (rip zijn krullenbos waarvan ik 3 jaar heb gesmeekt het níet te millimeteren…)
Maar hij zou ook niet willen dat ik dingen zou laten of juist wel zou doen voor hem, best fijn vind ik!

2 likes

Mijn ex wilde niet dat ik m’n lippen liet opvullen. Toch gedaan. Het was wel het begin van het einde van de relatie. Uiteindelijk vond hij het wel mooi, maar hij kon zich er niet overheen zetten dat ik iets had gedaan waar hij tegen was. Er speelde natuurlijk meer dingen. Maar dit was wel een eye opener voor mij.

3 likes

Ben je wel eens door het ijs gezakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee maar is echt een nachtmerrie. Ik weiger op natuurijs te gaan.

Edit: haat sowieso meren / zeeën / open water.

Geen idee, daar is nooit echt een duidelijk antwoord op gekomen. Ik was al vrij snel duidelijk dat ik het wel ging doen, en toen werd het meer een machtsstrijd voor hem. De boosheid nadat ik het had gedaan, ging alleen maar over het feit dat ik het toch had gedaan.

1 like

Leg je arm plat neer, breng je duim en pink naar elkaar en til je hand iets op. Ben jij in het bezit van het onderstaande spiertje? (Links op de foto)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

10 tot 15% heeft het spiertje niet.

2 likes

Rechts heb ik hem wel, links niet, maar dat kan ik in de poll niet aangeven.

4 likes

Huhhhhh ik heb niks. Links niet en rechts ook niet :scream:

1 like

Ik heb een beetje voorbarig gestemd, ik heb ‘m rechts niet maar links blijkbaar wel maar toen had ik al gestemd :grimacing:

Ik heb m wel aan beide kanten, maar hij lijkt bij mij wel meer naar het midden van mijn pols te zitten dan op deze foto