Ik heb ook links wel en rechts niet! Maar ik vraag me af of dat misschien iets te maken heeft met rechts- of linkshandig zijn…? Misschien gebruik ik mijn rechterhand en dat spiertje zo vaak dat dat spiertje langer is en dus niet meer zo naar boven komt in die houding. Ik vind het wel fascinerend
Ze zijn niet (direct) zichtbaar, maar voel/zie ze wel. Ondanks dat het er meer uitziet als rechts. Hebben niet meer mensen dit?
Dan compenseren wij elkaar haha, ik ook links wel en rechts niet (of inderdaad niet zichtbaar op deze manier? @Sax) maar had Ja gestemd voor ik de reacties zag!
Is het bij jou duidelijk zichtbaar?
- Ja, beide kanten
- Links wel, rechts niet
- Rechts wel, links niet
- Nee, beide kanten niet
0 stemmers
ik zie mijne altijd, hoef niet zo m’n vingers te houden of m’n hand op te tillen
Same
Het is bij mij wel minder duidelijk dan op dat plaatje.
Ter uitleg: deze pees gebruik je niet meer. Onze voorouders hadden deze nodig om op 4 poten te lopen. Door evolutie zullen de mensen op termijn deze pees dus allemaal kwijtraken. Zo werkt het lichaam. Wel leuk om te zien hoe langzaam evolutie dus gaat. Als je een of beiden mist ben je dus net wat verder in je evolutie dan de rest.
Mijn vriend zei ook dat hij dat bij mij niet mooi zou vinden, toch genomen en nu ik die piercing alweer bijna 3 jaar heb vindt ie het wel mooi en helemaal bij mij passen
Valt me echt enorm mee hoe lang dingen nog houdbaar zijn, volgens de verpakking dan.
Heb jij een widows peak (plukje haar dat in een driehoekje groeit op je voorhoofd:
widows peak
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een widows peak hebt, wat voor lengte is het haar daar?
- Heel kort (1-2cm)
- Kort (2-8cm)
- Lang of zelfde lengte al rest van m’n haar
0 stemmers
Ik heb daar korte haartjes en het stoorde me zo erg als ik een middenscheiding heb dat ik ze weggeepileerd heb, maar spoiler alert: is niet mooi want het is niet super duidelijk waar je moet stoppen
Bij mij is hij niet zo zichtbaar als op de foto. Mijn haar groeit daar in een andere richting als de rest van mijn haar. Ik denk regelmatig dat het leuk zou zijn om een lok/pony te hebben, maar dat gaat dus niet.
Een hartjeshoofd
Ik heb daar lange haren en ik wou t vroeger altijd wegscheren omdat ik t super lelijk vond, maar ben gelukkig altijd tegengehouden haha. De enige “goede” oplossing is denk ik een pony of een flinke zijscheiding zodat je het verbergt. Ik denk dat je er verder niets aan kan/moet doen, omdat het er niet mooier op wordt. (Dat werd mij verteld door de kapper)
Ohh Ik haatte het ook altijd zo erg vroeger. Verborg het onder mijn enorme emo pony haha.
Inmiddels vind ik er niet zoveel meer van eigenlijk. Behalve dat het soms voelt alsof ik de grote gele M op mijn voorhoofd draag.
Waar haal jij je groente en fruit?
- Supermarkt
- Groenteboer/kraam op de markt
- Eigen tuin
- Familie/vrienden
- Lokale aanbieder (boerderij, kraampje langs weg etc.)
- Anders
0 stemmers
Nee maar ik heb daar wel een pigmentvlek in die vorm.
Ik heb dit ook en vind het zo stom, lijkt net of ik een slechte haarlijn heb. Heb het ook wel eens weggehaald maar dan lijkt mijn voorhoofd zo groot
Liefst bij de markt, maar die is hier alleen op donderdag ochtend… dan ben ik aan het werk
Sorry voor de miljardste krent gerelateerde vraag, maar komt ie: ik zag net op Pinterest een Amerikaans recept voor “authentic Dutch boerenkool stampot” (lol) en het recept vroeg om twee handen krenten door de boerenkool.
Heeft iemand dat ooit zo gegeten?
- Ja, ik!
- Nee man
0 stemmers
Hoe voel je je hierover?
- Neutraal
- Verdrietig
- Geïnspireerd
- Woedend
0 stemmers
Klinkt wel lekker