Wacht even hoor dat is meer dan één keer gebeurd???
Ik ben echt shook, omdat ik bij mijn nieuwe werkgever geen eindejaarsuiterking krijg iedereen die ik ken krijgt dat, of een 13e maand.
Ikzelf heb er ook jaren van mogen genieten. Maar nu dus niet meer. Heb dit ook niet besproken in het arbeidsvoorwaardengesprek of zo en had voor mij ook geen rol gespeeld in ja/nee zeggen maar ben wel gewoon echt verbaasd. Is een super professionele organisatie met 200+ medewerkers haha.
Krijg jij een extraatje in december?
- Ja
- Nee
- Anders, namelijk …
0 stemmers
Voel al inspiratie opkomen hoor
Wow was dat op dit forum? IK dacht ergens lang geleden op egf
Leeuwenhart is aan het typen
Oooooooooohhhhhhhh ik wil weten wie het was spilllll
Ik zit toevallig ook in de wachtkamer, was 5 minuten te vroeg maar wist al dat dat eigenlijk nergens op zou slaan. Hier staat de teller pas op 7 maar zal nog wel op gaan lopen
Het is best wel veel werk om iedereen te gaan bellen als de arts uit loopt. Dan moet je tussen je eigen werkzaamheden door, nog iedereen gaan bellen om te zeggen dat het uit loopt. Maar wat nou als er iemand niet komt opdagen? Ga je dan iedereen weer terug bellen om te zeggen dat het toch niet uit loopt. En spoed betekend niet dat de mensen die al gepland zijn nu in eens na jou komen. Spoed betekend dat je een afspraak hebt op de spoedplek. De patiënten die daarvoor gepland staan zijn nog steeds op de normale volgorde aan de beurt.
groetjes, een doktersassistente.
Omg waarom krijgt iedereen zoveel pb’s
Dat snap ik hoor! Ik vind het zelf ook altijd erg vervelend als ik moet wachten. Terwijl ik zelf ook weet dat het nu eenmaal vaak zo is.
Ja dit heb ik me dus altijd al afgevraagd. Bij onze huisarts lopen afspraken eigenlijk bij iedereen flink (rond de 45 min) uit, ook als je de eerste bent. Maar dit maakt het al een stuk duidelijker
Ik ben echt super tevreden over mijn huisarts trouwens dus dit is geen klacht, bij ons houdt iedereen er al rekening mee
Bij ons wisselt het zo erg per arts. Sommige artsen lopen altijd 5-10 minuten voor op schema en bij sommige weet je dat ze rustig een uur kunnen uitlopen. Toch zijn de patiënten het meest tevreden over de uitloop artsen, want die nemen wel de tijd om dingen goed uit leggen.
Gemiddeld tussen de 10 en 20 minuten, al heb ik wel eens een uur gewacht.
Het voelt alleen altijd als 1,5 dag in die vreselijke wachtkamer vol mensen met tyfus.
ach zoveel!!!
nee heb gewoon enkele openstaande gesprekken waar dan weer even in word gepraat. En mn Instagram naam etc.
Mijn huisarts (ofwel haar secretaresse) kan niet plannen dus ik heb wel eens 2 uur gewacht. Gelukkig woon ik dichtbij dus ben weer naar huis gegaan in de tussentijd. Maar oh wee als ik dan te laat terug kwam
Ik vind dit zo raar. Is het een negatieve evaluatie van die persoon? Kan toch ook geen super actief account zijn? Zou dan als evaluator ook niet meer durven reageren op dit forum.
Wel 2002 ipv 2020
Met afspraak max een kwartiertje, zonder afspraak (vrije raadpleging) gemakkelijk 2 uur.
Probleem is dat je dag zelf meestal meer geen afspraken kan maken (alles volzet), en België heeft het mooie systeem dat je bij ziekte al vanaf dag 1 voor een ziektebriefje moet zorgen op het werk (en dus diezelfde dag nog bij de huisarts moet geraken).
heb je in belgie dan altijd een briefje nodig als je je ziek meldt?