Juffrouw
Volgens mij is dat wel verplicht? Heb dit zelf ook al eens moeten doen. Toen mijn appendix verwijderd is moest ik een maand thuis blijven van de chirurg. Toen ik na drie weken wou hervatten moest ik van mijn werkgever een doktersbriefje bezorgen waaruit bleek dat ik opnieuw arbeidsgeschikt was.
Ik heb ja ingevuld, maar mijn extra’tje was €70 netto bij een 40-urige werkweek Niet bepaald een 13e maand, maar ach het is beter dan niets. Bij mijn vorige werk kreeg niemand ooit wat. En ik werk nu in de culturele sector, dus ik verwacht sowieso geen gouden bergen
Hadden jullie vandaag ook de eerste werkdag van 2020?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen baan/ga naar school/anders…
0 stemmers
Hoe hebben jullie je collega’s een gelukkig nieuwjaar gewenst?
- Ik heb iedereen 3 zoenen gegeven
- Ik heb bij binnenkomst heel hard de beste wensen geroepen en ben verder gegaan met mn dag
- Ik heb alleen een aantal collega’s gezoend
- Super leuk dit
- Helemaal kut
- Ongemakkelijk vooral
- Ik heb op de vorige poll nee/anders gereageerd
0 stemmers
ik had op 1 januari al m’n eerste dag van 2020 (ik typte eerst 2019 omg haha)
Gewoon niet? Kwam als een zuurpruim binnen, zei morge en ben achter mijn bureau gaan zitten.
Ai dat zal niet fijn geweest zijn? Maar misschien wel lekker rustig en weinig mensen die willen zoenen enzo?
Vandaag was niet mijn eerste dag, heb al dagen gewerkt in 2020. Maar die optie is er niet. Anyway ik heb niemand gezoend, was ook niet aan de orde.
1 iemand deed vanochtend bitchy toen ik niet gelijk op haar afvloog om haar de beste wensen te wensen, mens ik heb letterlijk mijn jas nog aan, mag ik even rustig gaan zitten? (dacht ik, dat zei ik niet).
Ik heb vorige week ook al 2 dagen gewerkt dus ik dacht dat het al klaar was met die beste wensen, maar blijkbaar dus niet
Ik heb vorige week ook een aantal dagen gewerkt maar helaas vandaag de dag dat ongeveer de andere 90% weer begonnen is met werken, en allemaal aan je bureau komt staan om te zoenen of anders je wel om de nek vliegt bij het koffiezetapparaat of als je langs kantoor loopt…
Ik heb echt zo’n hekel aan dit hele verplichte/ongemakkelijke gedoe
Werk ook op meerdere locaties dus morgen weer een andere plek… ben bang dat ik er morgen ook weer niet onderuit ga komen
Ja bij mij ook en net zelf bij tennis!!! Ik zag 2 mensen al vragen naar mij kijken, dus ik heel stoïcijns mijn tas neerzetten en jahoor!!! Ze waren pas tevreden na 3 zoenen
Ik had vrijdag mijn 1e werkdag van dit jaar. Was toen gewoon helemaal vergeten om mensen (collega’s) gelukkig nieuwjaar te wensen, dus alleen gezegd bij degenen die het ook tegen mij zeiden, omdat ik er daardoor aan dacht. Sommigen gewoon ff over de werkvloer roepen en sommigen incl 3 zoenen. Vind het allemaal prima. De collega’s met 3 zoenen vind ik allemaal leuke collega’s.
Ja same ben bang dat ik er de hele week nog aan moet geloven…
Heb jij een beroemde look a like?
- Ja
- Meerdere
- Nee
- Een bekende van me lijkt op…
- Ben zelf stiekem een beroemdheid en lees alles wat jullie over me posten
0 stemmers
Kochten jullie wel eens kleding bij Steps?
- Ja is echt me winkel
- Nee man
0 stemmers
Ik heb weleens leuke kleding gezien daar, maar toen was het te duur voor deze gier.
Ik had wel een fase dat ik sommige kleren daar wel leuk vond (en ben er ook weer uit) maar die pasvorm was echt helemaal verkeerd bij me. Het viel me zo op dat alles immens kut zat, dat ik het heb onthouden. Blijkbaar heb ik meer een h&m confectiemaat dan een steps maat
Ik haat mijn katten vooral als er bezoek komt, ik zorg van te voren dat de bakken schoon zijn en zodra m’n bezoek 2 minuten binnen is denken die beesten dat ze lekker kunnen gaan schijten en meurt het hele huis.
Lig me nu ook weer te ergeren in bad. ALTIJD moeten ze dan poepen en dan ruik ik die rotte diarree lucht. Takken beesten hebben ook nog letterlijk maling aan mij want ze graven het niet eens in
ik weet nog dat ik laatst iets vervelend vond om te kijken (serie oid¿) omdat ik mezelf er op vond lijken (wat ik normaal nooit heb) maar ben vergeten wie haha