Wie herinnert zich de user op EGF zo’n 5 jaar geleden die altijd best controversiële (seksgerelateerde) dingen deelde? Ik herinner met dat ze ook eens de link naar haar Tumblr account had gedeeld en dat ze daar een foto van een door haar gebruikte (volle) condoom had geplaatst. Heel ~edgy~ allemaal.
Haar naam was iets met space. Spaceshizzle ofzo?
- Geen idee waar je het over hebt
- Ja, dat herinner ik me ook
- Ja, en ik weet dat zij hier nog steeds actief is onder een andere naam
0 stemmers

” was. Ik ging januari 2019 voor het eerst naar Disneyland en moest mega vroeg opstaan. Heb hem er altijd in laten staan maar hij is nu helaas weg.
” was. Ik ging januari 2019 voor het eerst naar Disneyland en moest mega vroeg opstaan. Heb hem er altijd in laten staan maar hij is nu helaas weg.
 alleen ik heb hem niet via YouTube gevonden. Maar ik weetniet of het oke is dat hier te delen? Ik kreeg er zelfs een beetje dezelfde vibes bij als een witte europese man naar De Filipijnen ofzo gaat om daar seks met meisjes te hebben.
 alleen ik heb hem niet via YouTube gevonden. Maar ik weetniet of het oke is dat hier te delen? Ik kreeg er zelfs een beetje dezelfde vibes bij als een witte europese man naar De Filipijnen ofzo gaat om daar seks met meisjes te hebben.