Stel je persoonlijke vraag #13

Ja zij komt eens in de zoveel tijd hier weer naar boven…

1 like

Natuurlijk ook bekend van haar optreden bij dwdd toch

Hebben de alarmen in jouw mobiel ook zulke random namen?

• Ja (en ik ga jullie nu vertellen hoe ze heten!)
  • Nee, ik heb geen/saaie alarmnamen

0 stemmers

Dit naar aanleiding van mijn observatie van namen als ‘KAARTEN HALEN’, ‘Chocola en water’ (goede combi), ‘JAS MEE’ en ‘taart uit vriezer’ toen ik net mijn alarm zette. Soms hernoem ik ze als ik iets specifieks moet onthouden maar als het gewoon mijn alarm is om wakker te worden verander ik het nooit.

Ohh ja misschien niet zo handig inderdaad…
Ik bedoelde het in ieder geval niet als in “als je weet wie het is, tell me!!!”, maar alleen uit nieuwsgierigheid of deze persoon nog op het forum zat. Ik wilde niet weten onder welke precieze naam dan!

Maar nu ik er zo over nadenk is het toch niet zo handig, misschien zit spaceshizzle hier wel helemaal anoniem en vind ze het ook niet chill dat er gegist kan worden wie ze dan wel niet is. Ik kan de poll helaas niet meer veranderen nu

Op mijn oude telefoon had ik 1 spannende naam wat “DISNEEEEYYY :sparkles:” was. Ik ging januari 2019 voor het eerst naar Disneyland en moest mega vroeg opstaan. Heb hem er altijd in laten staan maar hij is nu helaas weg.

‘Pakketje’, ‘autosleutels’, ‘schema maken’, ‘stukje en blender’(??) En verder veel dingen als inschrijven voor dit of uitschrijven voor dat of bellen/mailen naar.

1 like

Ik kan bij haar alleen maar aan die afschuwelijke ‘documentaire’ denken. Weetniet eens zeker of het een documentaire was maar niet om aan te zien. Werd er gewoon naar van.

Ik heb nog een explicitere mok, met duidelijke vulva en ook touwtjes eruit enzo. Maar laatst kwam mijn vader op bezoek (we hebben amper contact) realiseer ik me ineens dat ik dat ding in mijn handen heb :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

9 likes

Ik heb een tietentrui. En krijg altijd heel veel complimenten erover. Maar moet zeggen dat ik niet zo gauw met een vagina- (vulva?) of piemeltrui zou lopen

Mn zus had vroeger de kattenbak op het balkon staan en dan natuurlijk een kattenluik in de deur. Dat was wel praktisch. Je hebt tegenwoordig ook van die zelfreinigende kattenbakken maar die zijn belachelijk duur. 500 euro ofzo.

1 like

Die van haar ken ik niet maar moet daardoor wel aan een andere oude forummer denken die ook een ‘docu’ had gemaakt over een vage seksreis in Jamaica. Vreselijk ongemakkelijk was die ook.

6 likes

Haha ja, maar degene waar ik het over heb was volgens mij al lang weg voor de sluiting van het oude forum.

Oh die Jamaica documentaire bedoel ik juist? Ik dacht dat het over haar ging! Zij posste ook foto’s waarin ze ergens random op straat plaste enzo. Ik dacht dat spaceshizzle dus van die Jamaica docu was.

Zijn 2 verschillende personen, 1 volg ik op insta

1 like

Die jamaica docu stond die niet op youtube. Of heb ik toen iets anders vaags gezien haha. Van zon meisje dat daar op reis was en een jongen daar had ontmoet alleen voor sex ofzo.

Ik heb GOSHDAMN een poosje terug uitgebreid zien staan droogneuken/zoenen op de grote trappen in het Rijksmuseum met 1 of andere veel oudere gast. Stond even om me heen te kijken of de seksdocumentaire daar verder gefilmd werd.

8 likes

Die staat nog online :crying_cat_face: alleen ik heb hem niet via YouTube gevonden. Maar ik weetniet of het oke is dat hier te delen? Ik kreeg er zelfs een beetje dezelfde vibes bij als een witte europese man naar De Filipijnen ofzo gaat om daar seks met meisjes te hebben.

2 likes

Ahh ik had die vreselijke docu net uit mijn geheugen gewist, alles komt terug

3 likes

Ah gadver ik word helemaal naar van die vader haha. Maar dit is een andere docu dan dat ik heb gezien. Dit was wel dat meisje van die plasfotos toch.

Ja zij was wel van die plasfoto’s. Dat verhaal van die condoom ken ik niet.

1 like