Waar gaat de docu van Spaceshizzle over?
Jammer joh die armetierige omgeving
âMy rasta-kings cockâ
Hahaha. Kunst
Spaceshizzle had volgens mij donker haar!
Volgens mij heeft zij nooit een documentaire gemaakt toch? Of er is iets wat ik me niet meer kan herinneren
Nee volgens mij ook niet, ik dacht dat GOSHDAMN dus Spaceshizzle was. Ik kan me de naam Spaceshizzle wel herinneren maar geen verdere details.
In dit artikel heeft ze het over de plasfotoâs op EGF
Dit vind ik zoooo jammer van mezelf. Ik heb mijn hele leven naar zoveel vrouwen geluisterd dat ik veel afspeellijsten had die per ongeluk uitsluitend uit vrouwen bestonden. Als ik nu naar mijn last.fm kijk moet ik ze echt zoeken
Ga jij wie is de mol kijken?
- Ja
- Ik probeer het te volgen
- Nee ga weg met je WIDM
0 stemmers
Koesjes verwijderen of een andere computer met ander ip adres proberen.
Als je een afspraak hebt bij de huisarts voor een uitstrijkje of iets anders âdown underâ
Scheer je je dan nog extra van te voren?
- Ik scheer sowieso niet daar
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dit een lastige kwestie, OF je zorgt dat alles helemaal netjes is zonder stoppels. Of je laat het zoals het toch al is op dat moment.
Maar doe je dit dan voor jezelf of voor de arts?
Want die geeft er waarschijnlijk niks om, en dan voelt het weer awkward omdat je je dan zogenaamd speciaal voor hem/haar nog helemaal hebt geschoren ofzo.
Ik denk niet dat de huisarts denkt âoh ze heeft speciaal voor mij geschorenâ, denk dat ze er verder weinig gedachten over hebben.
Kijken via een ander IP adres of dat scheelt.
Dit zijn volgens mij van die dingen waar je jezelf onwijs druk over maakt en die huisarts geen seconde bij nadenkt.
Ik zou me er ook druk over maken trouwens, dat dan weer wel
Ik heb het laten laseren en nu heb ik dus nog wel haartjes, maar véél minder dan vroeger. Over het algemeen scheer ik dat amper (af en toe eens), omdat ik het zo wel prima vind (zeker in de winter). Alleen staat het wat raar als ik lang niet geschoren heb (een beetje zoals een man die niet genoeg haargroei heeft voor een volle baard, maar het toch wil laten staan, ofzo? ). Dus ik zou het in de dagen voor ik naar de dokter moet, nog wel weer scheren. Niet dat het per se stoppelvrij en net geschoren is, maar dat het een beetje netjes is.
Als minderjarige pubers aan je vragen om een pakje sigaretten mee te nemen, doe je dat dan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
@Pantalones sorry ik wilde je niet quoten
Nee, omdat ik weet wat voor hel het is als je na 10 jaar roken na domme keuzes door het stomme stoppen met roken gevoel/traject heen moet, het is me nog steeds niet gelukt
Moeilijk hé! Hoop dat het je deze keer lukt. Ik vond het ook heel pittig maar ben zo blij dat ik niet meer rook. Het is echt even een aantal dagen afzien maar daarna word het echt makkelijker.
Nee, maar ik zou het sowieso voor niemand kopen, ook al zijn ze 50.
Ik ben momenteel niet aan het stoppen, er spelen even teveel dingen momenteel ook qua therapie en wennen aan nieuwe woning/leefritme e.d. Maar ik sla het op voor de volgende keer! Ik wil echt graag stoppen maar ik heb het echt onderschat. Ik had niet verwacht dat het mentaal en fysiek zoveel met een mens kon doen. Ik heb mezelf voor nu wat rust gegund en als de dingen wat meer op de rit zijn en gaan lopen/wennen ga ik er volle bak tegenaan
Ohhh helemaal verkeerd begrepen. Je moet wel inderdaad even de rust in je leven hebben hoor. En die paar maanden extra maakt ook niets uit. Ik moest stoppen omdat ik in verwachting was, maar had in me hoofd dat ik daarna âgewoonâ weer kon beginnen. Maar omdat ik zo schrok van hoe moeilijk ik het vond om te stoppen was dat echt een stok achter de deur om niet opnieuw te beginnen. Ik had ook het geluk dat het bedrijf was overgenomen dus niemand van mijn nieuwe collegaâs wiste dat ik een roker was en niemand vroeg me meer mee en dan scheelde ook.