Nee, want heb geen verstand van sigaretten kopen oid
Meer omdat ik daar geen zin in heb dan dat ik âhet niet vind kunnen dat ze rokenâ. Lekker zelf weten of je rookt, maar val mij niet lastig
Laatst vroeg een jongen of ik alcohol voor hem wilde kopen en toen zei ik jaja jij bent zeker nog geen 18 he. Hij zei toen dat ie âwel bijna 18 was!!!1â en liet gelijk zân idkaart aan me zien haha, schattig.
Hoeveel paar schoenen heb je? (schoenen die je minimaal 1x per week draagt)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7+
0 stemmers
Hoelang gaat bij jou een paar schoenen mee als je ze minimaal 4x per week draagt?
- tot een half jaar
- half jaar tot een jaar
- jaar tot anderhalf jaar
- anderhalf jaar tot 2 jaar
- langer dan 2 jaar
0 stemmers
Ik heb momenteel 2 paar schoenen die ik 99% van de tijd draag, maar met name sneakers zijn rond een jaar compleet versleten bij mij. Twijfel of dit normaal is of dat ik shit schoenen koop (vejaâs) of mijn schoenen slecht verzorg.
Ik heb bijna geen schoenen die ik minimaal 1x per week draag. Ik rouleer echt veel. Soms heb ik schoenen aan die ik al 4 jaar heb en vragen mensen nog of ze nieuw zijn
Moet wel zeggen dat de eerste helft en de tweede helft van je vraagt bij mij echt twee volledig verschillende antwoorden geven. Ik draag twee paar, ik heb er wel iets van twaalf.
Ik draag dus eigenlijk geen sneakers meer omdat ik ze te duur vind voor hoe lang ze mee gaan.
Ik heb vorig jaar van die lage All-Stars (het model) gekocht van de van haren en daar heb ik al best veel opgelopen en gaan maar niet kapot⊠Mijn echte All-Stars waren na 3 maanden al kapot aan het gaan toen haha. Dit zijn ook echt mijn favoriete schoenen nu van alle schoenen die ik heb haha, het zijn ook nog eens de goedkoopste.
Ik heb één paar addidas sneakers en die heb ik al 10 jaar en draag ik bijna elke dag. Zijn nog steeds goed.
Per seizoen 2 paar die ik doordraag (in de winter: platte enkellaarzen en hoge laarzen met hakken; in de zomer: sneakers en sandalen). En dan doe ik meerdere jaren met dezelfde schoenen.
Ik loop al bijna 5 jaar 3/4 x pw op hetzelfde paar docs, verzorg ze echt minimaal
Oke nu wil ik weten hoeveel jassen hebben jullie (en je mag toelichten in een reactie wat voor soorten jassen allemaal).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8+
0 stemmers
En hoeveel draag je ook daadwerkelijk regelmatig (wanneer het het goede seizoen is natuurlijk om je jas te dragen).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Allemaal
0 stemmers
Winterjas en een zomerjas. Ben content met deze twee jassen.
1 dikke winterjas met capuchon, 1 beige teddyjas, 1 bruine teddyjas, 1 lange blauwe spijkerjas, 1 korte zwarte spijkerjas met wollen binnenkant, 1 bomberjack, 1 windbreakerjack met capuchon, 1 zwart leren jack. 5 hiervan draag ik (mits het goede seizoen) regelmatig, ik kijk die dag wanneer ik zin heb in welke en afhankelijk van het weer.
Wow stiekem wel beetje jelly haha.
De helft heb ik gewoon tweedehands online gekocht En ik doe gelukkig echt jaren met een jas.
Heb heel veel jassen, maar pas er maar 1 (of twee, maar dat zie ik van de lente wel). Wil er wel weer een paar kopen
Ik heb een leren jasje en een bomberjacket voor de lente/zomer en 2 winterjassen. Een winterjas had ik al, die is ook wat dikker en de andere is een mooie lange jas die ik laatst bij de kringloop heb gevonden
9 jassen waarvan ik er 7 regelmatig draag: lange dekbedjas (als enige niet vintage), grote lammy jack, leren jasje met rood nepbont gevoerd, mosgroen pilotenbomber, gevoerde oversized spijkerjas, wollen openvallende nette jas, mega nepbontjas (âŹ5 ijhallen). En dan nog een knielange doorzichtige poncho en een regenjas, maar die draag ik bijna nooit
1 lichtroze spijkerjasje
1 lichtroze flinterdun zijdeachtig bomberjack
1 zwart wit kimono jasje die ik draag als zomerjasje
1 lichtgrijze halflange âwollenâ (ziet er uit als zoân wollen jas maar is het niet
1 roestkleurige America Today regenjas
1 bordeauxrode dikke winterparka (maar kapot na 3 winters dus nu net exact dezelfde gekocht in het zwart ter vervanging)
1 donkergroene halflange pluizige wollen jas (draag ik nooit)
1 zwart suĂšde leren jasje (draag ik nooit)