Ik vind het zo plastic smaken en vier glazen van dat spul zou ik nooit kunnen opdrinken. Eentje misschien als ik enorme dorst heb.
Het is zo naar. In het begin dacht ik nog: oh valt best mee, maar die nasmaak is zo ranzig.
Ik moest dit vroeger altijd drinken, omdat ik vaak ijzer te kort had. Heb echt een trauma aan dat vieze drankje
Tot afgelopen zomer nog nooit, toch zoân 10 jaar door het leven gegaan met telefoons zonder barsten. Alle misgelopen schade wel in één keer goedgemaakt, mân telefoon heeft nu een ruime hoeveelheid barsten en hij mist een stukje glas maar ik kan er geen screenprotector opdoen omdat hij letterlijk kromgebogen is 
Altijd screenprotector en tech21 hoesje, nog nooit een kapotte telefoon gehad! En laat m echt wel eens vallen haha
Ik heb zelf nog nooit een barst in mijn scherm gehad (en laat mijn telefoon geregeld vallen
). Ik ben nu dus ook bang voor een jinxâŠ
Heb altijd een glasplaatje op mân scherm geplakt zitten. Het plaatje zit na vervangen binnen no time vol met barsten, maar het scherm zelf is na 2 jaar nog perfect. Echt een lifesaver want ik laat mijn telefoon zo vaak vallen 
Blijf het jammer vinden dat ik eigenlijk nooit kan zien hoe 'mooi mn telefoon is omdat er altijd een dik hoesje omheen zit
Heb jij een hoesje om je telefoon?
- Ja
- Nee en ik heb een dure telefoon
- Nee en ik heb geen dure telefoon
0 stemmers
En een screen protector?
- Ja
- Nee en heb een dure telefoon
- Nee en heb geen dure telefoon
0 stemmers
Ik heb al zo vaak een screenprotector geprobeerd maar er zit altijd een randje, vooral bij de home button, waar ik me dan aan stoor en aan ga pulken en dan gaat ie kapot. Zijn er screenprotectors die helemaal perfect passen en geen randjes hebben en die je dus echt niet ziet/merkt?
Hahhaa die vragen van jou altijd genieten
Eerste screenprotector van deze telefoon viel er vrij snel af, en de tweede ben ik kwijtgeraakt tijdens een dronken avond. Toen heb ik het maar opgegeven (en het scherm ziet er nog prima uit).
Ik gebruik juist haarmousse voor meer krul in mân haar. Had geen idee eigenlijk dat steiler ook een optie is met mousse haha
Het is Khloé!
Ik noem KUWTK altijd mn mentale screensaver, even lekker niks denken maar alleen maar kijken
Vind die oude seizoenen eigenlijk wel leuker, toen ze nog niet zo bezig waren met de verhaallijn adhv hun instaposts enzo
Je kan wel goed zien hoe ze veranderen door de tijd heen, vroeger toen Kris nog met Bruce samen was en Kylie en Kendall nog klein waren was het veel meer een ânormaalâ gezin die ânormaleâ gekke gezinsdingen meemaakten
En op je boterham doen!!11!!1!!
Kun jij autorijden met Dr Martens?
- Ja want mijn geweldige autorijskills hangen niet van mijn schoeisel af
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik heb vanmorgen op de parkeerplaats mn Dr Martens omgewisseld voor Nikes omdat koppelen anders voor geen meeeeter gaat
Poepen in een oude schoen en het oplikken en overdoen
Gadverdamme super vies dit eigenlijk
Kris is me fave
Ja dit. Werd alleen niet op school gezegd maar door mijn moeder.