Mijn truc is een siliconen hoesje met randen die iets hoger zijn dan het oppervlak van de telefoon. Dus als hij dan valt, dan vangen die siliconen randen de schok op!
Nou, dat scherm heb ik ook gesloopt op de basisschool tijdens een potje basketbal op het schoolplein. Hij kan niet tegen dribbelen.
Geloof ik niet.
Ik geloof dat kakkerlakken en deze Nokia het einde der tijden overleven
Hij kon ook nog wel bellen! Alleen zag je niet wat je deed want scherm was helemaal raar en zwart. En geen snake meer😭
Ik drink sinds kort af en toe Roosvicee Ferro(siroop met ijzer) En ik ging even googelen hoe of wat, en toen kwam ik op 1 of andere artsen site waarin ze casussen voorleggen. Een arts vertelde over een meisje wat darmproblemen had maar ze konden er maar niet achter komen waardoor het kwam. Bleek dat haar moeder ipv normale siroop dus ferro had gekocht, en dat meisje tikte 4 glazen per dag achterover. Nu snap ik niet dat ze niks gemerkt heeft want ik vind de siroop echt smerig.
Lang verhaal kort:
Voor de mensen die bekend zijn met Roosvicee Ferro, vindt je het lekker?
- Ja
- Nee
- Mwah
- Ja extreem lekker! Ik kan zo 4 glazen per dag op
0 stemmers
Op mijn eerste smartphone, een oude HTC
Dat ding viel keihard op het beton en er vielen stukjes scherm gewoon van dat ding af. Om de een of andere reden deed hij het nog wel.
Ik vind het zo plastic smaken en vier glazen van dat spul zou ik nooit kunnen opdrinken. Eentje misschien als ik enorme dorst heb.
Het is zo naar. In het begin dacht ik nog: oh valt best mee, maar die nasmaak is zo ranzig.
Ik moest dit vroeger altijd drinken, omdat ik vaak ijzer te kort had. Heb echt een trauma aan dat vieze drankje
Tot afgelopen zomer nog nooit, toch zo’n 10 jaar door het leven gegaan met telefoons zonder barsten. Alle misgelopen schade wel in één keer goedgemaakt, m’n telefoon heeft nu een ruime hoeveelheid barsten en hij mist een stukje glas maar ik kan er geen screenprotector opdoen omdat hij letterlijk kromgebogen is
Altijd screenprotector en tech21 hoesje, nog nooit een kapotte telefoon gehad! En laat m echt wel eens vallen haha
Ik heb zelf nog nooit een barst in mijn scherm gehad (en laat mijn telefoon geregeld vallen ). Ik ben nu dus ook bang voor een jinx…
Heb altijd een glasplaatje op m’n scherm geplakt zitten. Het plaatje zit na vervangen binnen no time vol met barsten, maar het scherm zelf is na 2 jaar nog perfect. Echt een lifesaver want ik laat mijn telefoon zo vaak vallen
Blijf het jammer vinden dat ik eigenlijk nooit kan zien hoe 'mooi mn telefoon is omdat er altijd een dik hoesje omheen zit
Heb jij een hoesje om je telefoon?
- Ja
- Nee en ik heb een dure telefoon
- Nee en ik heb geen dure telefoon
0 stemmers
En een screen protector?
- Ja
- Nee en heb een dure telefoon
- Nee en heb geen dure telefoon
0 stemmers
Ik heb al zo vaak een screenprotector geprobeerd maar er zit altijd een randje, vooral bij de home button, waar ik me dan aan stoor en aan ga pulken en dan gaat ie kapot. Zijn er screenprotectors die helemaal perfect passen en geen randjes hebben en die je dus echt niet ziet/merkt?
Hahhaa die vragen van jou altijd genieten
Eerste screenprotector van deze telefoon viel er vrij snel af, en de tweede ben ik kwijtgeraakt tijdens een dronken avond. Toen heb ik het maar opgegeven (en het scherm ziet er nog prima uit).
Ik gebruik juist haarmousse voor meer krul in m’n haar. Had geen idee eigenlijk dat steiler ook een optie is met mousse haha
Het is Khloé!