Stel je persoonlijke vraag #13

Ik noem KUWTK altijd mn mentale screensaver, even lekker niks denken maar alleen maar kijken
Vind die oude seizoenen eigenlijk wel leuker, toen ze nog niet zo bezig waren met de verhaallijn adhv hun instaposts enzo

Je kan wel goed zien hoe ze veranderen door de tijd heen, vroeger toen Kris nog met Bruce samen was en Kylie en Kendall nog klein waren was het veel meer een ‘normaal’ gezin die ‘normale’ gekke gezinsdingen meemaakten

2 likes

Ik vond vroeger Khloe echt heeeeel leuk en nuchter en grappig, maar de afgelopen jaren is zij echt de allerkutste geworden.

5 likes

En op je boterham doen!!11!!1!!

4 likes

Kun jij autorijden met Dr Martens?

• Ja want mijn geweldige autorijskills hangen niet van mijn schoeisel af
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik heb vanmorgen op de parkeerplaats mn Dr Martens omgewisseld voor Nikes omdat koppelen anders voor geen meeeeter gaat

Poepen in een oude schoen en het oplikken en overdoen

Gadverdamme super vies dit eigenlijk

7 likes

Kris is me fave

2 likes

Ja dit. Werd alleen niet op school gezegd maar door mijn moeder.

1 like

Zei ik gisteren nog :woman_shrugging:t2:, wel in basisschoolsetting

1 like

Ik moest altijd bietensap drinken om die reden. Echt zo vies. Rode biet is nog steeds 1 van de weinige dingen die ik niet binnen krijg, ik krijg er ook meteen flashbacks van, haha.

1 like

Heeeel vaak. En als iemand riep ‘Hou je bek’ zei de ander wel eens ‘Haha nou en, het is een mond vol stront en een bek vol spek!’ ???

Vind alleen rijden met slippers of sandaaltjes altjjd een beetje eng.

3 likes

Ligt er wel aan welke ik aan heb :grimacing: Met de Chelsea laarsjes nergens last van, maar wanneer ik die met een platformzool aan heb moet ik echt even omschakelen. Maar dat geldt voor iedere schoen die ik heb met platformzolen.

Ik zou nooit spugen, dat vind ik zo ontzettend laag. Maar ik houd er ook niet van zo geprovoceerd te worden, ik heb genoeg speelgoed en houd gewoon je bek.

25 likes

Ik vraag me vooral af hoe zo’n jongetje op het idee komt om te spugen

1 like

Hoe gebruik je het dan

Maar Peuters en Kleuters zijn toch ook gewoon enorm laag? Weet nog dat eentje me vroeg “waarom ben jij zo dik?” UIT HET NIETS.

19 likes

De vraag is aan wiens kant ik zou staan. Niet de spuger want dat vind ik laag. Kan geen kleuters steunen die dat normaal vinden.

1 like

Ah, ik kan niet moreel de superieur uithangen want ik beet altijd kinderen als kleuter.

25 likes

Wordt het niet krokant dan ??

Wat was jouw favoriete wapen als kind?

• Bijten
  • Spugen
  • Trappen
  • Slaan
  • Knijpen
  • Haren trekken
  • Krabben
  • Keihard schreeuwen/krijsen/gillen
  • Zielig gaan janken en er een volwassene bijhalen
  • Ik ben moreel verheven, bleef kalm en sprak het uit, al dan niet met de hulp van een mediator.

0 stemmers

1 like