Stel je persoonlijke vraag #13

Als kind? Nog steeds :flushed:

1 like

Ah ik heb wel knijpen gestemd, maar herinner me nu dat ik mijn zus vroeger een keer zo hard gebeten heb dat ze een hele blauwe plek had

Krassen :smirk_cat:

Oh grapje die staat er gewoon bij niks gezegd.

1 like

Haha zusje & ik waren zelden zonder bijtplekken. Maar we experimenteerden wat dat betreft ook op elkaar

2 likes

Mijn zus was echt kwaad, ze heeft me heel hard met haar vuist bovenop mijn hoofd gestompt toen

1 like

Ik heb tien jaar geleden mn zus nog geschopt. Ik ben 31. She had it coming.

9 likes

Aiiii

Haha, ik heb nog altijd een litteken op m’n arm van toen m’n zus me een keer gebeten had.

2 likes

Ik was degene die (soms) sloeg. Mn broertje was degene die jankend verhaal ging halen bij mn ouders. Die hem ook geloofden wanneer ik hem met geen vinger had aangeraakt en hij keihard zat te liegen dat ik dat wel gedaan had.

1 like

Was een gezellige middag

1 like

Ben jij een hond?

12 likes

Hierdoor moet ik weer denken aan een moment uit groep 1 wat me op de ƩƩn of andere manier altijd bij is gebleven. Zo’n jongetje uit mijn klas kwam huilend binnen. En de juf van: wat is er? Hij: ja mijn moeder heeft me gebeten! En ik vond dat zooo bizar om me voor te stellen, dat dit als ouder je reactie is als je kind vervelend is.

4 likes

Maakte je als kind wel eens ā€œper ongelukā€ expres dingen van iemand anders kapot?

• Oh jazeker wel
  • Nee

0 stemmers

Oh dit kan ik me nog wel voorstellen inderdaad, niet aan gedacht! Deze jongen had ook een zusje, dus misschien was dat het wel. Mysterie na jaren opgelost haha.

1 like

Ik heb ooit een tekening van een meisje uit de straat voor haar neus verscheurd toen ze hen kwam halen omdat die van haar veel mooier was dan de mijne :rofl:

2 likes

Ik jatte spullen :flushed:

8 likes

@Rose_Gold reken maar dat ik mijn kind een keer heb gebeten… Hij had een fase waarin hij keihard beet (HARD) en daarna ging lachen als iemand dus pijn had. Volgens mij was hij toen net 2 jaar. Het was echt onwijs naar. Ten eerste omdat het gewoon echt pijn deed, maar ten tweede; ik was heel bang dat hij het op de opvang ook ging doen bij die hele kleintjes daar.
Dus toen hij me voor de 17e x beet, heb ik zijn arm gepakt en terug gebeten. Niet super hard, maar hard genoeg om te laten voelen dat het pijn deed. Hij is inmiddels bijna 5 en heeft nooit meer gebeten :joy:

51 likes

Jij maakt je titel elke keer weer waar :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

11 likes

:joy:

Je bent niet de enige, maar ik doe het wel anders. Ik fƶhn het met mousse erin om alle slag uit m’n haar te krijgen. Heb echt lelleke net-niet slag van nature en heb dan liever niks

1 like