Stel je persoonlijke vraag #13

Snap niet dat niet iedereen hamster stemt. Die zijn zo minuscuul en kwam ook nooit geur vanaf.

6 likes

Die kleine keuteltjes van hamsters/konijnen kun je wel zo in een keer doorslikken

1 like

Wel een keer echt per ongeluk een strik van een of andere fluwelen jurk van een klasgenootje getrokken waarna er een hele scheur in zat, en toen gingen die ouders bij mijn moeder klagen dat de jurk van hun dochter die 300 gulden gekost had stuk was en dat mijn moeder dat moest betalen. Wie de fuck stuurt zijn kind in een jurk van 300 gulden naar de basisschool?! En nee, ik woonde niet in een fancy buurt, eerder lichtelijk ghetto.

5 likes

Hahah hamsterkeutels met hagelslag ofzo :joy:

Maar dan is het ook warm en warm stinkt het denk ik meer?

2 likes

Thierry tomaatjes

37 likes

Geen noise cancelling van Rebel Clam, maar wel een normale koptelefoon. Die is echt heel fijn en normaal ben ik een meut met dat soort dingen. Zeker het geld waard

1 like

Slaagde je in één keer voor je middelbareschooldiploma?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Niet anoniem maar ik heb ‘anders’ gestemd omdat ik van afwisseling houd!

Ja maar wel op het nippertje, met een 4 en een 5

2 likes

Ik besef mij net (naja wel vaker) dat ik mij echt schuldig maak aan het feit dat ik regelmatig een zak chips openmaak en vervolgens een beetje eruit eet en geen zin meer heb en vervolgens gewoon maar weken in de kast laat liggen tot het keertje weg kan. Ben ik de enige die dit regelmatig doet? Ik vind het eigenlijk zo slecht van mezelf.

• Ik ben ook schuldig
  • Ik ben (heel) soms schuldig
  • Nope ik eet alles netjes op

0 stemmers

Misschien voel ik mij minder schuldig als ik niet de enige blijk te zijn haha.

in 1x ruim geslaagd nadat ik 2x ben blijven zitten en twee niveaus gezakt ben :joy:

2 likes

Sorry, heb net een bus Pringles opengetrokken en vrees dat die ook op gaat vanavond

5 likes

Ik heb 1 her-examen moeten doen, dus volgens mij valt dat hier onder niet in 1x.

1 like

Ik kan ook zelden een hele zak chips op maken, het laatste restje en kruimels gooi ik inderdaad een maand erna maar weer weg. Zelfde met zoute pepsels, dat blijft na 1 of 2 keer van eten ook altijd over. Eigenlijk al dat soort dingen die in zakjes verpakt zitten, Pringles zou ik bijv wel echt altijd leeg maken.

1 like

Ja precies dit haha. Pringles gaan bij mij ook altijd wel op. :’)

1 like

Ik voel mij juist schuldig wanneer ik weer een hele zak heb opgevreten. In één keer.

24 likes

Andere variant wel:
Kakken in onze schoen
Om morgen in de soep te doen.

1 like

Bewaar jij ook de dozen van al je apparatuur (tv, boxen, waterkoker etc), zodat je het makkelijk in kunt pakken als je gaat verhuizen? Ik heb niet zo’n groot huis, maar heb op meerdere plekken een stapel lege dozen in de weg staan, omdat ze ooit nog handig gaan zijn, zo zonde van de ruimte eigenlijk

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nouja ik niet, mijn vriend wil dat allemaal bewaren

10 likes