Nu wel helaas
Mijn zusje was altijd zo een bloedzuiger die me dan dagen irriteerde tot dat ik knapte en haar sloeg. Om vervolgens als een gillende keukenmeid te roepen Mamaa, papa. Coco heeft mij weer geslagen. Waardoor ik weer op me flikker kreeg: want de oudste.
Maar never forget dat ik haar sloeg en ze ineens op me rug sprong en me hele voorhoofd van wenkbrauw tot haarlijn open krabte. Was zo verbijsterd en stiekem trots dat ze eindelijk wat terug deed. Wel zielig voor mij want heb daar letterlijk 2 weken mee rond gelopen op school, stage en me bijbaan.
Mijn zus heeft me eens een boterham gesmeerd met nutella en as uit de asbak omdat ze boos was dat mijn moeder haar dat vroeg te maken voor mij.
Was echt smerig
âGniepenâ Oftewel een stukje vel tussen duim en wijsvinger pakken en dan draaien. Ik vind het onder knijpen vallen
Echt sowieso niet van een carnivoor/omnivoor. that shit stinks
Ik was het braafste kind ooit maar er staat meerdere keren op videoband dat ik speelgoed naar mn broertjes hoofd gooi. Dan was t ff janken en ging ie vervolgens met dat speelgoed spelen. Dus t was een soort pesten en troosten tegelijk.
Mag je het mixen met iets anders?
Snap niet dat niet iedereen hamster stemt. Die zijn zo minuscuul en kwam ook nooit geur vanaf.
Die kleine keuteltjes van hamsters/konijnen kun je wel zo in een keer doorslikken
Wel een keer echt per ongeluk een strik van een of andere fluwelen jurk van een klasgenootje getrokken waarna er een hele scheur in zat, en toen gingen die ouders bij mijn moeder klagen dat de jurk van hun dochter die 300 gulden gekost had stuk was en dat mijn moeder dat moest betalen. Wie de fuck stuurt zijn kind in een jurk van 300 gulden naar de basisschool?! En nee, ik woonde niet in een fancy buurt, eerder lichtelijk ghetto.
Hahah hamsterkeutels met hagelslag ofzo
Maar dan is het ook warm en warm stinkt het denk ik meer?
Thierry tomaatjes
Geen noise cancelling van Rebel Clam, maar wel een normale koptelefoon. Die is echt heel fijn en normaal ben ik een meut met dat soort dingen. Zeker het geld waard
Slaagde je in één keer voor je middelbareschooldiploma?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet anoniem maar ik heb âandersâ gestemd omdat ik van afwisseling houd!
Ja maar wel op het nippertje, met een 4 en een 5
Ik besef mij net (naja wel vaker) dat ik mij echt schuldig maak aan het feit dat ik regelmatig een zak chips openmaak en vervolgens een beetje eruit eet en geen zin meer heb en vervolgens gewoon maar weken in de kast laat liggen tot het keertje weg kan. Ben ik de enige die dit regelmatig doet? Ik vind het eigenlijk zo slecht van mezelf.
- Ik ben ook schuldig
- Ik ben (heel) soms schuldig
- Nope ik eet alles netjes op
0 stemmers
Misschien voel ik mij minder schuldig als ik niet de enige blijk te zijn haha.
in 1x ruim geslaagd nadat ik 2x ben blijven zitten en twee niveaus gezakt ben
Sorry, heb net een bus Pringles opengetrokken en vrees dat die ook op gaat vanavond