Stel je persoonlijke vraag #13

Ik besef mij net (naja wel vaker) dat ik mij echt schuldig maak aan het feit dat ik regelmatig een zak chips openmaak en vervolgens een beetje eruit eet en geen zin meer heb en vervolgens gewoon maar weken in de kast laat liggen tot het keertje weg kan. Ben ik de enige die dit regelmatig doet? Ik vind het eigenlijk zo slecht van mezelf.

• Ik ben ook schuldig
  • Ik ben (heel) soms schuldig
  • Nope ik eet alles netjes op

0 stemmers

Misschien voel ik mij minder schuldig als ik niet de enige blijk te zijn haha.

in 1x ruim geslaagd nadat ik 2x ben blijven zitten en twee niveaus gezakt ben :joy:

2 likes

Sorry, heb net een bus Pringles opengetrokken en vrees dat die ook op gaat vanavond

5 likes

Ik heb 1 her-examen moeten doen, dus volgens mij valt dat hier onder niet in 1x.

1 like

Ik kan ook zelden een hele zak chips op maken, het laatste restje en kruimels gooi ik inderdaad een maand erna maar weer weg. Zelfde met zoute pepsels, dat blijft na 1 of 2 keer van eten ook altijd over. Eigenlijk al dat soort dingen die in zakjes verpakt zitten, Pringles zou ik bijv wel echt altijd leeg maken.

1 like

Ja precies dit haha. Pringles gaan bij mij ook altijd wel op. :’)

1 like

Ik voel mij juist schuldig wanneer ik weer een hele zak heb opgevreten. In één keer.

24 likes

Andere variant wel:
Kakken in onze schoen
Om morgen in de soep te doen.

1 like

Bewaar jij ook de dozen van al je apparatuur (tv, boxen, waterkoker etc), zodat je het makkelijk in kunt pakken als je gaat verhuizen? Ik heb niet zo’n groot huis, maar heb op meerdere plekken een stapel lege dozen in de weg staan, omdat ze ooit nog handig gaan zijn, zo zonde van de ruimte eigenlijk

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nouja ik niet, mijn vriend wil dat allemaal bewaren

10 likes

Wat voor soort internet heb jij op je mobiel?

• Ik heb geen mobiel of geen mobiel met internet
  • 3G
  • 4G
  • 5G
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

1 like

Dit inderdaad. Nog nooit nodig gehad ook.

1 like

Wij hebben onze vorige tv via marktplaats verkocht en toen was die doos wel makkelijk, toen heb ik natuurlijk ook aan moeten horen zie je nou!!1! Maar die andere 100 dozen staan alleen maar in de weg hahha

1 like

Is er ook een keuze;

Ik durf niet te stemmen want ben bang dat ik het jinx?!

Haha wat, 78 stemmen in en ik ben de enige die nog 3G heeft. Heb wel een tijdje 4G gehad maar had toen mijn abonnement naar beneden afgesteld ivm buitenlandverblijf en daarna weer gewoon 3G genomen want 1 euro goedkoper (lekker skeer). Maar merken jullie veel verschil tussen 3G en 4G?

Van de tv wel. Maar niet spullen zoals de waterkoker. Al denkt mijn vriend daar regelmatig anders over

Hahaha oh ja dat was zijn moment natuurlijk. Dan is het wel handig inderdaad, maar hoe vaak komt dat nou voor he haha.

1 like

Ik heb ook 3G. Nooit 4G gehad dus ik ken het verschil niet. Maar goedkoper inderdaad.

Ik zou het doen als ik mijn andere baan (parttime) aan kan houden zodat ik iig inkomen heb tijdens het opstarten en iets achter de hand als het flopt.

6 likes

Ligt er ook een beetje aan trouwens hoe blij ik op dit moment ben met mijn baan.

3 likes