9 jassen waarvan ik er 7 regelmatig draag: lange dekbedjas (als enige niet vintage), grote lammy jack, leren jasje met rood nepbont gevoerd, mosgroen pilotenbomber, gevoerde oversized spijkerjas, wollen openvallende nette jas, mega nepbontjas (€5 ijhallen). En dan nog een knielange doorzichtige poncho en een regenjas, maar die draag ik bijna nooit
1 lichtroze spijkerjasje
1 lichtroze flinterdun zijdeachtig bomberjack
1 zwart wit kimono jasje die ik draag als zomerjasje
1 lichtgrijze halflange ‘wollen’ (ziet er uit als zo’n wollen jas maar is het niet
1 roestkleurige America Today regenjas
1 bordeauxrode dikke winterparka (maar kapot na 3 winters dus nu net exact dezelfde gekocht in het zwart ter vervanging)
1 donkergroene halflange pluizige wollen jas (draag ik nooit)
1 zwart suède leren jasje (draag ik nooit)
4 zwarte jassen:
1 winterjas parka
1 winterjas (tussenjas) nepbont. Die draag ik bijna nooit, want te koud en kan niet in de regen
1 leren jasje voor in de zomer
1 north face zomerjas. Gewoon zo’n simpele die iedereen heeft. Best wel geschikt voor in de regen
Ik wil nog een nieuwe tussenjas die geschikt is voor in de regen. Denk dat ik maar een andere kleur als zwart koop
Heb jij ook een krakende ademhaling bij het uitademen als je erg verkouden bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
3 winter jassen en 2 tussen jassen. Draag in de zomer niet echt een jas.
Welke vind jij het lekkerst?
- het croissantje
- het bolletje zonder zaadjes
- het bolletje met zaadjes
0 stemmers
Jeetje wat heb ik eigenlijk veel jassen! No wonder dat de kapstok en kledingkast uitpuilen nu ik het zo bedenk.
Winter:
1 vintage lammy pilotengeval
1 lichtroze puffy bomber die ik ooit heb gekocht toen ik in de stad was zonder jas en het koud werd, deze impulsaankoop is inmiddels m’n lievelingsjas
1 zwarte wollen biker jacket met flashy gouden ritsen
1 Fjallraven 3-1 waarvan ik het grijze binnenjasje als tussenjas gebruik
1 North Face parka voor als het echt onder nul is
1 vintage witte teddy jas
Overige seizoen:
1 North Face regenjas
1 North Face hardloopjasje
1 zwarte “zijden” bomber met bloemetjes van de Zara die echt iedereen heeft
1 H&M trench coat die al 2 jaar bij een vriendin ligt oepsie
De afbak croissantjes krijgen altijd een enorm ranzige geur waardoor ik ze echt niet lust.
echt?? dat zijn echt m’n favo
zou alleen die willen eten
met name als ze nog niet helemaal gaar zijn
Middelbare scholieren die pizza op school laten bezorgen in de pauze
- omg love it had ik daar maar aan gedacht
- grappig
- gewoon nee
- belachelijk
- geen mening
0 stemmers
Oh jassen, naast oorbellen is dat echt mijn grootste valkuil tijdens het shoppen.
Groene halflange jas
Roze teddyjas
3 x zwarte lange jas
Bruine lange jas
Beige lange jas
Groene lange jas
Zwarte lederen jas
Bruine lederen jas
Grijze lederen jas
Beige trenchcoat
Zwarte trenchcoat
Bruine trenchcoat
Korte zwarte trenchcoat
Roze regenjas
Beige regenjas
Blauwe jeansvest
Zwarte jeansvest
Okergele jeansvest
Gele halflange jas
En dit zijn eigenlijk enkel degene die ik nu draag, er zijn er nog meer voor de zomer… Dringend eens opruimen dus!
Ik heb even wat vragen.
Hoe heb jij je schaamhaar doorgaans?
- Kaal
- Bikinilijn (ook in de winter)
- Alleen bikinilijn in de zomer
- Veel weg (streepje oid)
- Ik trim het
- Ik knip het bij
- Ik doe niks
- Geen pijl op te trekken
0 stemmers
Vind je een volle bos schaamhaar onverzorgd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je je in de afgelopen vijf jaar meer of minder gaan ontharen down under?
- Meer
- Minder
- Hetzelfde
0 stemmers
Wat vind je van bedpartners die afknappen op een gezonde bos?
- Debiel
- Ik begrijp het wel maar vind het wel mwoah
- Ik geef hem/haar groot gelijk
0 stemmers
Vind het een van de betere dingen van volwassen zijn dat ik dit nu bijna ieder weekend eet ipv 2 x per jaar.
ze weigeren de kattenbak te gebruiken en gaan buiten
Ik heb sinds enkele maanden een volle bos, maar nog geen seks mee gehad en ben ook best beetje nerveus voor 1e keer weer. Voel bijna de neiging om het eraf te halen om aan de conventies te voldoen, maar ga sterk zijn
Ik vind het mooier staan bij mezelf dan kaal, voel me er ~vrouwelijker~ mee ofzo, wat dat ook moge betekenen.
Ja ik ben hetzelfde team tegenwoordig. Tot nu toe geen opmerkingen over gehad, ik knip het alleen soms bij haha. Het kan gewoon, al zou ik afknappen op een man als het een groot probleem zou zijn. Ik vind het ook natuurlijker en mooier. En het scheelt zoveel gedoe.
Ik kan echt niet dealen met de jeuk als het weer teruggroeit en vind het ook wel mooi staan, dus ik doe meestal niks. Alleen als ik ga zwemmen iets langs de randjes zodat het niet uit m’n zwemkleding steekt
Bij ons staat de bak op de wc, zo kunnen we met zijn allen stinken. Uiteraard komt hij zijn drol leggen zodra er iemand op de wc zit
Heb je wel eens barsten in het scherm van je telefoon gehad?
- Ja, iPhone
- Ja, Samsung
- Ja, overig merk
- Nee nog nooit!
0 stemmers
er zijn mensen die nog nooit barsten in hun scherm hebben gehad??? enlighten me