Ik houd van deze vraagstelling want nu ben ik juist netjes dat ik alles opeet! 
Nu absoluut wel.
Heb net even uitgezocht dat krokobil uit 2012 is. Echt bizar dat in 8 jaar zoveel is veranderd qua billen. Volgens mij waren de billen in de clip toen imposante billen. Tegenwoordig stelt het niets meer voor omdat je constant de opgespoten kardashian billen in je oog geschoven krijgt. Jammer wel.
Vanwaar deze overpeinzing: omdat ik op mn werk stiekem krokobil aan het luisteren was na 5+ jaar en dacht: huh, waar zijn de grote billen, terwijl ik eerder dat idee zeker nooit heb gehad. OMG op mezelf en voel me erg geïndoctrineerd.
Toen ik gister tegen mijn vriend zeurde dat ik echt veel meer in het huishouden doe als hij, terwijl we evenveel werken (alleen ik een dag vanuit huis) zei hij semi grappend: “ja maar jij bent een vrouw”
Zal ik hem op straat zetten?
- Nee
- Ja; waar wacht je nog op
0 stemmers
Maar effe serieus, wie doet er meer in het huishouden bij jullie?
- Ik, we werken even veel
- Partner, we werken even veel
- We doen beide hetzelfde
- Ik, en ik werk minder
- Partner, en die werkt minder
- Geen peil op te trekken
- Anders… (ben vast een optie vergeten)
0 stemmers
Ik doe meer en mijn vriend werkt minder.
Wist dat er nog wel andere opties zouden zijn haha!
Partner en die werkt meer/ik werk minder

Als ik meer tijd (en geld) had, zou ik er wel eentje willen.
Nee blijkbaar niet hahah.
Ik had hem bijna vol en dat frustreerde me mateloos. Het is zelfs zo erg dat als ik nu een buitenlandse euro krijg, mijn eerste instinct is om te kijken van welk land het is, want wie weet heb ik deze nog niet!
Terwijl ik al jaren niet meer in dat boek gekeken heb en geen idee heb welke ik nog mis 
Haha ik vind dat veel meer mensen een museumkaart moeten nemen en dat teveel mensen denken dat musea saai zijn. Dus ik roeptoeter overal dat ik een museumkaart heb…
Nee, zo gaat het natuurlijk niet. Ik doe veel leuke dingen met mijn dochter en dan komt het wel eens ter sprake. Geen idee of ik het vaak zeg eigenlijk 
Ik heb wel een doos van een gigantische gulden met daarin alle oude gulden muntstukken.
Had jij dat ook?
- Ja, maar incompleet
- Ja, compleet
- Nee
- Nee, maar wel vet zeg
0 stemmers
Ik weet niet meer zeker of ik hem helemaal compleet had, maar ik weet wel dat ik als tiener de meeste 2 euro munten er uit heb gehaald op momenten dat ik geld nodig had 
Als jij je depri voelt wat doe je dan meestal?
- Eten
- Slapen
- Huilen
- Met vrienden chillen
- Serie/film kijken
- Met ouder(s) praten
- Huisdier knuffelen
- Afsluiten van de buitenwereld
- Winkelen
- Hier klagen
- Alcohol drinken
- Ik ben nooit depri
0 stemmers
Oke ik vind mijn poll nu al irritant hahahaha. Volgende keer maak ik wel weer een gewone poll hoor.
En elke keer wanneer wegeld nodig hadden, kwam dat boek weer tevoorschijn om er wat uit te halen 
2020-01-08T23:00:00Z
Oke ik wou even iets zoeken en toen vond ik dit. Negeer dit voor de rest maar hoor.
Sorry, daar had ik even niet aan gedacht en zo bedoelde ik het niet. Goed punt! Ik kwam er zelf op vanuit een gesprek op werk in de context van mensen die het wel kunnen dus vandaar dat ik er zo over sprak.
Mijn ouders hadden er een en ik heb hem helemaal leeggestolen om er Winx stickers van te kopen
Wat vind jij van leedvermaak, oftewel van die filmpjes waarin mensen zich pijn doen/vallen etc.
- Hilarisch
- Soms grappig, soms niet
- Niet grappig
0 stemmers
Als het een kind is helemaal +100