Stel je persoonlijke vraag #13

Ik heb pas sinds kort 4g ipv 3g want ik was ook skeer en die 1 euro meer in de maand kan ik natuurlijk ook aan een euroknaller bij de Mac uitgeven, maar ik merk wel echt verschil. Mijn internet is veel sneller nu en ik heb ook meer bereik. Voorheen had ik bijvoorbeeld bij de supermarkt geen of amper bereik (vaak alleen bij de broodafdeling) terwijl ik nu door de hele supermarkt bereik heb.

1 like

Zou wr voor mij denk ik vanaf hangen of in na het eventuele floppen weer makkelijk een baan zou kunnen vinden of niet!

2 likes

Hoe kun je chips laten liggen :exploding_head:

7 likes

Ik wil het altijd weg doen maar mijn vriend wil altijd alle verpakkingen bewaren

Ik heb automatisch 4G, wist niet dat je dit handmatig aan kon passen.
Of begrijp ik je verkeerd?

Hoe kan je hier een discussie over hebben? Je vindt iets leuk/fijn/spannend tijdens de seks, of niet. Maar daar kun je toch niet echt over discussiƫren? Als in; dat iemand overtuigd moet worden. Ieder zijn ding.

Omdat chips de ā€œbij gebrek aan beterā€ keuze is.
Chocola is leven dus dat gaat voor.

3 likes

Oh wow dit wist ik niet. maar kan bij Samsung ook idd. Instellingen > mobiele netwerken > netwerkmodus

1 like

Wat voor smart devices heb jij thuis? (dit is een niet uitputtende lijst) dus iets wat je kan besturen doordat het verbonden is met een ander toestel zoals mobiel/tablet/computer.

• Slimme thermostaat
  • Deurbel
  • Google home/alexa/zo’n soort device
  • Speakers
  • Luxaflex of gordijnen
  • Stofzuiger
  • Koelkast
  • Lampen
  • Sproeiers
  • Deuren
  • Iets anders, namelijk…
  • Ik heb geen slimme home devices

0 stemmers

Ik merk dat deze dingen echt een beetje weerstand bij me oproepen en ik het allemaal maar overbodig vind, tenzij het echt een duurzame meerwaarde heeft zoals een slimme thermostaat.

5 likes

Een slimme koelkast?? Zegt die dan ā€œnee spaarlamp, je bent al dik genoeg dus je mag alleen groenten in me leggenā€

31 likes

Oh man, ik heb 1x een nachtje in het Bellagio geslapen, gewoon omdat we bougie wilden doen. En daar zit naast het hoofdeinde van het bed een knop waarmee je automatisch de gordijnen/vitrage open kan doen! Het is zoiets simpels maar ik voelde me toen echt een luxepoes.

9 likes

Rook/koolmonoxide-melder en beveiligingscamera. En m’n weegschaal is ook digitaal en stuurt de info door naar m’n telefoon, maar die kan ik niet op afstand bedienen.

1 like

Een lamp met bewegingssensor telt dat ook als smart?

Heb je toevallig de google nest protect rookmelder?

Ja!

In sommige koelkasten zitten dan camera’s en dan kun je kijken of je iets nodig hebt. Of je kunt hem kouder zetten met je telefoon.

Er is zo’n samsung met een halve tablet in de deur ook

Tevreden mee? Ik wil die ook kopen… Maar het is echt zo’n aankoop waar je niet echt enthousiast van word.

ps ik raad zo’n nest iedereen aan want het geluid als je 'm draait is zó satisfying/asmr

Ja zodat je je gordijnen niet zelf open hoeft te doen, ik bedoel dat is echt de meest vervelende en veeleisende huishoudelijke taak van de dag :rolleyes: we gaat echt toe naar het toekomstbeeld dat in Wall-E geschetst wordt waarin mensen alles in hun stoel aangereikt krijgen.

@Spaarlamp ik heb vandaag ook pas van het bestaan geleerd en ik las er net dit over: ā€˜In de supermarkt op je smartphone zien of er nog een pak melk in je koelkast staat. Groente en fruit 2 keer langer bewaren in een speciale vershoudlade. En een energiebesparende, transparante koelkastdeur’

12 likes

Ja zeker tevreden mee, maar ja nog nooit brand gehad haha. Ben wel heel blij dat dat ding niet meteen gaat piepen als je tijdens het pannenkoeken bakken weer eens vergeten bent de afzuiger aan te zetten. Je hoort dan eerst: ā€˜Er is rook in de gang (daar hangt ie), het alarm kan afgaan, het alarm is luid’. En ook fijn dat je nooit meer een piepende melder hebt omdat de batterij leeg is, dat staat gewoon in de app.

2 likes