Stel je persoonlijke vraag #13

Wat een vervelende situatie! Ik heb een keer een kleine aanvaring gehad met mijn schoonmoeder, maar dat was de dag erna alweer uitgepraat en niet zo’n big deal. Helaas niet echt concrete tips voor je, maar als iemand over je grenzen heen gaat/blijft gaan is het je goed recht om dat aan te geven! Waarom denk je dat het het contact zou schaden?

1 like

Ik tel altijd tot 100
Als ik er aan toe gaf dan had ik al 10 jaar geen contact meer.

Zelfde met mijn man en mijn ouders.

Schoonouders krijg je er gratis bij :woman_shrugging:t3:

1 like

Advies: op een absoluut rustig moment over beginnen. Uitvallen heeft misschien geen zin omdat ze de strekking dan waarschijnlijk niet hoort.

Ik ben een jaar uit huis verbannen dus ik kan meepraten haha. Ze heeft me eerst een paar jaar afgezeken en toen was ik er zo klaar mee dat ik echt heel boos ben geworden. Niet handig.

1 like

Oei dat klinkt inderdaad heel moeilijk. Zeker als door meerdere mensen al aangegeven is dat het teveel is. Is het een optie om, als ze dit niet wil horen, haar te blokkeren? Zodat ze je niet meer kan appen?

2 likes

Ik hoop dat ik hier nog een vraag over tosti’s mag stellen. Wij hadden vroeger thuis een tosti ijzer wat precies hetzelfde model heeft als een broodrooster. Alleen met een bredere ingang, er zaten 2 klemmen in waar je de dubbele boterham tussen kon klemmen en dan erin kon doen en roosteren. Ik heb dit helaas nog nooit ergens anders gezien en als kind al meerdere malen mn moeder gevraagd of dat ding weer terug kon komen. Haar antwoord was altijd. ‘Dat was een oud ding!’ Maar het was precies voor zegmaar tosti’s/grilled cheese enzo. Ik wil haar nog wel 1 keer vragen maar pff. Weet iemand misschien wat ik bedoel? Voel me wanhopig.

Ja dat was het gewoon, omg ik schaam me nu echt haha. Maar ik zie/zag dat nooit ergens bij iemand thuis?! Alleen die driehoekjes, maar naast die driehoekjestostiijzer die mn moeder niet wilde kopen vond ik dit de lekkerste tosti.

1 like

Alles gaat hier van z’n plek. Zelfs de bank.

1 like

Echt zolang niet meer gehad, dus ik kom op bezoek bij jullie om die tosti’s te eten. Mn moeder had dat van heel vroeger en zag het als ’ dat oude vieze ding’. Daarna kregen we geen tosti’s meer en later werd dat dus een contactgrill. Maar mn moeder heeft een afkeer ofzo aan dat ding gehad. Ik denk dat zo’n tostiklem apparaat haar volgende verjaardagscadeau wordt.

1 like

Noooh wat jammer joh! Ik vind rood haar juist prachtig, zou het echt niet erg vinden als mijn kind rood haar zou krijgen (maar misschien denk je daar anders over als je zelf echt rood haar hebt)

1 like

Wij hadden zo’n soort tosti ijzer, voor op het gasfornuis. Maar dan de jaren tachtig versie. Maakte heel lekkere tosti’s!

15 likes

Moest je dit dan als een soort marshmallow boven ‘t vuur houden?

Nee, kan je gewoon op het fornuis zetten, net als een koekenpan.

1 like

Oh dat lijkt me echt heerlijk

1 like

ik vind dat @vuilnisglitter dit nodig heeft

Grappig dat je dat zegt, want ik heb dus ooit zo’n ding gehad, een zogenaamde Diablo Sandwich Maker! Ooit stiekem meegenomen door een huisgenoot die er de hele zomer tosti’s mee had geBBQt.

Mooi verhaal wel, m’n grootvader was ooit op golfvakantie met z’n vriendjes in Amerika en kwam dit ding tegen. Toen heeft hij het als cadeautje voor me meegenomen en iedereen stond helemaal perplex omdat hij nooit erg attent was of cadeautjes voor iemand kocht, het was echt een vreemde uitzondering. Ik baal dat ik dat ding niet meer heb, helemaal nu m’n gekke ouwe grootvader er niet meer is.

4 likes

Wat leuk haha!
Ik zie dat die Diablo nu rond is??? Hoe kom je nou aan rond brood

Je moest het een beetje bijsnijden. Wel echt een leuk ding!

1 like

SAVE_20200111_193925

need

1 like

Dit vind ik wel goed advies! En dan dat jouw vriend aangeeft dat het contact voortaan via hem verloopt omdat jij wat meer rust nodig hebt. Heel veel sterkte @BandiaBrigid , dit soort randzaken kan je er echt niet bij hebben nu.

1 like

God volgens mij heb ik ook zo’n broodrooster met tostiklem. Morgen even op onderzoek uit