Stel je persoonlijke vraag #13

Is het wit of zwart? Als het zwart is vind ik 15€ echt een prima uurloon, als er ook nog belasting afgaat e.d. kan ik me voorstellen dat er niet zo heel veel overblijft en zou ik de opslag wel geven.

1 like

Ik zou wel akkoord gaan omdat een goede schoonmaker vinden best lastig kan zijn (hier tenminste) en dat kost ook allemaal weer tijd en moeite dus daarom zou dat me die 5 euro niet waard zijn. Waarschijnlijk mis je dat geld nergens

Maar ik ben dan ook best lui wat dat betreft :joy:

3 likes

Ja het is zwart idd

Jeetje wat hard. Als werknemer in loondienst mag je toch ook om meer geld vragen. Ik vind het niet raar. Niet geschoten altijd mis en misschien heeft ze gewoon heel weinig te besteden en dan zou ik het fijn vinden om daar een beetje bij te helpen. En vijf euro is niet zoveel @lapzwans Ik zou een fijne schoonmaakster die haar werk goed doen wel wat waard vinden.

22 likes

46 likes

Hoe snel ben je uit het veld geslagen?

• Heel snel
  • Eerder snel dan niet
  • Neutraal
  • Eerder niet snel dan wel
  • Bijna nooit

0 stemmers

1 like

Haha ik heb jaren geleden zo’n fase gehad, was in 2012/2013. Toen leerde ik ook mn ex kennen. Ik propte die stenen vaak achter mn bh , want dat leek me een goede plek om ze op te dragen. Maar meerdere malen vielen dus die steentjes eruit mn ex mn bh opendeed.

8 likes

Ik moet iets te hard lachen nu. :rofl: Vooral laatste zin doet het hem.

1 like

Als ze het goed doet en je bent tevreden, dan zou ik haar die opslag geven. Dan zou ik wel afspreken dat ze niet meer komt in de vakanties/wanneer je niet thuis bent en het niet nodig vindt. Dat wou je sowieso al dus dan is nu een mooi moment om dat gelijk mee te nemen

17 likes

Wow historische dag, je eerste profielfoto!

Wel fijn, want haalde je vaak door de war met degene met de lichtgroene D.

4 likes

Zal ik dan nu dezelfde nemen

4 likes

Dat mag,

Want jouw profielnaam en ondertitel staan in mn geheugen gegrift dus dat komt goed.

2 likes

Ik zou het denk ik wel doen en dan misschien aangeven dat ze in de vakanties niet hoeft te komen omdat jij dat simpelweg niet nodig vind. Wel echt een lastige kwestie want als je zomaar ja zegt vraagt ze misschien volgend jaar weer om een verhoging en is het dan nog kutter om nee te zeggen. Je zou ook in het midden kunnen gaan zitten en iets van 16 euro p/u voorstellen zoals iemand anders al voorstelde.

1 like

Ja precies @lapzwans, wel de opslag geven maar daar dan wel voorwaarden aan stellen dat ze idd niet hoeft te komen als jij dat niet wilt (in je vakantie bijv).

1 like

Heb je ervaring met coitus interruptus/voor het zingen de kerk uit

• Nee joh
  • Ja een enkele keer
  • Ja geregeld

0 stemmers

Zo ja, ben je hierdoor weleens zwanger geraakt?

• Ja, en ik deed dat geregeld
  • Ja, en ik deed het een enkele keer
  • Nee, en ik deed dat geregeld
  • Nee, en ik deed het een enkele keer
  • Nee ik heb dat überhaupt nooit gedaan maar wil wel stemmen

0 stemmers

Wat vind je van coitus interruptus?

• Dom
  • Kan best eens
  • Prima

0 stemmers

Welke baan zou je kiezen?

• Tram-bestuurder
  • Metro-bestuurder
  • Buschauffeur

0 stemmers

Welke van deze kaassoorten vind je het lekkerst?

• Feta
  • Geitenkaas
  • Halloumi

0 stemmers

Voor mensen die op zichzelf/op kamers hebben gewoond tijdens hun studietijd, op hoeveel verschillende plekken heb je tijdens je studie gewoond?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8+

0 stemmers

Oude geitenkaas :heart_eyes:

Jaaaa dit heb ik vandaag dus ook!
Zou soep eten maar de groenten waren niet meer goed. En dat terwijl ik al baalde dat het soep was, want ja, bodemloze put. Dus heb ff een extra grote pokebowl besteld, die wordt zo bezorgd.

1 like

Voor de laatste keer: kaas is kut. Het is niet lekker, het voelt vies, het plakt blegh :nauseated_face:

7 likes

Ik zou het lastig vinden, maar ik denk dat ik best een relatie zou kunnen hebben met een vegetariër of omnivoor. Maar iemand die er op staat regelmatig vlees te eten gaat me echt te ver. Wat zouden daar dan voor kortzichtige ‘‘principes’’ achter schuilgaan? :thinking:

12 likes