Eigenlijk 90s, 00s en 10s, maar als ik moet kiezen kies ik voor de laatste twee.
Ogod die studiekeuzetest liet zien wat 15 jaar geleden ook al was; overal in geïnteresseerd. Maar vooral ook; nergens in geïnteresseerd. Ik vind van alles wel leuk, maar iets superrr aantrekkelijk. Nee. Er stonden echt gare dingen bij. Opzich zie ik wel een beetje een trend erin nu ik er nog eens naar kijk die ik kan linken aan verschillende studies die ik ook heb gedaan, maar toch. Mensen snappen die combinatie ook nooit (iets met gezondheid en een sociale wetenschap) en ik kan het begrijpen nu ik zo dat lijstje voor me zie :’)
Edit; oja op mijn middelbare bezochten we wel open dagen en kon je meelopen. En je moest verplicht een paar keer naar de decaan, maar meer dan een verslagje van een open dag inleveren deed je daar niet. Die docent deed het ook gewoon ff naast haar andere docentwerkzaamheden.
Nu ik je post zo lees, jij was toch bij een loopbaancoach geweest? Heeft dat je nog heel andere inzichten opgeleverd en andere richtingen qua werk dan wat je ten tijde van de coaching deed?
Huh hoe krijgen jullie die beroepen eruit? Ik zie alleen een studiekeuzetest!
Doorklikken en dan moet je een opleidingsniveau en een land kiezen
Ik meen me te herinneren dat er meer aandacht uitging naar leerlingen die een N&G of N&T-profiel hadden.
Verder vind ik het vooral jammer dat ik niet met een serieuze instelling aan mijn studie begonnen ben.
Hmm nee dan krijg ik alleen een lijstje met opleidingen. Overigens bijna allemaal de opleiding die ik uiteindelijk gedaan heb dus weet niet helemaal of ik de antwoorden helemaal eerlijk heb ingevuld of met een bepaald beeld in mijn hoofd
Ja die opleidingen zijn dan toch de opleidingen die bij je passen? Anders heb ik het ook verkeerd begrepen
Maar mensen hebben het over beroepen. Studie = geen beroep. Ik krijg ook alleen studies te zien.
Of ligt dat aan het opleidingsniveau?
Ik woon in een flat met allemaal studenten studio’s en in de portiek staan heel vaak meubels die mensen dumpen als ze verhuizen. Nu staat er een matras en bed met een briefje waar (vermoedelijk) op staat ‘wordt om 11u opgehaald’. En laat ik nu net vandaag verhuizen en nog geen matras hebben (+ik woon in het buitenland en heb geen rijbewijs waardoor een matras halen ook moeilijker is), vandaag helpt een vriendin met verhuizen dus zou ik m kunnen meenemen.
Zou jij de matras meenemen?
- Ja, ik zou hem zsm in de auto proppen
- Nee, ik laat de matras gewoon staan
- Anders
0 stemmers
Ja normaal zijn de meubels die daar staan gewoon gedumpt. Nu ligt er een briefje bij in een andere taal en volgens Google translate staat er iets van ‘wordt om 11u opgehaald’.
Uit dat briefje kan ik niet opmaken of die persoon het matras gedumpt heeft of zelf mee gaat nemen naar een andere plek. Als je er tijd voor hebt zou ik rond 11 uur even blijven rondhangen daar en het gewoon even vragen aan de persoon die hem op komt halen
Wordt opgehaald hoeft niet per se te betekenen door de vuilnisman dus ik zou hem laten staan.
Een bedframe oke, maar een matras vind ik echt een van de ranzigste dingen om tweedehands over te nemen dus ik zou het zekerrrrrrr laten staan.
Ja iehhh gadver het idee alleen al.
Daarbij wordt hij misschien nog meegenomen door die persoon zelf dus zou hem laten staan.
@Desalnietteplus Kun je niet met die vriendin vandaag langs een matrastoko?
Ik vind het appart dat er een tijd bij staat. Anders hadden ze er wel “grofvuil” op gezet als het grofvuil die kwam ophalen.
Ik denk dwt diegene van wie het is het komt ophalen.
Nee maar omdat ik het vies vind. Als ik dat niet zou vinden gewoon meenemen denk ik? Sowieso na 11 uur.
Heel gevaarlijk btw dat dat nog mag die meubels gezien wat er laatst nog is gebeurd
Wat is er laatst gebeurd?
Denk dat ze doelt op die flatbrand in Arnhem, waar een bank in brand werd gestoken.
Ja die flatbrand… was natuurlijk wel icm vuurwerk dus niet helemaal vergelijkbaar