Stel je persoonlijke vraag #13

Maar dit is ook in het buitenland he! Dus die hebben niets meegekregen van die brand hier

En meestal mogen er sowieso helemaal geen meugels staan in trappenhuizen maar hebben mensen schijt en dumpen ze hun zooi er alsnog gewoon. Verhuurder kan natuurlijk ook niet staan posten van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.

Anyway ik ben best een smeerpijp maar een 2ehands matras van de straat zou mij wel ff een bruggetje te ver gaan. Kun je niet iets cheaps laten bezorgen?

1 like

Omdat ik steeds een enorme kutreclame hoor waarbij ze handvatten zeggen: Wat zeggen jullie altijd?

• Handvatten
  • Handvaaten

0 stemmers

Ja, handvaten is expres verkeerd gespeld

Dat wist ik niet! Oeps

Ja mag allebei idd!

Mocht thuis nooit handvaten zeggen dus dat zit er helemaal in :sweat_smile: lekker selectief want m’n moeder spreekt voor iedereen buiten Gelderland onverstaanbaar

1 like

Ik zeg het allebei altijd.

Lus ze allebei niet😳

Vet leuk!

3 likes

Heel erg leuk.

2 likes

Ik ben een geschiedenisdocent van 30 en vind dit leuk <3

4 likes

Ik had je tekst nog niet gelezen en dacht meteen: “oh dit zou X superleuk vinden!”. En die is ook leraar. Komt goed!

1 like

Als ik dit zou krijgen was je mijn favo stagiaire ever.

2 likes

Je mot kiezee!!

giphy

1 like

Ik ben alleen in Cuba geweest en heb daar zo’n leuke tijd gehad, echt een aanrader!

1 like

Met vrienden mag je 3 dagen weg waar ga je naartoe.

• Moldavië
  • Tuvalu

0 stemmers

Naar Tuvalu ben je volgens mij al 3 dagen onderweg

10 likes

13 likes

@iedereen ik was wanhopig vanochtend maar heb de matras laten staan (toen ik later terug kwam was ie ook weg). Zijn daarna nog even naar de IKEA gereden en heb een cheap ass topmatras gekocht dus ik ben semi voorzien van een matras haha. Maar thanks voor de reacties, nu ik er langer over nadenk is het idd heel erg smerig.
Overigens staan hier altijd meubels, niet in het trappenhuis maar wel overal rondom het gebouw. Dus qua brandveiligheid boeit het hier geen fuck.

14 likes

Omdat ik nieuwsgierig ben:

Ben jij wel eens onder hypnose geweest?

• Ja
  • Geprobeerd, maar lukte niet
  • Nee

0 stemmers

In wat voor context was dit?

• Tijdens een voorstelling
  • In besloten kring
  • Ter behandeling ergens van (stoppen met roken)
  • Thuis, met bandopname/video etc
  • Anders

0 stemmers

Had je het gevoel echt buiten bewustzijn te zijn (geweest)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers