Word jij hier boos van?
- Ja
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Word jij hier boos van?
0 stemmers
Niet boos. Teleurgesteld.
Ik word hier niet boos van. Het word gebracht alsof we nu allemaal massaal het vliegtuig pakken. Maar het is gemeten over 1 jaar. Het zou door allemaal verschillende factoren kunnen komen dat er net in dat jaar flink word gevlogen. Bijv dat sommige mensen die niet vaak vliegen net in dat jaar genoeg gespaard hebben om te kunnen vliegen.
Tja zit ergens iets in, maar ik vind het heel teleurstellend dat er niet meer bewustzijn lijkt te komen wat betreft reizen en dat verre vliegreizen kennelijk steeds ânormalerâ worden. Ik wil zelf niet meer vliegen.
Zou je tweedehands beddengoed kopen/gebruiken?
0 stemmers
En tweedehands onderbroeken?
0 stemmers
Even voor de goede orde: de poll gaat over als je kan kiezen. Niks mis met tweedehands als je niet anders kan natuurlijk
Ik heb geen idee of dit topic de juiste plek is, maar kon geen ander geschikt topic vinden haha.
Ik zit er aan te denken om (ongeveer om de dag) te gaan ontbijten met Jimmy Joy Plenny shakes. Omdat ik niet echt een ochtendmens ben en daardoor mijn ontbijt vaak verwaarloos.
Heeft iemand die wel eens gegeten (gedronken)? Ervaringen? Tips? En is het echt zo gezond? Of is t allemaal nep en kan je veel beter gewoon âechtâ ontbijten in plaats van met dit astronautenvoer?
Matras alleen als ie echt nieuw lijkt of kort gebruikt is en je weet hoe of wat. Beddengoed als in lakens enzo is toch prima (vind ik). Kun je heet wassen. Geen punt.
Ah, wist niet dat matras onder beddengoed kon vallen! Bedoelde inderdaad lakens, hoes, etc
Ik denk ook niet dat dat zo is maar las er in ander topic wat over. Toen dacht ik misschien zien sommigen het wel zo.
Ik denk dat je in Durf te vragen-topic meer kans maakt!
Wij hadden dat in de 3e klas op de middelbare school. Was echt leuk! Ik mocht ook het podium op samen met veel schoolgenoten, maar bij mij lukte het niet. Maar ik heb me wel kapot gelachen om degenen die wel onder hypnose waren.
Hahaha, ja ik heb het dus ook wel eens gezien tijdens een voorstelling en vond het toch best bijzonder. Dat je je zo makkelijk laat beĂŻnvloeden in zoân trance staat. Zou opzich ook best wel eens hypnotherapie willen proberen!
Genoeg gespaard lijkt me geen reden. Waarom zou een grotere hoeveelheid mensen net precies afgelopen jaar genoeg hebben gespaard zodat het gemiddelde omhoog gaat? Makes no sense. Het zou natuurlijk wel met andere zaken te maken kunnen hebben zoals brandstofprijzen en meer reclame van veligtuigmaatschappijen oid. Geen idee of ze dat ergens mee hebben genomen.
Ik noem gewoon een random voorbeeld kon even niet ergens anders opkomen.
Maar ik vind de manier van dat onderzoek zo brengen stom. Van omg niemand gaat nog met de auto iedereen vliegt. En dan blijkt dat het maar over 1 jaar gaat.
Overigens staat er wel in het onderzoek dat bali en nog een ander land dat jaar populair waren. Lijken me wel landen waar je even voor moet sparen en niet even 3 dagen heen gaat.
Ohja en de rest van het stuk gaat over dat mensen veel in nederland of duitsland op vakantie gaan. Dus het hele vliegtuig gebeuren is meer gebruikt als pakkende tekst zodat mensen het sneller lezen.
Maar het zou toch wel heel toevallig zijn als een heleboel mensen net in 2019 genoeg hebben gespaard, maar niet in 2018? Er zijn andere factoren mogelijk, ook op financieel gebied (hogere lonen in verhouding tot jaar ervoor, voordeligere wisselkoers etc), maar sec de invloed van grootte van het spaartegoed lijkt me er geen van. Maar ik kan het niet goed uitleggen verder.
Ik ga trouwens laatste jaren vaker met het vliegtuig op vakantie dan met de auto, maar dat is ook doordat ik geen auto heb en max een week ga. Ga aankomend jaar wel met de auto, maar het rijden is vermoeiend en duurt langgg.
Ik heb ook gestemd op âvliegtuigâ alleen ik beperk het vliegen tot 1 keer per jaar, maar ik ging ook steeds 1 keer per jaar op vakantie afgelopen jaren dus ja dan is het 100% vliegtuig haha
Komend jaar wil ik 1 keer met de trein en 1 keer vliegen.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor haha het was voor mij alleen een voorbeeld.
Maar zon stuk tekst komt meer over van " Mensen zijn in 2019 veel meer gaan vliegen want ze hebben zoveel schijt aan het millieu"
Terwijl er waarschijnlijk allemaal andere factoren zijn waardoor mensen in 2019 meer zijn vliegen.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Koffie:
0 stemmers