Stel je persoonlijke vraag #13

Nou fijn zeg dat jullie zo’n band hebben en zo vertrouwd zijn met elkaar :slight_smile:

Mijn vader wilde dat toen ik 18 was, vond ik helemaal prima. Nooit meer aangedacht, komt ie een paar maanden geleden met dat ie dat maar heeft teruggedraaid :raised_hands::sweat_smile:

Dit ligt puur aan mezelf want ik wil iedere les die ik geef, creatief maken met nieuwe ideeën en dingen. Maar dat lukt nooit. Dus :sweat_smile: leg de lat veel t hoog voor mezelf haha

3 likes

Vormgever hier, ik kan soms daaaagen achter elkaar goeie (al zeg ik het zelf) designs maken. En dan heb ik daarna 1 a 2 dagen een gigantische block. Soms kom ik daar maar moeilijk uit.

2 likes

Ik kreeg voorheen altijd een bon van de Bijenkorf. Vond ik wel relaxed.

5 likes

Tegoedbonnen vind ik superchill maar niet perse als kerstpakket, dan wil ik gewoon leuk een doos openmaken. Ik heb trouwens themapakket gestemd maar wijn/borrelpakket is een goede tweede

5 likes

Ik mag dit jaar onze kerstpakketten regelen en het wordt een soort delicatessenpakket. Met olijfolie, azijn, servetten, wijn, een lekkere dipper etc. nu scheelt het wel dat ik ook in de foodindustrie werk en ik weet dat iedereen daar blij mee is.

4 likes

Wij mogen zelf ons kerstcadeau kiezen, ik doe altijd een bon, want die spullen waar we uit kunnen kiezen vind ik allemaal net niks

1 like

Drink jij dagelijks 2 liter water?

• (bijna) altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Zelden
  • Nee
  • Ik drink geen water

0 stemmers

Ik vat dit op als grapje, dat hij bedoelt dat hij Van Gogh is omdat hij daar in hele grove lijnen op lijkt?
Alsnog aso, maar dat verandert wel de toon van “don’t they know who I am?”, vind ik.

33 likes

Volgens mij is het inderdaad grappig bedoeld zoals @Vuile_bitch zegt, omdat hij op Van gogh lijkt. Dus dat hij bedoelt “hallo ik ben hem, zie je dat niet”, maar als nog weet iedereen dat je geen foto’s mag maken dus waarom doe je het dan :woman_shrugging: ik vind het op zich wel “grappig” dat hij erop lijkt, maar om nou de regels te overtreden omdat je een grapje wil maken voor je social media is ook een beetje mehh

4 likes

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen! Ik dacht dat je bedoelde dat hij probeerde te zeggen “weet je niet wie ik ben, ik ben super bekend”. Ja die reacties vind ik ook erg sneu

1 like

Ik vind de grap opzich goed, maar gewoon heel onverstandig.

2 likes

Als hij zichzelf echt zo cool en bekend vindt, had hij ook het Van Gogh kunnen laten weten dat hij kwam en dan had hij voor een paar duizend euro een uurtje na sluitingstijd mogen langskomen. Kan je in alle rust en vrede selfies maken én sponsor je het museum nog een beetje :v:

5 likes

Ik verbaas me erover dat zoveel het prima vinden om foto’s te maken? Je hebt je gewoon aan de regels te houden en jij bent geen uitzondering. Er is zelfs nog persoonlijk aan hem gevraagd om geen foto’s te maken en dan toch nog doorgaan. Eigenlijk ben je gewoon te gast in een museum.
Je gaat toch ook niet bij iemand thuis foto’s maken als die persoon dat niet wilt? Dan zeg je toch ook niet ‘Oh maar even een foto op je bank maken voor de Gram’?

En zoals @sofetch zei, had ie maar z’n manager moeten laten regelen dat hij na sluitingstijd kon kijken.

6 likes

Dat ‘ik mocht geen foto’s maken’ hoort mijns inziens bij de grap. Je mag meestal niet flitsen, maar dat is hier denk ik ook niet gedaan. Dus het gaat er niet om of hij illegaal foto’s heeft gemaakt maar dat hij een grap maakt dat hij Vincent is. Hij had ook kunnen zeggen: “Ik moest betalen voor een kaartje. Zo belachelijk, want ze zien toch wel wie ik ben?” En dan had was hij ook niet serieus wat betreft dat kaartje.

On topic:
Ben jij wel eens in het Van Gogh museum geweest?

• Ja
  • Nee, geen behoefte aan
  • Nee, maar wil ik nog wel eens
  • Geen idee eigenlijk

0 stemmers

Stedelijk museum?

• Ja
  • Nee en geen behoefte aan
  • Nee, maar wil ik nog wel eens
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

In het Van Gogh Museum mag je 9 van de 10 keer geen foto’s maken. Ook niet zonder flits. Dus kan heel goed dat hij het toch gewoon heeft gedaan. Maar goed, je ziet de meest achterlijke dingen tegenwoordig. Mensen die in allerlei yoga houdingen 30cm naast een kunstwerk gaan staan/liggen voor een leuk kiekje voor social.

2 likes

Er staat right after this was taken, maar dan nog zou ik die niet plaatsen omdat foto’s maken niet mag…

2 likes

Ik wil heel graag een hond :thumbsup:

11 likes

Ik wil een paard kopen en daarmee wedstrijdjes poortjes openmaken en slalommen doen :unicorn:.

2 likes