Die van The Script is If You Could See Me Now geloof ik
Wanneer je moet rappen, maar eigenlijk niet durft
Ik hoor alleen nooit âHey Look Ma, I Made Itâ maar juist âHelemaal Alleen Hèâ
EDIT: Oke als ik mij focus, hoor ik het wel haha.
Geen andere carrière, wel nog een opleiding/cursus in de een andere richting om er later naast te doen.
Het was verplicht om daar naartoe te gaan op de middelbare school. Volgens mij noemden ze dat zelfs een excursie, een paar musea bezoeken. Met tig opdrachten erbij. En mn vader wil er nog weer met me naartoe. Heeft ie vorig jaar volgens mij al voorgesteld.
altijd weer bijzonder om te zien hoe mensen vinden dat ze de regels niet hoeven te volgen omdat ze daar een REDEN voor hebben. ja zo werkt het niet he!
reden in dit geval = de wereld niet de geniale grap willen onthouden, uhhhuhhh
edit: in het algemeen niet. ja er zijn weleens redenen om bevelen niet op te volgen, dat snap ik ook wel.
Vind het altijd zo grappig om te zien hoe mensen verschillen. De meeste mensen dromen van een huis kopen en ik kan me echt volledig niet voorstellen hoe een huis kopen een droom kan zijn. Het lijkt me vooral een hele hoop gedoe en tijd- en energierovend. Iets dat je misschien een keer doet omdat het âmoetâ, zoals naar de tandarts ofzo.
Ik vond cadeaubonnen, die echt bij mij pasten, het leukst. Dus niet dat iedereen dezelfde bon kreeg terwijl Piet nooit bij de Bijenkorf komt etc. Ik vond woondecoratie etc een pakket met eten vaak niks. (Dan geef ik het meestal weg.) Ik ben extreem kieskeurig. Goed doel doe ik liever in mijn vrije tijd met mijn eigen geld.
@Wonderland Mijn grootste wens is eigenlijk volledig herstellen van bepaalde lichamelijke problemen en goed kunnen meekomen in de maatschappij en het ziet er naar uit dat dit nu haalbaar is.
Begrijp wat je bedoelt, maar juist dat laatste lijkt mij zoveel stress geven, dat je er zo aan vast zit. Ik voel me al gevangen als ik weekboodschappen zou moeten doen.
Maar hoorde pas dat mijn tante die nu 60 is nog een huis heeft kunnen kopen, dus ik heb nog even om erin te groeien.
Ik vind het ook heftig dat je echt voor lange tijd koopt. Ik heb muv mijn ouderlijk huis nog nooit ergens langer dan een jaar gewoond. Dat maakt me onrustig en ik heb verandering en een nieuwe omgeving nodig.
Ja, heb precies hetzelfde. En het idee dat ik hetzelfde jaren leuk moet vinden, dat vind ik zo eng. Ik weet nu nog niet eens wat ik volgende week leuk vind, laat staan over een paar jaar. Heb ook nooit zin om echt in te richten, want misschien ben ik hier zo weg. Maar misschien gaat die rusteloosheid nog een keer over. Dat zei ik echter 5 jaar geleden ook al.
Ja heel herkenbaar! Maar gelukkig is het als student nog normaal om lekker te verhuizen
Omg ik kon me hier ook altijd zo aan ergeren. Vreselijk nummer
Ohh dit herken ik zo erg. Ik vind t heerlijk in mijn huurhuis en haat aan al die mensen die me vragen wanneer ik nou ga kopen en die kopen ââââde volgende stapââââ vinden. Ga weg joh ik vind een lening van driehonderdduizend euro geen ââââvolgende stapââââ voor mij persoonlijk.
Ja zoveel mensen zitten opgescheept met een te hoge hypotheek of een dubbele hypotheek etc? Ik snap het eerlijk gezegd ook nooit zo. Mn ouders hebben hun hypotheek afgelost en ik kan daar geen seconde jaloers om zijn. Maar wellicht interesseert een huis voor jezelf hebben mij ook minder.
Ik wil in de toekomst gewoon een kleine âarbeiderswoningâ of appartement met 1 extra slaapkamer. Gewoon iets waar je niet krom voor hoeft te liggen m.b.t. tot je hypotheeklasten. Het is wel grappig dat mensen in verschillende kringen daar andere meningen over hebben. Sommige mensen snappen dat niet waarom je daar genoegen mee zou nemen, je kan toch hoger inzetten? (wonen vaak zelf in een ruime eengezinswoning of twee-onder-een-kap) en andere mensen vinden of vinden dat al een onrealistisch idee omdat ze zelf altijd in een klein huurhuis wonen etc. Maar het lijkt me wel fijn om gewoon een âeigenâ woning te hebben? Dat je gewoon meer je âeigenâ paleis kan maken van een woning. (Ik houd van donkere muren en heb een uitgesproken stijl, iets waar huurders niet zo blij van worden.) Ik vind tiny houses heel tof maar het is in Nederland tamelijk onrealistisch om te verwachten dat je ergens een stukkkie grond kan kopen om permanent zoân huisje neer te dumpen.
Ja helemaal mee eens. En het iedereen die het benauwend vond op een cruiseschip te zitten. Een koophuis lijkt me pas benauwend. Mn ex kocht een koophuis die helemaal opgeknapt moest worden en ik ben nog net niet weggerend. En idd, je kan zo weg. Waarom is het koophuis een soort american dream geworden? Of naja, ik merk dit hier vooral op het forum.
Ik vind juist op het forum hier dat er veel mensen niet willen kopen⌠in mijn omgeving is juist iedereen echt pro kopen. Misschien omdat huur hier duurder is dan koop?
Ik woon nu net een paar dagen samen in mân koophuis maar heb dat benauwende gevoel totaaaal niet.
Maar mijn omgeving houdt eigenlijk noord-holland, utrecht, overijssel, gelderland voornamelijk in haha. Zegmaar waar vrienden wonen. Ik heb geen idee wat duurder is hier. Ik wil gewoon nog geen koophuis, tenzij ik miljonair ben. Maar ik weetniet eens of ik in nederland wil blijven etc. Dus een koophuis is echt geen doel voor mij.
En hartstikke fijn toch dat je dat benauwde gevoel niet ervaart!
Wij erven dan eventueel, ligt er maar net aan, het huis van mn ouders. Maarja, ik heb daar ook weinig mee.
Ben jij een type dat het fijn vindt om tijdens het studeren/leren muziek te luisteren?
- Ja, vind ik juist heel chill en ik leer beter met een muziekje op
- Nee, alles en iedereen moet zân bek houden zodat ik me kan concentreren
0 stemmers
Vriend en ik hadden er laatst een discussie over want ik vind dat dus verschrikkelijk, zelfs die rustgevende lo-fi/chillhop lijsten die daar vaak juist voor bedoeld zijn. Alles moet gewoon stil zijn. Met muziek op raak ik alleen maar afgeleid, ik ga meteen al met mân voet of pen op de beat tikken of iets dergelijks en dan ben ik er helemaal uit. Hij daarentegen heeft altijd muziek op staan tijdens het leren en kan zich dan juist beter concentreren. Zelfs als hij muziek op heeft en ik zit naast hem een lange forumpost te lezen, raak ik al geĂŻrriteerd omdat ik steeds 5x dezelfde zin ga lezen