Haha ja die foto’s van Noor kan ik me nog haarscherp voor de geest halen bv
Even voortbordurend op de Coldplay/U2/Keane vragen van laatst. Band editie:
The Script?
- Helemaal fantastisch
- Wel oké
- Neutraal
- Mwah
- Vreselijk
- Ken ik niet
0 stemmers
Edit: laat maar. Ik wil meerdere polls invoegen maar krijg steeds deze melding:
Ik wil een off the grid ecohostel beginnen ergens buiten NL (want het mag niet hier) en stukken jungle of andere natuur aankopen met als doel er beschermd gebied van maken tzt.
En qua fantasie zou ik het jammer vinden om nooit een trio meegemaakt te hebben dus dat wil ik ook proberen geen idee hoe en wat verder. Ik denk de praktijk niet zo uit meestal.
Over (kut)muziek gesproken, ik hoorde laatst deze weer op de radio:
Die overgang van praten naar zingen grrrrrr
Hij wil niet mijn hart, maar mijn tijd! Ja ga lekker weg! Tijd is al zo vervlogen en kostbaar. Ga iemand anders z’n tijd verdoen.
Bedoel jij niet dat liedje van Panic at the Disco, of hebben ze beiden een zelfde soort lied gemaakt haha?
Die van The Script is If You Could See Me Now geloof ik
Wanneer je moet rappen, maar eigenlijk niet durft
Ik hoor alleen nooit “Hey Look Ma, I Made It” maar juist “Helemaal Alleen Hè”
EDIT: Oke als ik mij focus, hoor ik het wel haha.
Geen andere carrière, wel nog een opleiding/cursus in de een andere richting om er later naast te doen.
Het was verplicht om daar naartoe te gaan op de middelbare school. Volgens mij noemden ze dat zelfs een excursie, een paar musea bezoeken. Met tig opdrachten erbij. En mn vader wil er nog weer met me naartoe. Heeft ie vorig jaar volgens mij al voorgesteld.
altijd weer bijzonder om te zien hoe mensen vinden dat ze de regels niet hoeven te volgen omdat ze daar een REDEN voor hebben. ja zo werkt het niet he!
reden in dit geval = de wereld niet de geniale grap willen onthouden, uhhhuhhh
edit: in het algemeen niet. ja er zijn weleens redenen om bevelen niet op te volgen, dat snap ik ook wel.
Vind het altijd zo grappig om te zien hoe mensen verschillen. De meeste mensen dromen van een huis kopen en ik kan me echt volledig niet voorstellen hoe een huis kopen een droom kan zijn. Het lijkt me vooral een hele hoop gedoe en tijd- en energierovend. Iets dat je misschien een keer doet omdat het ‘moet’, zoals naar de tandarts ofzo.
Ik vond cadeaubonnen, die echt bij mij pasten, het leukst. Dus niet dat iedereen dezelfde bon kreeg terwijl Piet nooit bij de Bijenkorf komt etc. Ik vond woondecoratie etc een pakket met eten vaak niks. (Dan geef ik het meestal weg.) Ik ben extreem kieskeurig. Goed doel doe ik liever in mijn vrije tijd met mijn eigen geld.
@Wonderland Mijn grootste wens is eigenlijk volledig herstellen van bepaalde lichamelijke problemen en goed kunnen meekomen in de maatschappij en het ziet er naar uit dat dit nu haalbaar is.
Begrijp wat je bedoelt, maar juist dat laatste lijkt mij zoveel stress geven, dat je er zo aan vast zit. Ik voel me al gevangen als ik weekboodschappen zou moeten doen.
Maar hoorde pas dat mijn tante die nu 60 is nog een huis heeft kunnen kopen, dus ik heb nog even om erin te groeien.
Ik vind het ook heftig dat je echt voor lange tijd koopt. Ik heb muv mijn ouderlijk huis nog nooit ergens langer dan een jaar gewoond. Dat maakt me onrustig en ik heb verandering en een nieuwe omgeving nodig.
Ja, heb precies hetzelfde. En het idee dat ik hetzelfde jaren leuk moet vinden, dat vind ik zo eng. Ik weet nu nog niet eens wat ik volgende week leuk vind, laat staan over een paar jaar. Heb ook nooit zin om echt in te richten, want misschien ben ik hier zo weg. Maar misschien gaat die rusteloosheid nog een keer over. Dat zei ik echter 5 jaar geleden ook al.
Ja heel herkenbaar! Maar gelukkig is het als student nog normaal om lekker te verhuizen
Omg ik kon me hier ook altijd zo aan ergeren. Vreselijk nummer
Ohh dit herken ik zo erg. Ik vind t heerlijk in mijn huurhuis en haat aan al die mensen die me vragen wanneer ik nou ga kopen en die kopen “”””de volgende stap”””” vinden. Ga weg joh ik vind een lening van driehonderdduizend euro geen “”””volgende stap”””” voor mij persoonlijk.