heb jij ooit een “old dutch” omafiets gehad? niet per se zwart. dit was echt dé fiets waarmee je cool was tijdens mijn middelbare school carrière
- ja
- nee
0 stemmers
heb jij ooit een “old dutch” omafiets gehad? niet per se zwart. dit was echt dé fiets waarmee je cool was tijdens mijn middelbare school carrière
0 stemmers
Nog steeds, maar hij moet echt vervangen worden door een fiets met versnellingen omdat ik nu vaker langer moet fietsen
Ik heb m ook nog steeds! Heerlijk ding al 14 jaar lang.
ze zijn/waren er ook met versnellingen!
Ja klopt! Zoek een goedkoop tweedehandsje, dus dan is er niet zoveel keus haha!!
Niet dit merk maar ik heb momenteel wel een soortgelijke fiets (alleen is het frame ietsjes dikker volgens mij).
Geen old dutch voor zover ik weet, maar wel een omafiets. mintgroen. Dat was al op de basisschool, want toen ik naar de middelbare ging moest ik versnellingen en handremmen. Zou die mintgroene omafiets nu wel weer willen
Oh, dat had ik ook op de basisschool! Mintgroen was superhip.
Love it, dit is mijn fiets nu
M’n fiets lijkt er wel op. Al is mijn fiets denk ik van een veel minder bekend en minder hip merk. Hoe heet dat ding ook alweer bij een omafiets die op de achterband zit. Een jasbeschermer? Ik heb ze er namelijk allebei af en 1 ligt achter mn bank. die wil ik er misschien nog wel een keer bij op. Zodat het nog iets lijkt. Mn zus heeft trouwens van mn zwager een hele fancypansy fiets gekregen alleen hij fietst van geen meter. Ik heb geen flauw idee wat voor merk het is. Is dat bij fietsen een ding? Maar haar fiets fietst zoo zwaar en je moet dat stuur nog weer apart op slot zetten etc. Ik voel me er heel ongemakkelijk op als ik maar 10 min. Naar het centrum moet fietsen. Ik ben ook echt geen dure fiets waard uberhaupt.
Nu wil ik dit! Lijkt mij echt comfortabel.
Dit is echt een verdienmodel op zich hoor, kijk naar allll die studentenflats met zelfstandige woningen waar iedereen maximaal huurtoeslag kan aanvragen zodat de corporatie meer geld ontvangt uiteindelijk (want ik was nooit als beginnende student in een kamer van 500 euro per maand gaan wonen als ik geen huurtoeslag kreeg). Mijn flat heeft zelfs speciale 23±woningen, dat zijn precies dezelfde kamers maar dan met een hogere huur, want voor 23+ ligt de maximale huurtoeslag hoger. Vind het echt stom want heel veel studenten (waaronder ik) willen helemaal niet per se zelfstandig wonen, zeker niet in het begin van hun studie, en het kost ook extra ruimte waardoor er uiteindelijk minder woningen in een gebouw passen denk ik?
Echt grote frustratie van mij dit
Werken
Ik heb deze ook al sinds groep 8, in het blauw! Ik fiets er soms mee door mijn stad (in Zuid-Europa, waar je nooit opoefietsen ziet) en hoewel ik er voor anderen volgens mij uitzie als een soort van Amish, voel ik me er eigenlijk nog steeds net zo cool mee als toen.
Ik wilde 'm ook in het blauw destijds maar die had een levertijd van echt maanden😭
Zou jij het jammer vinden als koffie nergens ter wereld meer te krijgen is?
0 stemmers
Is dit een random vraag of leef ik onder een steen en is dit echt aan de orde nu?
Naja ik kreeg deze vraag in real life vandaag en google leverde dit aan resultaten op
Heb er zelf niet een duidelijke mening over.
Ah oké! Lastig wel, ik drink zelf zo goed als geen koffie dus in die zin maakt het me niet superveel uit maar vind het wel een tof product. Wist niet dat het zoveel impact had en m’n eerste gedachte is dat het natuurlijk ook veel werkgelegenheid brengt die weg zou vallen als we met z’n allen zouden stoppen met koffiedrinken. Aan de andere kant denk ik daar bij bijvoorbeeld de bio-industrie niet meteen aan terwijl dat daar natuurlijk ook opgaat
Vet leuke ervaring zo’n set enzo.
Alhoewel… moet je dus naakt? Op m’n rug liggend ben ik niet op m’n best helaas.